Skip to content

Τι είναι Τύχη;

24/07/2007

Χθες συνειδητοποίησα και τόλμησα να ξεστομίσω, «Νιώθω πως τελευταία η τύχη είναι με το μέρος μου». Η σκέψη μου δεν πήγε πάρα κάτω αλλά αν πήγαινε θα μπορούσε να είχε προβλέψει το μέλλον με μαθηματική ακρίβεια.

 

Που λες, όλα πήγαιναν κατ’ευχήν. Το πακετάρισμα έγινε χαλαρά και σωστά, η παραλαβή και η πληρωμή έγιναν όπως προγραμματίστηκαν. Ο οδηγός και ο βοηθός του που ήρθαν να πάρουν τις κούτες και να με μεταφέρουν στο αεροδρόμιο για τα διαδικαστικά μιλούσαν και οι δύο αγγλικά, και είχαν και οι δύο χιούμορ. Ο ένας ήταν ο ανιψιός του άλλου, αλλά η διαφορά ηλικίας τους ήταν μικρότερη των 10 χρόνων. Ο θείος κοντά στα 40 και ο ανιψιός κοντά στα 30.  Έτσι γνώρισα δύο γαμώ τα παιδιά τα οποία είχαν την καλή διάθεση να προσφερθούν να με πάνε πίσω στην πόλη για να μην χρειαστεί να πάρω λεωφορείο μετά μετρό τζαι ξέρω γιω κουέντες. Αυτό είναι τύχη.

 

Μάλιστα, αν και τελικά πήρα την συνκοινωνία και άργησα περισσότερο απ’ότι υπολόγιζα να φτάσω στην πόλη, πρόλαβα και την γραμματεία ανοιχτή και πήρα το πτυχίο μου επί τέλους.

 

Βρήκα θέση επιστροφής στην πατρίδα για την Τετάρτη το βράδυ αν και τέτοια εποχή οι πτήσεις είναι γεμάτες. Αυτό είναι τύχη. Συνεννοήθηκα για μετάβαση στο αεροδρόμιο η οποία δεν θα μου στοιχίσει ούτε σελίνι. Με τα οικονομικά μου σήμερα, αυτό είναι τύχη. Ο ιδιοκτήτης μου δυσκολευότανε πολύ να έρθει να με ξεπροβοδίσει την Τετάρτη μα τελικά βρήκε μια λύση με την οποία ήταν κι αυτός χαρούμενος. Τύχη!

 

Αν δεν ήταν ο καύσωνας τις τελευταίες 10 μέρες δεν θα υπήρχε κανένας απολύτως λόγος να δυσανασχετώ, παρ’όλο που όλο και κάτι απ’όλα αυτά και άλλα είχα να κάνω, μα κατά παράδοξο τρόπο, τίποτα, μα τίποτα δεν πήγαινε στραβά. Αυτό είναι τύχη.

 

Ενώ είχα ναι μεν μικροασχολίες, πέρασα μεγάλα διαστήματα στην απόλυτη απραξία, φοβούμενη ότι και η παραμικρή μυϊκή μου κίνηση θα προκαλούσε κύμα ίδρωτα και δεν την πάλευα. Έτσι όμως αυτόματα έκανα ώρα για τον εαυτό μου, και λόγω του ότι όλα πήγαιναν κατ’ευχήν και δεν είχα άγχος, έτσι ούτε και κολλημένες σκέψεις, άφησα τους υπαρξιακούς μου προβληματισμούς να οργιάσουν, και έκανα την πολυπόθητη σούπερ κουίκ ‘αυτοψυχανάλυση-σε-μια-βδομάδα’. Αυτό είναι τύχη.

 

Μου βγήκε και η πασιέντζα σε modeDraw Three/Vegas Style/Status Bar/Cumulative Score’ τρεις φορές στα καπάκια. Αυτό είναι τύχη. Δοκιμάστε το. Δεν γίνεται τόσο εύκολα!

 

Τις τελευταίες μέρες δεν τσακώθηκα με κανέναν. Αυτό – είναι – τύχη.

 

Έτσι λοιπόν χθες συνειδητοποίησα και τόλμησα να ξεστομίσω, «Νιώθω πως τελευταία η τύχη είναι με το μέρος μου». Η σκέψη μου δεν πήγε πάρα κάτω – ενώ θα μπορούσε στα πλαίσια της σούπερ κουίκ αυτοψυχανάλυσης – αλλά αν πήγαινε θα μπορούσε να προβλέψει το μέλλον με μαθηματική ακρίβεια. Γιατί;

 

Γιατί οποιαδήποτε άλλη φορά στη ζωή μου τόλμησα να επαινέσω την καλή μου τύχη, επαναπαυόμουνα, έκανα μια μικρή μα κρίσιμη κίνηση λάθος, και ξεκινούσε σαν ντόμινο εφέκτ να απλώνεται ο νόμος του Μέρφι. 

 

Σήμερα είχα να κάνω την Φάση Α (η οποία αποτελείται από τις Φάσεις Α1 και Α2) της πιστοποίησης του πτυχίου μου. Η Φάση Β και τελευταία θα γινόταν αύριο. Οι μόνοι παράγοντες που εξαρτιούνταν από μένα ήταν άλφα, το να ξυπνήσω πρωί, και βήτα, το να πάρω μαζί μου όλα τα έγγραφα που χρειάζονται σφραγίδα.

 

Το άλφα δεν το κατάφερα γιατί δεν έβαλα ξυπνητήρι. Ο ειρμός σκέψης μου γι’αυτήν την αμέλεια είχε ως εξής: Υπάρχει πιθανότητα να με ξυπνήσει η Τάδε για το τάδε, πιθανότητα να με ξυπνήσει η Αλλητάδε για το άλλοτάδε, και πιθανότητα να με ξυπνήσει ο Τάδε για το κιάλλοτάδε. Συν της άλλης υπήρχε και πιθανότητα να ξυπνήσω από μόνη μου. Τελικά συνέβη η επιλογή έψιλον: Κανένα Από Τα Πάρα Πάνω.

 

Καθώς αφιέρωνα στον εαυτό μου πέντε λεπτά να σκεφτεί το γρηγορότερο σχέδιο δράσης (δεν είχα και επιλογή, ήμουν στην τουαλέτα), αποφάσισα πως θα πάρω ταξί. Αν είχα την τύχη με το μέρος μου – που την είχα – θα προλάβαινα. 15 λεπτά μετά που άνοιξα τα ματάκια μου είχα επιβιβαστεί. Ο ταξιτζής με ενημέρωσε πως δεν είχε ρέστα από 10χίλιαρο οπότε θα σταματούσε σε κάνα μπακάλικο για να αλλάξω. Το μπακάλικο είχε τρεις χιλιάδες είκοσι πέντε πελάτες που περίμεναν στην ουρά για να πληρώσουν. Πάνε 10 λεπτά εκεί. Ο ταξιτζής οδηγούσε λες και ήταν ξεναγός και για κάθε χτήριο που περνούσαμε είχε να πει και μια ιστορία. Παρόλο που κίνηση δεν είχε, στον προορισμό μας φτάσαμε σε 25 λεπτά αντί σε 10, μάξιμουμ 15 όπως είχα προσχεδιάσει. Έπαιζα με τα λεπτά, γιατί ακόμα και το τελευταίο έπαιζε ρόλο!

 

Μόλις φτάνω στον προορισμό μου, δηλαδή στη Φάση Α1, συνειδητοποιώ πως πρώτον την επόμενη και τελευταία Φάση Α2 δεν την προλάβαινα σχεδόν με τίποτα (λόγω έλλειψης λεπτών). Μα δεν θα το έβαζα κάτω. Πήγα να δώσω τα έγγραφα, συνειδητοποιώ πως δεν τα έχω φέρει όλα. Και τότε τα έβαλα κάτω.

 

Θαυμάσια. Κανένα από τα δύο πράγματα που εξαρτιούνταν από μένα δεν έκανα. Αν τα έκανα αυτό το κείμενο θα είχε εντελώς διαφορετικό τέλος. Αν τα έκανα αυτό το κείμενο θα τέλειωνε με μένα να θαυμάζω την τύχη μου, και η κατιούσα θα ξεκίναγε από αύριο.

 

Σιγά καλέ, θα μου πεις. Μια μέρα πιο κει. Οκ.

 

Η Malev δεν έχει θέσεις μια μέρα πιο κει και έχω μπει σε αναμονή. Η επόμενη μέρα που υπάρχει θέση είναι τρεις μέρες πιο κει. Ελπίζω η καλή μου τύχη να μην έχει εξαφανιστεί εντελώς και να μου χαμογελάσει. Ο ιδιοκτήτης μου με έβρισε – και δικαίως – γιατί τώρα πως θα κανονίσει εκείνος τις δουλειές του αν τελικά φύγω μια μέρα πιο κει; «Αλλά εσύ δεν ξέρεις ούτε ποια μέρα θα φύγεις!». Η μεταφορά μου στο αεροδρόμιο θα γίνει με τον παλιό κλασικό τρόπο, δηλαδή επί πληρωμής. Αυτό συν το ότι θα μείνω άλλη μια μέρα (ή τρεις) στη Βουδαπέστη, επιβαρύνει το οικονομικό φορτίο κατακόρυφα. Όταν τα πω αυτά στη μάνα μου πιθανότατα θα ξεχάσει την ανατροφή της και να μου ρίξει τα μπινελίκια που μου αξίζουν. Η φίλη που κανόνισε να την πάρει το δικό μου μεταφορικό μέσο στο σπίτι της στην Κύπρο να κάνει έκπληξη στους δικούς της, έχει μείνει ξεκρέμαστη. Η πασιέντζα δε μου βγαίνει και είμαι στο 23ο παιχνίδι!

 

Συμπέρασμα;

Υπάρχει μόνο καλή τύχη μέχρι να τα κάνεις σκατά.

 

6 Comments leave one →
  1. 24/07/2007 14:34

    think positive.
    θα δεις τη Βουδαπέστη λίγο παραπάνω -που θα σου λείψει και θα κλαις!

    επίσης, να σου στειλουν το πτυχίο με ταχυδρομείο δεν παίζει?

    δοκίμασες να πετάξεις με wizzair ή ολυμπιακή ή κάτι άλλο? εννοώ με transit πτήση?

  2. roam365 permalink
    24/07/2007 16:28

    Oulla touta gia ena 3ipnitiri pou en evales na pai3ei?????

  3. 24/07/2007 18:29

    Krot
    Δεν παίζουν άλλες πτήσεις από Βουδαπέστη προς Λάρνακα. Τουλάχιστον όχι απευθείας.

    Roam
    Ναι, αλλά έπαιξε και ρόλο το ότι αμέλησα να πάρω και όλα τα χρειαζόμενα έγγραφα.😉

  4. 24/07/2007 20:53

    μα, ναι, για μη απευθείας λέω. αν ειναι να φύγεις στην ώρα σου και να γλιτώσεις και χρήματα? γιατί η Μάλεφ είναι και λιγάκι τσιμπημένη…

  5. psychia permalink
    24/07/2007 21:20

    Υπάρχει ήδη εισιτήριο αλλιώς σου’λεγα. Μην ανησυχείς, θα τα κανονίσω🙂 Το διαβολικό μυαλό μου τρέχει.

  6. chaido permalink
    21/03/2008 18:03

    Tύχη είναι οτι κάνει την ζωή μας ευκολότερη χώρις όμως να εξαρτάται από μας και τις κινήσεις μας. Η φίλη μας ήταν τυχερή σε ότι δεν εξαρττώταν απο εκεινή. Γενικά όμως είχε μεγάλο φάρδος. . . .

Πε μας ρε!

