Skip to content

Τζαι Πόψε! (Semmelweis ΟΛΕ)

30/05/2007

Τζαι αύριον τζαι κανεί!! (για λλίες μέρες τουλάχιστον γιατί το «κανεί» δεν έρχεται έτσι απλά!)

Έλυσα τζαι έσταξα η καημένη! Που το πρωίν ξημέρωμα ως μετά που νυχτώνει (τζαι στη Βουδαπέστη νυχτώνει αργάααα) λύει ο κώλος μου πας την καρέκλα και μεγαλώνουν ώρα με την ώρα οι πιθανότητες να κάμω αιμορροΐδες. Ήρτεν ευτυχώς η μάνα μου η Νάνου Νανούνα την περασμένη εβδομάδα, εσουλούππωσεν μου το σπίτι, τζαι κάμνει μου φαγιά σπιτίσια, σαλάτες και λοιπά αγαθά, και όπως ξέρουμε, ένα καλό πιάτο φαΐ την ημέρα, τις αιμορροΐδες κάμνει πέρα!

Όμως επόσπασα την χειρουργική/τραυματολογία τζαι την παρουσίαση της διπλωματικής μου, ευτυχώς χωρίς θρήνους, αλλά με χαμόγελα. Έμεινε για αύριο η γυναικολογία-μαιευτική τζαι ελείψαν οι εξετάσεις του 6ου έτους ούλλες!! Μες τον Ιούνιο θα έχω τις κρατικές εξετάσεις (άλλο μανίτζιην τζείνες), αλλά άμαν έφκαλα τούντον μήνα, τούντον χρόνο, δεν έχω να φοούμαι τίποτε! Φυσικά λαλούν οι παλιοί «μεγάλο βούκκον φάε, μεγάλη κουβέντα μεν πεις», οπόταν ας κρατήσω μιαν πισινή για να’μαι πάντα μέσα.

Οι κρατικές εξετάσεις είναι για να αποκτήσεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στην Ουγγαρία (και κατ’επέκταση σε πολλές άλλες Ευρωπαϊκές χώρες), και μόνο εάν τις περάσεις δικαιούσαι να αποφοιτήσεις.

Την Δευτέρα το απόγευμα, καθώς σκεφτόμουν πως ήρθε η ώρα να τις κόψω τις φλέβες μου, χτυπά το τηλέφωνο τζαι απαντά το η σέκρεταρι (η Νάνου). Έρκεται μες το δωμάτιο τζαι λέει μου, «είναι ένας που μιλάει αγγλικά!». Απαντώ και γω βαριεστημένα:

Ναι.

Hello! This is Neil Tάδε from Our Lady’s Children’s Hospital in Dublin (το μεγαλύτερο παιδιατρικό νοσοκομείο της Ιρλανδίας).

Γεια σας!

Κρατώ στα χέρια μου το resume σου. Απ’ότι βλέπω θα αποφοιτήσεις τον Ιούλιο από την ιατρική σχολή του Semmelweis.

Εγώ εν τω μεταξύ καθώς τον άκουγα, ένιωθα μιαν έξαψη, έναν κρύο ιδρώτα να με κατακλύζει, πρέπει να άλλαξα τζαι τριάντα χρώματα. Με πήρε τηλέφωνο προσωπικά η Κκελλέ του παιδοψυχιατρικού τμήματος του μεγαλύτερου παιδιατρικού νοσοκομείου της Ιρλανδίας!!!!! Μα ποιά είμαι τελικά;;;!! «Σύνελθε Psychia» είπα στον εαυτό μου. «Συγκεντρώθου να μεν χάσεις ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΛΕΞΗ γιατί μετά δεν θα μπορέσεις ποτέ να συγχωρήσεις τον εαυτό σου!»

Θα ήθελα να σε ρωτήσω ακριβώς για πιο πράγμα ενδιαφέρεσαι: μια θέση σαν έμμισθος γιατρός ή για μια θέση σαν μαθητευόμενη;

Θα πάρω την πρώτη επιλογή (έκανα και χιούμορ τρομάρα μου)

Χα Χα Χα! (καλά έκανα και έκανα χιούμορ τελικά)

Βασικά, θα ήθελα μια θέση σαν ειδικευόμενη παιδοψυχίατρος.

Πολύ καλά (πολύ καλά!!!), αρχικά όμως χρειάζεται να κάνεις ένα χρόνο σαν ασκούμενη γιατρός και κατ’όπιν να διεκδικήσεις θέση σαν ειδικευόμενη.

Αυτό το preregistration που λέτε, μπορώ να το κάνω και στην Κύπρο, δεν είναι έτσι; Αναγνωρίζεται σαν ασκούμενος χρόνος στην Ιρλανδία;

Αυτό θα πρέπει να το επιβεβαιώσεις με το Irish Medical Council, όμως λογικά αυτό γίνεται, εφ’όσον η Κύπρος είναι κράτος μέλος της Ε.Ε (Αχχχ Ευρώπη, εσύ ΔΕΝ μας μάρανες!!).

Από κει και πέρα νομίζετε πως έχω καλές πιθανότητες να πιάσω δουλειά στο νοσοκομείο σας;

Νομίζω πως έχεις εξαίσιες πιθανότητες να πιάσεις δουλειά στο νοσοκομείο μας! Το πανεπιστήμιο σου έχει πολύ πολύ καλό όνομα, κι απ’ότι βλέπω οι επιδόσεις σου είναι πάρα πολύ καλές.

Έτσι είναι. Μπορεί να φεύγουμε από δω με ένα κάρο ψυχολογικά και ένα κάρο σωματικά νοσήματα, όμως άμα τα καταφέρουμε να φύγουμε θεωρείται μεγάλη υπόθεση.

Γιατρέ με έχετε χαροποιήσει τα μέγιστα! Είναι μεγάλη μου τιμή που επικοινωνήσατε μαζί μου.

Θα σου δώσω τα στοιχεία μου, και ό,τι χρειαστείς να με πάρεις τηλέφωνο. Καλή επιτυχία με τις εναπομείναντες σου εξετάσεις και ελπίζω να τα ξαναπούμε.

Αντιλαμβάνεστε τι μπορεί να έγινε μόλις βγήκα από το δωμάτιο και ανακοίνωσα στη Νάνου ποιός ήταν και τι ήθελε. Η ανατριχίλα και η συγκίνηση σε όλο της το μεγαλείο!

Μετάνιωσα τελικά, δεν είχε έρθει η ώρα να κόψω τις φλέβες μου. Έκατσα ξανά στην καρέκλα μου και συνέχισα το διάβασμα για την γυναικολογία μέχρι αργά. Την επομένη έκανα ρεσιτάλ στην παρουσίαση της διπλωματικής μου που έχει σαν θέμα «Η Αυτοκτονικότητα στην Παιδική και Εφηβική Ηλικία». Και ελπίζω πως αύριο θα επαναληφθεί το χτεσινό ρεσιτάλ και οι γυναικολόγοι εξεταστές θα με συγχαρούν για την ολοκλήρωση και του 6ου έτους της Ιατρικής Σχολής του Semmelweis.

Αυτός ο Semmelweis είναι πολύ μεγάλη μούρη!

10 Comments leave one →
  1. shashoura permalink
    30/05/2007 12:05

    euge-euge!
    :))

  2. 30/05/2007 13:40

    Sygxaritiria psychia!to megalytero palloutsi to kseperases…trust me oi kratikes 8a sou fanoun peripatos sto dasos.Ela pros to vorra na se exoume synadelfo kai afhse tis irlandies:))
    kalh synexeia!

  3. psychia permalink
    30/05/2007 13:54

    Στο δάσος έχει αρκούδες και λύκους!!

    Δεν έχω σε καμία περίπτωση απορρίψει τον βορρά! Μπορεί και να δουλέψουμε μαζί🙂 (τυχερήηηη/έεεε)

  4. 30/05/2007 14:49

    congrats

  5. JustAddWater permalink
    30/05/2007 16:30

    Ole, 13 tou Iouni state exam kai o Theos voithos

  6. psychia permalink
    30/05/2007 16:33

    Ποιός είσαι καλέ μου εσύ;; (ένεν 12 το γραπτό και 18,19,20 το προφορικό;) Άμα σου προσθέσω νερό εννά μου πεις;🙂

  7. roam365 permalink
    30/05/2007 19:51

    well done. Kai is anotera!

  8. 30/05/2007 20:04

    Μπράβο, μπράβο, μπράβο,ΜΠΡΑΒΟ!!

    Συγχαρητήρια!

    Reconsider Sweden though…

  9. 31/05/2007 17:01

    Σχετικά με την κινητοποίηση της Παρασκευής για την Αμαλία, σας ενημερώνουμε ότι:

    α) Την Παρασκευή 1η Ιουνίου, όλοι οι bloggers θα ανεβάσουμε ένα post με τον κοινό τίτλο “Για την Αμαλία”.
    β) Το τελικό κείμενο που θα αποσταλλεί με e-mail σε υπουργεία, αρμόδιους φορείς, κλπ έχει ήδη αναρτηθεί και όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει και να το δημοσιεύσει (όχι πρίν την Παρασκευή). Επίσης θα βρείτε λίστες με links, μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου.
    γ) Έχει ανοίξει ένα προσωρινό blog για την τελική φάση του συντονισμού της όλης προσπάθειας, με τίτλο Για την Αμαλία – http://giatinamalia-blog.blogspot.com/. Όσοι θέλετε να συνεισφέρετε ώστε να δικαιωθεί κάποτε ο αγώνας της Αμαλίας, μπορείτε να ενημερωθείτε από εκεί για όλες τις λεπτομέρειες της συλλογικής αυτής δράσης. Δηλώστε συμμετοχή για να γίνετε contributors και ενημερώστε όσους μπορείτε.

    Σας ευχαριστούμε.

  10. 31/05/2007 18:18

    Γιούριαααααα

Πε μας ρε!

