Skip to content

Εκτός Ελέγχου

17/05/2007

 

Ώρες – ώρες είναι λες και έρχεται ο Διάααολος και κάνει κατάληψη του εαυτού μου. Από τη μια στιγμή στην άλλη γίνομαι πυρ και μανία. Η ηρεμία πριν την μπόρα. Μα κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πως η ηρεμία προμηνύει την μπόρα. Φαινομενικά είναι η ίδια με την κανονική ηρεμία.

 

Ο λόγος της εκτόξευσης ολίγη σημασία έχει, μα πάντα, πάντα είναι μικρότερου βεληνεκούς της εκδιαόλευσης. Το πρόβλημα είναι πως όταν έρχεται ο Διάααολος και κάνει κατάληψη δεν μπορώ να ηρεμήσω δεν πα να εξαρτάται το μέλλον της γης από την ψυχραιμία μου, δεν πα να είμαι εκείνος που τελικά θα εκραγεί στο Heroes και θα καταστρέψει την Νέα Υόρκη! Δεν είναι το ίδιο με το να νευριάζω.

 

Κι άλλες φορές νευριάζω, συνήθως δικαιολογημένα, όμως νευριάζω σαν άνθρωπος! Είτε στιγμιαία, και μου περνά στα δυο λεπτά, είτε μόλις ξεκαθαρίσει το ζήτημα. Αυτό γίνεται το συντομότερο δυνατό γιατί θα σκάσω σαν χειροβομβίδα (τρόπος του λέγειν) αν δεν τα πω κι αν δεν τα λύσω για να μπορέσω να τα αφήσω πίσω μου.

 

Όταν όμως έρχεται το Διάααολος, νιώθω το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι μου, να μου πιέζει τα μηνίγγια, και νιώθω τα μάτια μου να γουρλώνουν έτοιμα να εκτοξευτούν απ’το κρανίο μου, και καμία μα καμία προσπάθεια εκλογίκευσης εκ μέρους μου δεν μπορεί να υπερβεί την δύναμη του Διαααόλου που με πιάνει και μου ανεβάζει την πίεση μέχρι την ταράτσα της εξαώροφης πολυκατοικίας.

 

Είναι εκείνες τις φορές που γίνομαι βίαιη και φαρμακόγλωσση όσο δεν πάει άλλο. Διάφορες ψυχαναγκαστικές μηχανικές κινήσεις των άκρων μου διαλύουν ότι βρουν μπροστά τους, είτε αυτό είναι αντικείμενο, είτε αυτό είναι άλλος άνθρωπος, είτε αυτό είμαι εγώ η ίδια. Η δύναμη που αποκτώ είναι δυσανάλογη της σωματικής μου διάστασης και ανάλογη του Κινγκ Κόγκ.  Απ’το στόμα μου βγαίνουν ψυχαναγκαστικοί χαρακτηρισμοί και εκφράσεις που πατάνε τους κάλους και σπάνε τα κόκαλα των δικών μου ανθρώπων. Ανθρώπων που δηλώνω παθιασμένα πως αγαπώ. Βρίζω σαν τον μακαρίτη τον Γιαννόπουλο on ecstasy.  Όταν έρχεται ο Διάολος μας παίρνει όλους ο διάολος.

 

Είναι σαν την μεταμόρφωση της Patricia Arquette στα Stigmata, που από άγγελος γινόταν τρομαχτική. Στο σινεμά γελούσα, μα τώρα η παρομοίωση είναι γάντι. Τόσο τρομαχτική γίνομαι που τρομάζω τον εαυτό μου. Δεν ξέρω αν κοκκινίζουν τα μάτια μου, αν βγάζω κέρατα, ούτε αν φωνάζω με βαθιά διαβολική φωνή, δεν με έχω δει ποτέ, αλλά αν κρίνω από το ποιόν έχω απέναντί μου, δεν αποκλείεται.

 

Αν το βιολί συνεχιστεί για ώρα, θα φτάσει σε κορύφωση και μετά θα ξεσπάσει σε κλάματα εν παρουσία του θύματος ή συχνότερα εν παρουσία εμού και μόνο εμού. Αν κοπεί σχετικά γρήγορα, θα νιώσω ήρεμη εντός 10λέπτου, μα αν και θα θέλω, δεν θα μπορώ να εγγυηθώ πως δεν θα επαναληφθεί η Διαόλου κατάληψη στην επόμενη προσπάθεια επικοινωνίας. Μπορεί και όχι, μα μπορεί και να’ρθει για να τελειώσει αυτό που άρχισε, δηλαδή να ξεφτελιστούμε και να ξεκατινιαστούμε τελείως. Φαίνεται λες και το θέλω να το κάνω. Κανείς δεν καταλαβαίνει πως άμα έρχεται εξελίσσεται ραγδαία κι από μόνο του, και κανείς δεν μπορεί να το σταματήσει πέραν από μια ένεση Valium για προσωρινά ή μία εκτεταμένη ψυχοθεραπεία για μακροχρόνια.

 

Κι έρχονται και καιροί που είναι λες και ο Διάολος είναι μόνιμος κάτοικος του εαυτού μου. Άλλους καιρούς εμφανίζεται πολύ πιο αραιά και γίνομαι συμπαθητική αδυναμία. Είναι λες και τον μισό καιρό υπερισχύει το Καλό, και τον άλλο μισό το Κακό. Είμαι ο Luke Skywalker και ο Darth Vader δύο σε ένα, οικονομική συσκευασία. Και με την ίδια έννοια, ή του ύψους ή του βάθους.

 

Θα έρθει μια μέρα που θα τα καταφέρω να τον δω κατάμουτρα, και θα του πω

«Άι στο Διάολο!».

13 Comments leave one →
  1. shashoura permalink
    17/05/2007 15:06

    aman!,, na su pepsoumen kanena papa gia agiasmon?!(mipws to swsoume)

  2. 17/05/2007 16:09

    psihraimia. men nevriazeis jie tha kameis ritides

  3. mits permalink
    18/05/2007 10:45

    mia einai i lisi agapiti m….kathe fora p erxetai k s xtipa tin porta esi tha les ”dn variesai”…..
    e posi wra tha xtipa k dn tha anoigeis..tha varethei k tha figei..
    me agapi panta
    mits

  4. 19/05/2007 01:28

    Θα έρθει μια μέρα που θα τα καταφέρω να τον δω κατάμουτρα, και θα του πω

    «Άι στο Διάολο!».

    sou efxomai na men ton deis potte. tote en nan arga, je oti je na tou peis…

  5. roam365 permalink
    19/05/2007 13:48

    κοίταξε…που τη μια εν καλά να βράζει το γαίμα σου αλλά που την άλλη συνήθως υπερβάλλεις άμαν είσαι έτσι…και πληγώνεις τον άλλο παραπάνω που ότι θα ήθελες. Tωρά πως μπορείς να κάμεις ‘face your demons’ δεν έχω ιδέα. Άρα, find a balance?

  6. 20/05/2007 11:31

    Xalaraaaaaaaaaaa🙂 Na prosexo ki ego ti leo edo mesa mh me parei ke me sikosei😀

    Cheers!

  7. psychia permalink
    20/05/2007 11:57

    Μην ανησυχείς. Κατά βάθος είμαι ευγενική ψυχή.🙂

  8. 20/05/2007 12:30

    So you never get these with the kids? I do assume that since you do want to be a kid psychiatrist then you must have some experience with problematic children.

  9. 20/05/2007 12:35

    And if you are not at peace with yourself how can you help others find peace?

  10. psychia permalink
    20/05/2007 12:42

    I am not sure what exactly it is you mean by your 1st question so I will answer from two possible perspectives.
    1. I am able to separate my personal life from my professional life. This is personal.
    2. I haven’t had any actual experience with problematic children yet.

    About your second question, I totally agree with that line of thinking. It is compulsory for anyone who is to practice such a profession to undergo a complete psychotherapy prior to it. And even if it wasn’t I still would do it, for myself.

  11. 20/05/2007 16:16

    Φαντάζομαι ότι μέχρι τώρα έχεις επανακτήσει τον έλεγχο…αν πάλι όχι, τότε γιατρέ μου χρειάζεσαι επειγόντως διακοπές!!

  12. psychia permalink
    21/05/2007 05:19

    Αν χρειάζομαι λέει….

  13. 21/05/2007 19:47

    Κουράγιο…

Πε μας ρε!

