Skip to content

Γιουροβίζιον 2007!!!!!

13/05/2007

Γιουροβίζιον 2007!!!!!

 

Σε απευθείας, καθαρά υποκειμενική μετάδοση, ενίοτε από δύο διαφορετικές τηλεοράσεις! Συμμετέχει ο Άρης.

 

Ώρα Ουγγαρίας 9:00 μ.μ. Η Γιουροβίζιον ξεκινά.

 

1. Βοσνία Ερζεγοβίνη  Maria ŠESTIĆ – Rijeka Bez Imena

Ένα κλασικό Βόσνικο Ερζεγοβίνικο τραγούδι με βιολιά και λαούτα, καθόλου εντυπωσιακό σε αντίθεση με άλλες χρονιές. Ευτυχώς που το βάλαν πρώτο να φεύγει απ’τη μέση.

 

2. Ισπανία – D’NASH – I Love You Mi Vida

– Ωραίο το μπόι μπάντ. (είπα)

Εμένα εν μου άρεσε. Really passé and nothing special. (είπε)

Έχουν καλή σκηνική παρουσία εννοώ.

– Τούτες οι χώρες επειδή έχουν σίγουρο εισιτήριο δεν προσπαθούν κα-θό-λου!

 

3. Λευκορωσία – Koldun Work Your Magic

– Τούτος ο παράφωνος;;; (είπε)

– Ναι, ας πούμε τούτος εν αισχρός! Θυμούμαι τον που προχτές. Τουλάχιστον οι προηγούμενοι είχαν καλές φωνές J

Πάω να κάμω μπάνιο.

———————————————————————————————-

Μωρόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!! Μόλις εδείξαν ένα φιλμάκι που επήαν οι αθεόφοβοι μες τα χιόνια, εφκάλαν τις γούνες τους, τζαι εβουττήσαν τίτσιροι μες την παγωμένη τη λίμνη!! Εκόπηκε μου λλίουιν η ανάσα μόνο στη σκέψη!

 

[τίτσιρος: γυμνός]

[λλιούιν: λιγουλάκι]

———————————————————————————————-

 

4. Ιρλανδία – DERVISHThey Cant Stop The Spring

Εν μπορώ να αποφασίσω αν μου αρέσκει ή όχι τούτο το τραγούδι. Άρεσε μου το κόνσεπτ του ‘παραδοσιακού’ με τα λάιβ όργανα. Τώρα που τελειώνει μου βγάζει μια αισιοδοξία αλλά πιστεύω πως θα πάρει τον πούλο. Στο κάτω κάτω είναι μία από τις 4 χώρες με σίγουρο εισιτήριο.

 

5. ΦινλανδίαHanna PAKARINEN – Leave Me Alone

– Που είσαι αγάπη!!! Χάνεις την γκόμενα σου την Φιλανδέζα!!

– Κάμνω μπάνιο!!! Ένεν ωραία;;

– Εν εντυπωσιακή. Το τραγούδι ροκάρει ωραία, αλλά έντζιεν πάντα Πάσκα. …. Τωρά την τρίβεις ή την ξεπλένεις την κορμάρα σου;

 

6. Φ.Υ.Ρ. Μακεδονία – KarolinaMojot Svet

Νάι νάι νάι νάι να να να να να να…. αλλά ναι ρε… θυμήθηκα ποιο τραγούδι είναι… μια μαλακία και μισή. Μόνο η γκόμενα αξίζει.

 

7. ΣλοβενίαAlenka GOTAR – Cvet Z Juga

Ρε Άρη βιάστου και αμέσως μετά εν η Ουγγαρία!!!!!!

Αμάν φωνή η πουτάνα η Αλένκα! Ωραίες οι άριες. Κάτι διαφορετικό!

 

8. Ουγγαρία – Magdi RÚZSA Unsubstantial Blues

– ΟΥΓΓΑΡΙΑ!!!!!!!!

– ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΣΤΟ ΡΙΚ!!!

– ΈΛΑ ΠΑΤΡΙΔΑ!! Πωωω πωωωωωωω……. εν φοβερή ερμηνεύτρια η Ουγγαρέζα!!!! Μπράβο ρε Μάγκντι! Θα σκίσουμεεεεεεεεεε!

 

9. Λιθουανία4FUN – Love Or Leave

Τι 4FUN και μαλακίες; Έπρεπε να σας λαλούν ABAP (As Boring As Possible). Ήξερες ότι η Λιθουανία έχει τις 2ες πιο ψηλές αυτοκτονίες σε παιδιά και έφηβους στην Ανατολική Ευρώπη; Με διαφορά στήθους από τις υπόλοιπες (Τζάμπα την έκανα τη διπλωματική;).

 

10. Ελλάδα – SarbelYassou Maria

– Ω καλώς τον φρεσκομυριστό μου! Πιστεύκεις το ότι εν η πρώτη φορά που θωρώ τον Σαρμπέλ;

– Χαχαχα! Πιστεύω το! Εντωμεταξύ, τζείνη που εν σταματά να μιλά τζαι έπρησεν μας τα έχει την ίδια φωνή με την Παπαμιχαήλ που παρουσίαζε την Γιουροβίζιον για χρόνια, αλλά δεν είναι αυτή, είπε πριν λίγο το όνομα της…. Τι διάολο, εψάξαν και βρήκαν την ίδια φωνή άμπα τζαι λείψει μας;

Internet baby, internet. Ησυχία. Τζαι βάλλουν μας τζαι κλιππούθκια που την Φιλανδία στα ενδιάμεσα. Μια χαρά ψυχαγωγία!

– Και στην τηλεόραση βάλλουν τα σήμερα, εν ο τελικός.

– Πάλε καλά.

– Εν μου άρεσε το κόνσεπτ κορδέλες και σχήματα του Σαρμπέλ. Το είχε κάνει η Παπαρίζου, εν εσκεφτήκαν τίποτε νέο; Επίσης εν μου άρεσε το πολύ Arabic τσιφτετέλι του. Λίγο gay και δεν είναι και Ελληνικό.

– Μπορεί ο Σαρμπέλ να είναι λίγο gay και Λιβανέζος. Ούτε μένα μου άρεσε.

 

11. ΓεωργίαSopho – Visionary Dream

Ωωωωω η ΓΕΩΡΓΙΑ! Άκου το, εν παίζεται! Άψογο; Me like it! Τζαι οι τύποι που πίσω με τις μαχαίρες εν ούλλα τα ριάλς.

ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕ!!! ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!

– Μα που είσαι ολάν;;; (είπα)

– Το στυλ του θυμίζει μου κάποια από τα κομμάτια που σου αρέσουν και μου έστειλες όταν πρωτομιλούσαμε.

– Ειδικά το πρώτο ρεφρέν, έννε;

– Ναι, ναι.

– Άψογη, άρεσε μου πάρα πολλά, και το τραγούδι, και η φωνή της. Τζαι η ίδια μάσhαλλά της, μια χαρά είναι.

– Εν καλή… Σαν γυναίκες είχε/έχει και καλύτερες.

– Εντζιαι μπορείς!!

– Άφησ’με να κάμω ένα σχόλιο ρε καταπιεστική ζηλιάρα!

– Όϊ τζαι ζηλιάρα! Εγώ σου είπα πως εν ωραία η κοπέλα! Και χαμογελαστή, και μια χαρά!

Ε είδες; Εσύ να πεις. Εγώ να μην σχολιάσω;

I like brunettes.

Same here. Γι’αυτό μου άρεσε η Φιλανδέζα.

– Ναι αλλά ρίφκεις την γκόμενα μου συγκρίνοντας την με άλλες and thats not very nice!

– Την δική μου εν την εσχολίασες.

– Ναι, μια χαρά είναι, απλά too dark for my taste.

– Εμένα πάλι, αρέσκει μου.

– Ε ΠΗΑΙΝΕ ΕΒΡΕ ΤΗΝ! Άμμα ρε…. Εν μιλάς. Έφυες;;; Επήες να την έβρεις;;; ΜΑΝΙ ΜΑΝΙ;;

– Χαχαχαχα! Είπα εν ωραία, όϊ να πάω να την έβρω κιόλας!

– Αμάναμου κι αν πάμε Σουηδία εγώ εννά έχω ΠΑΛΙ γύρω μου κρυόκολους και συ θα περιτριγυρίζεσαι που τούτες! Καημένε μου ΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΜΕΝ ΚΑΛΑ!

– Γιατί, τούτες ένεν κρυόκολες;

– Αν ήταν κρυόκολη έθθα σου άρεσκεν κύριε μου.

– Η αλήθεια είναι όσες γνώρισα δεν ήταν.

– Γαμιέσαι καριόλη τι μου λες νυχτιάτικα, θέλεις να μεν κοιμούμαι;;;

– Εν ξέρω αν εν κρυόκολη μωρό μου. Ωραία είπα πως είναι, όχι θερμή.

– Ε, η δική μου η γκόμενα εν θερμή και να την θέλεις τζαι τζείνη!

 

[ολάν: ωρέ]

[μάσhαλλα της: φτου της]

 

12. ΣουηδίαTHE ARK- The Worrying Kind

Χα χα χα, this is… GAY rock! (είπε)

– Coooooooool!!! Εν ωραίοι ρε.

Η τύπισσα που μας τα πρήζει είπε, «Το ΠΟΛΥ διάσημο συγκρότημα (και δεν συμπλήρωσε) στη Σουηδία».

– Ξέρεις τους;

– Όϊ.

– Ε άμα δεν τους ξέρεις εσύ, πόσο διάσημοι ένει πια! Όπα ρε! Τα έβγαλε όλα ο τύπος. Μάναμουτο ασπρουλλούι!

 

Σημείωση: Ο Άρης είναι ροκάς/μεταλάς μουσικός και ξέρει χωρίς υπερβολή, τους πάντες.

 

13. ΓαλλίαLES FATALS PICARDS – L’amour À La Française

Αδιάφορο. Το σίγουρο εισιτήριο που λέγαμε;

 

14. Λετονία – BONAPARTI.LV Questa Notte

Ε την Λετονία που έχει τις τρίτες πιο ψηλές αυτοκτονίες στην Ανατολική Ευρώπη, αλλά από το 95 και μετά μειώνονται (είδες που σου μαθαίνω και γενικές γνώσεις καθώς προχωράμε).  Ντάξει εν καλοί οι τύποι με τα καπέλα και τα μπαστούνια.

 

15. Ρωσσία – SEREBROSong #1

– Εντωμεταξύ πρέπει να φύγω.

– Γαμώτο πάλι θα χάσεις τη Βουλγαρία!

– Και οι Ρωσσίδες εν καλές ρε μωρό.

– Ναι έχουν καλό τραγουδάκι. Άτε πήαινε τζαι αποσπάς μου την προσοχή από τις γκομενίτσες.

– Καλές ε;

– Ναι ειδικά η κύρια τραγουδίστρια εν πολλά καυλιάρα. Πέρκι να εν 18 χρονών.

– Και λαλείς μου μπόι μπαντ και μαλακίες. ΈΤΟ ΠΑΝΤ!

– Η Ρωσσία έχει τις πιο ψηλές αυτοκτονίες overall! Χα χα χα, εξενέρωσα σε.

Not really. Έμεινα με το καυλιάρα εγώ. Τις αυτοκτονίες προσπερνώ τες.

– Έβαλες σοβαρό φίλτρο στα μακάβρια. Μπράβο μωρό μου!

– Άτε φιλάκι, πρέπει να πάω δουλειάαααα.

– Στο καλό!!

—————————————————————————————————

Συνεχίζω την ανταπόκριση μόνη μου!

—————————————————————————————————

16. ΓερμανίαRoger CICEROFrauen Regier’n Die Welt

Φάχτεν φούχτεν μπαλαντέϊσhον. Μα τι ρομαντική γλώσσα. Λαλεί σου «Σ’αγαπώ» και συ ακούς «Θα σε σφάξω και θα πιτιλλούν τα αίματα»!

 

[πιτιλλούν τα αίματα: κάνουν σαν σιντριβάνι]

 

17. Σερβία – Marija ŠERIFOVIĆ – Molitva

– Εντωμεταξύ τούτη τωρά εν φαβορί. (είπε)

– Ακόμα να φύεις εσύ;

– Ένεν λλίο λεσβία;

– Εν πολλά λεσβία! Αρέσκει μου πολλά και η φωνή της και η χορωδία της, και το τραγούδι μου προκαλεί ένα δέος! Ένι ξέρω αν εν φαβορί. Πάντως εννά τα πάει πολλάαααα καλά. Ένιγουει, εννά πάεις να δουλέψεις να φέρεις καμιά πακκίρα έσσω;;;

– Έφυγα.

 

[έσσω: σπίτι]

 

18. ΟυκρανίαVerka SERDUCHKA – Dancing Lasha Tumbai

Ααααα εν ο Αστέρης ο ΑΙΝΣ ΒΑΙΝ! Ζίμπεν ζίμπεν άι λου, ζίμπεν ζίμπεν άινς βάιν! Χοροπηδώ μαζί του, εν έσhει λάθος! Τα ποούθκια του εν όπως τα άσπρα τα σπιρτόξυλα κάτω από…. το φόρεμα του να το πω;

Τούτος έχει κόλλημα και δεν θέλει να δει κανένας την φάτσα του, οπότε επίσημα κυκλοφορεί πάντα έτσι σκέδιον: Με τα γυαλιά ηλίου της αριστοκράτισσας γιαγιάς, το έντονο ρουζ, το κοκκινάδι, την ασημένια του στολή, και το αστέρι στο κεφάλι.

Νάι νάι νανανανανάινάι, να να νάρανα!  Χαχαχα δεν έχει λάθος φέτος η Γιουροβίζιον!

 

[ποούθκια: ποδαράκια]

 

19. Ηνωμένο ΒασίλειοSCOOCH – Flying The Flag (For You)

Αγγλία – και πάλι – είσαι καρναβάλι!!

Έχουν κάτι ιδέες ώρες ώρες… απορώ και εξίσταμαι! Έχουν ένα χλεχλέδικο τραγούδι, είναι ντυμένοι αεροσυνοδοί, τζαι στο χορευτικό κάμνουν τα αεροπλάνα που πετούν! Τζαι έρκεται σαν κερασάκι στην τούρτα μια αεροσυνοδός και μας λέει «Ladies and gentleman, thank you μπλα μπλα μπλα, we wish you a pleasant flight». (??????????????????)

Καλά, εν αντρέπουνται οι Εγγλέζοι; Εφκάλαν τους Beatles γαμώ το κέρατό μου. Εννά μου πεις, και η Ελλάδα έφκαλε τον Τσιτσάνη. Αχ τα κοκαλάκια του!

 

20. Ρουμανία – TODOMONDO – Liubi, Liubi, I Love You

Η Ρουμανία αρέσκει του φίλου μου του Μιτς. Σ’αγαπώ σε τριακόσιες ογδόντα τρεις γλώσσες. Έχουν χάζι. Τα σπάνε.

 

21. ΒουλγαρίαElitsa TODOROVA & Stoyan YANKOULOV – Water

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Δυναμώνω τα speakers με κίνδυνο να φάω έξωση από τον από κάτω. Αλλά χέστηκα! Έντζιεν να μας βάλει ττερπιέ ο Ουγγαρέζος μη χέσω!

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΙΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ (τσακιστή ή μαύρη;)

ΠΩΩΩΩΩ ΠΩΩΩ ΧΥΣΑΜΕΕΕΕ…..! Απαναγία μου αναστατώθηκα νυχτιάτικα!

Όχι μόνο δεν έκανε παραφωνία η Ελίτσα (όπως προχτές στους ημιτελικούς που μου πέσανε τα αυτιά), αλλά ήταν Α-ΨΟ-ΓΗ. Γαμώτο εν έπαιξα στοίχημα! (Πάντα έτσι λέω)

 

[ττερπιές: τάξη]

 

22. Τουρκία – Kenan DOĞULU – Shake It Up, Shekerim

Α…. Ο Τούρκος… τούτο το “shake it” εκάμαν το καραμέλα. Όϊ ο Σαρμπέλ, όϊ ο Τούρκος…. ΕΝ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΟΛΑΝ!! ΔΩΚΕΤΕ ΠΑΜΟΝ!

Καλά ο τύπος είναι να τον πυροβολάς πέρκι φκαλεί φάουσαν. Είδεν την Justin ο πατατοκεφάλας! ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο JUSTIN ΚΥΡΙΕ!

Οι τύπισσες που πίσω είναι σάννα τζαι εψόφησεν ο σhύλλος ο ανοιχτόχρωμος, ο μαλλιαρός, ο ισιομάλλης πας την κκελλέ τους!

 

[δωκετέ παμόν: δώστε παύση/πάψτε]

[πέρκι: μακάρι]

[φάουσα: κακιά αρρώστια. Μτφ. να φκαλεί φάουσα: να σκάσει να πλαντάξει]

hύλλος: σκύλος]

[κκελλέ: κεφάλι]

(πέσανε μαζεμένες)

 

23. Αρμενία – HaykoAnytime You Need

Πω πω… το τραγούδι θυμίζει την σφαγή των Αρμενίων από τους Τούρκους. Θα τις σκίσω τις πουτάνες τις φλέβες μου. Ποιο είναι το επίθετο του τύπου; Κοψοφλεβοκιάν;

Πως τα λέω.

Έχει ένα ‘δέντρο’ πίσω από τον τραγουδιστή, χρώματος κόκκινου, τζαι πάνω του έσhει ποτζεί – ποδά άσπρα κωλόχαρτα να τα παίρνει ο άνεμος. Ένι ξέρω αν εν κωλόχαρτα, πάντως όταν αποφοίτησα από το λύκειο και γεμίσαμε τους τόπους κωλόχαρτα, έτσι εφαίνουνταν όταν ανεμίζαν.

 

[ποτζεί – ποδά: αποκεί – αποδώ]

———————————————————————————————–

Πριν στο φιλμάκι έδειχνεν τους να βουττούν μες την παγωμένη τη λίμνη. Τώρα τους δείχνει με τα μαγιό στην αποβάθρα. Κύριε ελέησον με τούτες τις αλλαγές θερμοκρασίας!

———————————————————————————————–

24. Μολδαβία – Natalia BARBUFight

Α, εν η άλλη γκόμενα του Άρη τούτη. Η Μολδαβή. Πω πω κάτι κορώνες…. πω πω πως ανεβαίνει τις οκτάβες…! Μπράβο, μπράβο της κοπέλας. Το τραγούδι μου θυμίζει Braveheart φάση. Όλοι στ’άρματα!

————————————————————————————————

Ελείψαν τα τραγούδιααααααα….! Ξεκινά η ψηφοφορία.

 

Λέει ο παρουσιαστής: «Eurovision unites people all over Europe». Σιγά τα ωά. Στην Ελλάδα θα σας σκίσουν πρώτα πριν σας συμπαθήσουν!

 

GUEST STAR OI APOCALYPTIKA!!!! Γουάου; Μαλάκα, εν φοβεροί οι σατανάες με τα cella! Και από πίσω γίνεται της πουτάνας, πέφτουν πριόνια κανονικά! ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΚΑΜΝΟΥΝ HEAD BANGING ΚΑΘΩΣ ΠΑΙΖΟΥΝ CELLO! Μπράβο ρε τα παιδιά!

 

 Έχει έναν τύπο στον αέρα που κάνει ποδήλατο, μια άλλη κάνει κούνια. Τώρα ήρθαν και οι ακροβάτες! Κρέμονται κάμποσοι από το ταβάνι πάνω από τον κόσμο και κάνουν ακροβατικό χορευτικό! Φαίνεται πάρα πολύ ωραίο έτσι που φορούν άσπρα μέσα στον dim μπλε φωτισμό, λάμπουν! Ωραίο show!

 

Πωωωωω πω και αρχίσαν τα πριόνια πάλι, και μπήκαν τα σφυριά, και ξανάρχονται οι τρεις τύποι με τα cella. Πάντως μανία οι άντρες να μεν φορούν ρούχα που πάνω πόψε…

 

Φοβεροί οι Apocalyptika. Εξεσηκώσαν ούλλον τον κόσμο. Γίνεται το έλα να δεις. Πρέπει να είναι υπερθέαμα!

————————————————————————————————–

Α, τώρα πήγαμε backstage.

 

Κάνει ανταπόκριση η τύπισσα που είναι ντυμένη πριγκίπισσα του παραμυθιού.

 

 Όπα ρε. Η Ελίτσα εν έσhει υπόθεση να μιλήσει Αγγλικά. Είπεν χιέλοου, το ‘λο’ Σαλονικιώτικο.

 

Η πριγκίπισσα κάμνει τους ερωτήσεις και αντί να τους θωρεί, θωρεί την κάμερα. Μα τι ψώνιο είσαι Θεέ μου!

 

Η λεσβία κόλλησε μια καρδούλα στο στήθος της πριγκίπισσας! Προς στιγμή νόμιζα πως θα χουφτώσει το βυζί της. Ου λα λα!

 

Τωρά η πριγκίπισσα επήεν στους καλαμαράες. Ρωτά τις κοπέλες: «Είσαστε πολύ όμορφες! Πιστεύετε πως παίζει ρόλο που είσαστε τόσο όμορφες για την Γιουροβίζιον;» Και απαντά η μία: «Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, η ομορφιά για μένα είναι εσωτερική». How cliché!

 

Πω πω γλείψιμο ο gay rock guy. Ρωτά η πριγκίπισσα: «Από το 1 ως το 10, πόσο όμορφη νομίζεις ότι είμαι; (πωωω πω τι ψώνιοοοο)» και απαντά ο τύπος: «Εν σε κανεί μάνα μου μια τέτοια κλίμακα εσένα και την ομορφιά σου».

 

[κανεί: φτάνει]

————————————————————————————————

Στο ενδιάμεσο

 

Άτε τελειώνετε! Εφκάλετε CD, εννά φκάλετε και DVD, μπράβο σας! Τι κάμνουν ρε; Γνωρίζουν μας κόσμο; Μα πόσο κόσμο εννά γνωρίσουμε πόψε! ΑΤΕ REVEAL THE RESULTS ALREADY! Μα κοίτα να δεις που σπάζουν κάμηλο. Ρωτά μας η παρουσιάστρια αν είμαστε έτοιμοι. ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΗ??

————————————————————————————————-

Ψηφοφορία:

 

1ο 12αρι στη Σερβία από το Μαυροβούνιο. (??? – Ένεν το ίδιο; Παλιά ήταν η ίδια η συμμετοχή).

 

2ο 12αρι στη Ρωσσία από τη Λευκορωσία. Απορώ γιατί χωριστήκαν αυτές οι δύο. Έχουν σχεδόν το ίδιο όνομα.

 

Η Γαλλίδα ανταποκρίτρια δεν μας κάνει την τιμή να μας μιλήσει αγγλικά. Άτε ολάν!

 

Ο Κοψοφλεβοκιάν πιάνει πόντους τίκκι τίκκι.

 

Οι Τούρκοι δώσαν 12αρι στην Αρμενία. Χα! Χα! Χα! Πόσο κυνικό!

 

Πετάει η Σερβία.

 

Ούτε η Βελγίδα μας μιλάει αγγλικά. Ρε δεν παίρνετε φόρα να μας κλάσετε τα αρχίδια λέω γω….

 

Όπας. Ψηφίζει η Κύπρος. Ουχου εν ο Γιάννης του love radio..! Εδώκαμεν 8 του Κοψοφλεβοκιάν, 10 της Βουλγαρίας… και 12….. ΕΕΕΕΕΕΛΑ ΡΕ! Μα σοβαρά; 12 της Ελλάδας; Σάννα τζαι ακούω «ουυυυυυυυ» που τον κόσμο.

 

Ούλλον εξυπνάδες εν τούτοι που πιάνουν τηλέφωνο να δώσουν τους ψήφους.

 

Η Ρωσσία έδωκεν 12 της Λευκορωσίας. Γιατί εχωριστήκαν είπαμε; Αφού είναι καθαρό! Αγαπιούνται! Εισήγηση Άρη: Η μια εν λευκή. Η άλλη ένι ξέρουμε τι χρώμα είναι. Προφανώς όϊ λευκή.

 

Πέντε χώρες εμείναν να ψηφίσουν. Άτε τζαι κατουρήθηκα.

———————————————————————————————-

ΕΛΕΗΞΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

 

1. ΣΕΡΒΙΑ – ΛΕΣΒΙΑ!!!!!  (Α, εχώρισεν που το Μαυροβούνιο)

2. Ουκρανία, ο Αστέρης ο άινς βάιν!

3. Ρωσσία, οι καυλιάρες.

4. Τουρκία, ε δε γαμιόμαστε.

5. Βουλγαρία, ΠΑΛΕ ΚΑΛΑ!

 

Εν τέλλεια άντρας η λεσβία. Κάμνει την φούχτα της συνεχόμενα, τάχα «Εγάμησα, εγάμησα, εγάμησα, εγάμησα».

 

Χε χε χε, πήγαινε ο Άης Βασίλης να της δώσει το βραβείο και κείνη στα αρχίδια της, πήγαινε να πάρει κάτι από τον κόσμο, και της λέει ο Άγιος με φωνή ‘ho ho ho’: «I will follow you until the end of tiiiimmeeee….!»

 

Άτε πάω να τις ακούσω να τραγουδούν. Του χρόνου πάλε! Που το ίντερνετ, εννοείται!

 

30 Comments leave one →
  1. roam365 permalink
    13/05/2007 13:57

    Lol! Kalan, pou se na akoueis kai to pikroxolo ton sxoliasti tou BBC. Na pe8aneis pou to gelio. Gia na katalaveis poso podkiantrapos itan, otan efkike i kopella tis Ukraine na dosei tes va8mologies eperipezen tin gia ta dontia tis…AAAHHH kai stin Rossia otan efkike i kopella- apoli8oma gia tis 4ifofories itan kapos: “OHHHH HELLO MR PUTINN!!!!”.

    btw…oi Ark en polla diasimoi kai 3ero tous! en kamia sxesi me to tsoftotragoudo to extesino (kapos….!)

  2. vasilis permalink
    13/05/2007 16:06

    OLH H KAAAAAAAAVLAAAAAAAAAAAAAA THS EUROVISION HTAN ….
    ……A P O C A L Y P T I K A………….

    egw mono autous eida ki autous psifhsa kai psifizw apo ton kairo pou tous akousa gia prwth fora pou ekanan diaskeues kommatia METALLICA se cello….

    ….GAMW …e?

  3. Anna permalink
    13/05/2007 18:12

    To highlight tis vradyas itan otan vgikan oi Apocalyptica, itan theoi! respect.
    Proswpika iksera tous “The Ark” apo prin, einai para poly kaloi alla to tragoudi to xthesino tous adikouse!

  4. 14/05/2007 17:40

    oi apocalyptica den htan toso sygklonhstikoi, oso einai otan paizoun monoi tous me ta cello…milame na akous sepultura paigmenous apo kouarteto me biolontsela kai na sou feygei to kafasi…

    oi ark htan wraioi, egw goustara thn glam rock emfanish tous, mou efere sto myallo faseis bowie kai ta resta

  5. 14/05/2007 17:41

    a kai kati allo

    nomizw stous scooch symmetexei kai o Justin Hawkins twn the Darkness, h kati tetoio……

  6. 14/05/2007 20:36

    Να και κάτι καλό που βγήκε από τη Γιουροβίζιον φέτος…η περιγραφή σου δόκτωρ είναι όλα τα λεφτά!

  7. psychia permalink
    14/05/2007 21:53

    Φχαριστώ🙂

  8. 15/05/2007 09:18

    Εν πολλά καλό τούτο το ποστ λαλώ σου.😉

  9. 15/05/2007 09:20

    Εν πολλά καλά τα κυπριακά σου λαλώ σου!!😉

  10. 16/05/2007 04:49

    To servia-lesvia mu thimise to Goodbye Dubai…

    Den eida ton diagonismo- pu na ton do edo sthn akrh ths ghs- kalipsa omos to “keno” diavazontas thn antapokrish su🙂

    Cheers!

  11. Φκυάρι permalink
    22/06/2007 13:24

    Το όνομά σου είναι τσάππα ή ζάππα?

  12. Ελίζα4ever permalink
    22/06/2007 13:34

    Το μπόιμπαντ της Ισπανίας εν τέλειο.άης το εν κούκλοι
    οι τραουδιστές.Ειδικά τζείνος ο ξανθομάλλης που έκαμεν τα μαλλία του σαν να τον έπιαεν ηλεκτρισμός εν έσιει λάθος.εν τέλειoς. μάσιαλλα του κούκλος!!!!the number 1

  13. ελιζα4ever permalink
    22/06/2007 13:37

    Ά τζιε κάτι άλλο.ούλλοι λαλούν μου ότι εν γκέι εν αλήθκεια?(οι τραγουδιστές της Ισπανίας)

  14. psychia permalink
    22/06/2007 13:43

    Μα σοβαρομιλάς τωρά;

  15. ελιζα4ever permalink
    22/06/2007 17:46

    καλό!εγώ εν τους πιστεύκω αλλά τζείνοι περειπέζουν με ότι ακούω τους ανόμαλους τζιε εγώ νευριάζω τζιε τσιρηλλώ αλλά τελικά εν γκέι?

  16. ελίζα4ever permalink
    22/06/2007 17:50

    πλις απαντάτε μου γιατί θέλω να μάθω τις αρφής μου να με περιπαίζει εμένα πλις πλις πλις εν πολλά σημαντικό

  17. ελίζα4ever permalink
    22/06/2007 17:54

    please εν πάρα πολλά σημαντικό πλις πλις πλις πλις τζιε θα σας πω ότι θέλετε για τη φετινή γιουροβίζιον(αν ξέρω,που σχεδόν πάντα ξέρω τα πάντα)

  18. ελίζα4ever permalink
    22/06/2007 18:00

    πλις ρε κουμπάρε κάποιος να απαντήσει τζιε λαλώ σας εν επείγον εν καταλάβετε?

  19. ελίζα4ever permalink
    22/06/2007 18:04

    έφυα εγώ τζιε αν απαντήσει κανένας έρκουμαι πάλε.εν τζιεν καμιά δουλεία.πλις απαντάτε(οι nash της ισπανίας εν γκέι)?

  20. ελίζα4ever permalink
    23/06/2007 08:22

    ακόμα να απαντήσετε?

  21. ελίζα4ever permalink
    23/06/2007 14:09

    εν γκέι οι τραγουδιστές της Ισπανίας??????????????????

  22. spain4ever permalink
    23/06/2007 15:42

    ένιξερω γιατί αλλά τα τραγούδια της Ισπανίας πάντα αρέσκουν μου.Ειδικά φέτος.ουουουουουου.επέλλανα με το τραγούδι.τζιε οι τραουδιστές εν τέλεια πούρεκκοι.εν άντρεπουντε τζιε εφκάλαν τους 20ους?εν πρώτους που έπρεπε να τους ειφκάλουν.τέλος πάντον εγώ εψήφισα τους για το τραγούδι(που ήταν τέλειο)τζιε για τη φατσα(που ήταν κούκλοι ούλλοι)

  23. 23/06/2007 18:43

    Για να καταλάβω η ελίζα και ο/η spain4ever λογικά εν το ίδιο άτομο έννεν;
    Τι να πει κανείς.Μετά από την κατάληψη των forums,μάλλον λόγω κλεισίματος των σχολείων,από άτομα που λειτουργούν παντού στο ιντερνετ σαν να είναι σε chat room, ήρθε η σειρά των blogs,του τελευταίου ίσως οχυρού να μετατραπεί σε irc.
    Όσο για την ερώτηση της, gay or not,κουκλοί ή σκιάχτρα,τι σημασία έχει;Το τραγούδι τους σου άρεσε;
    Ή μηπως περιμένεις, αν δεν είναι γκέϊ, την μέρα που θα γνωρίσεις έναν από αυτούς και θα σου κάνει πρόταση γάμου.Ένας από όλους,δεν φαίνεται να έχεις προτίμιση,μόνο απορία αν είναι γκέϊ.

  24. ελίζα4ever permalink
    24/06/2007 12:25

    άκου να σου πω ρε ανώνυμε ή όπως σε λαλούν τέλος πάντον.δεν περιμένω τη μέρα που θα έρθει κάποιος και θα μου κάνει πρόταση γάμου.τζιε ρωτώ αν είναι γκέι γαιτί η αρφή μου μέρα νύχτα λαλεί μου ότι ακούω τους ανώμαλους.εσένα εν θα επελλάνησκεν η κκελλέ σου?τζιε εγώ είμαι η ελίζα4ever.καμία σχέση με την spain4ever.απλώς εν μια συμμαθήτρια μου που το έγραψεν που της αρέσκουν τούτοι οι τραγουδιστές.τζιε άμαν έχεις πρόβλημα που ρωτώ μεν θκιαβάζεις τα μηνύματα μου οκ?

  25. psychia permalink
    24/06/2007 12:52

    Ελίζα4ever

    Έχεις το δικαίωμα να ρωτάς ο,τι θέλεις, δεν έχει σημασία αν κάποιος θεωρεί την ερώτηση σου ανούσια. Έχεις το δικαίωμα να ρωτάς ο,τι θέλεις. Αυτό που το κάνει ενοχλητικό είναι πως αυτό που ρώτησες θα μπορούσες να το έχεις κάνει σε 1 σχόλιο αντί σε 9.

    Λοιπόν προφανώς δεν ξέρει κανείς αν είναι γκέι ο εν λόγω τραγουδιστής, και κανέναν δεν φαίνεται να ενδιαφέρει το περιεχόμενο της ερώτησής σου, οπότε θα σε παρακαλούσα να μην το συνεχίσεις αυτό το θέμα (γιατί θα με αναγκάσεις να σβήσω ο,τι γράψεις).

    Ας αφήσουμε αυτό το ποστ να συνεχίσει να υπάρχει με όσο επίπεδο του απέμεινε.

  26. psychia permalink
    24/06/2007 12:54

    ΥΓ. Α! Και που’σαι Ελίζα4ever. Τον σχολιαστή που μπήκε στον κόπο να σου απαντήσει (έστω κι αν δεν σου άρεσε η απάντηση του), τον λένε ΑνΤώνυμο, το γράφει καθαρά. Respect to be respected.

  27. ελίζα4ever permalink
    24/06/2007 13:44

    οκ.

  28. ελίζα4ever permalink
    24/06/2007 13:48

    σόρρυ που ερώτησα τόσες φορές το ίδιο πράγμα.απλά δε μου αρέσκει η αρφή μου να με περειπαίζει.όμως δε θα ξαναρωτήσω.

  29. themanbehindthewall permalink
    25/06/2007 08:39

    Ελίζα4ever δέν ειναι γκεί σε διαβεβεώνω εγώ, εφκενα παλλια μαζί του

Trackbacks

  1. Το Φαινόμενο του Μπλογκο-ιού « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

