Skip to content

Συνέντευξη

12/05/2007

Τα πέντε γίνανε 29, και έχουμε την πρώτη μπλογκοσυνέντευξη! Πήρα πάσα από τον liketobite και απαντώ σε 29 καυτές ερωτήσεις! (Γιατί όχι 30 δηλαδή; Μ’αρέσουν τα στρογγυλεμένα πράγματα!)


1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Όταν οι όμορφες στιγμές να είναι περισσότερες από τις άσχημες. Και όταν βλέπω τον εαυτό μου στον καθρέφτη.



2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το κωλοξυπνητήρι σε συνδυασμό με τον φόρτο εργασίας. Α ναι! Και η ζωή που είναι ωραία!



3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Πριν μια βδομάδα όταν από τα νεύρα μου το’ριξα στο κακαριστό γέλιο για κανά δεκάλεπτο. Ήταν ξέσπασμα!



4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Έχω τόσα πολλά…! Το βασικό μάλλον η μετριοφροσύνη μου.



5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Τα νεύρα μου.



6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα αυθόρμητα.



7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με την Μαντόνα!! Όχι την Παναγία. Την άλλη.



8. Ποιοί είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Οι γονείς μου. Και όλοι οι άνθρωποι που παρ’όλα τα δεινά που περάσαν, στέκουν ακόμα γερά στα πόδια τους. Και το Κογιότ που δεν τα βάζει κάτω και ακόμα κυνηγάει το σκατοπούλι!!



9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Στο Brasov.



10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ο Γεώργιος Βιζυηνός και ο Αντώνης Σαμαράκης.




11. Ποιά αρετή προτιμάτε σε ένα άντρα;
Να μην είναι αρχίδι.



12. … και σε μια γυναίκα;
Να μην είναι καριόλα.



13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Άντε γεια τώρα… δεν μπορώ να διαλέξω.



14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν σφυρίζω. Τραγουδάω ό,τι παίζει το ράδιο και εντυπωσιάζω τους γειτόνους με τις καταπληκτικές μου φωνητικές ικανότητες.



15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Άντε γειά μ’αυτές τις ερωτήσεις… ποιο ΔΕΝ με σημάδεψε..!



16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
American Beauty κι άλλες πολλές, και πάλι άντε γειά μ’αυτές τις ερωτήσεις. Μα πως να διαλέξω;;;



17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ο αδερφός μου. Υπογράφει Μάριω. Σε λίγα χρόνια θα τον έχετε στα σαλόνια σας.



18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Κόκκινο.



19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Μάλλον τη σχέση μου. Αλλά αυτήν την επιτυχία την μοιράζομαι. Κατά τ’άλλα μπορώ να απαντήσω σε δύο μήνες και να πω το πτυχίο μου;



20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Έχεχε… η μπύρα, η τεκίλα, η ζιβανία, το κρασί, το μαρτίνι και όταν τα πάρει όλα ο χάρος, το long island



21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για όλες τις φορές που λέω παραπανίσιες κουβέντες πάνω στα νεύρα μου.



22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’όλα;
Τους ξερόλες. Κατά τ’άλλα τις νυχτερίδες, και ό,τι έχει πάνω από 2 πόδια και πετάει. Εξαιρείται ο Dumbo το ελεφαντάκι.



23. Όταν δε γράφετε, ποιά είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να βλέπω σειρές και sitcoms σε φάση μαραθώνιου. Αλλιώς να πιττώνω με παρέα.



24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Οι νυχτερίδες, και ό,τι έχει πάνω από 2 πόδια και πετάει. Εξαιρείται ο Dumbo το ελεφαντάκι.



25. Σε ποιά περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν είναι να σώσω το τομάρι το δικό μου ή κάποιου που με ενδιαφέρει.



26. Ποιό είναι το μοτό σας;
Σας παρακαλώ! Δεν είμαι κλισέ!



27. Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Γρήγορα.



28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
«Ντάξει; Πείστηκες τώρα;»



29. Σε ποιά πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτό το καιρό;
Στην πνευματική κατάσταση του «ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ – Καταραμένο PMS: ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!»

Πέντε άτομα που θα ήθελα να απαντήσουν στα πιο πάνω 29 καυτά ερωτήματα είναι: η Ρωξάνη, ο Φιρφιρής, η Αστέρω, ο Μαύρος ο σκύλος ο ΤαμΤαμΤαμ, και θα έλεγα και στον Μη Χειρότερα αλλά ήδη απάντησε!

Προσοχή: Η συνέντευξη μου δεν κυκλοφορεί στα περίπτερα!

3 Comments leave one →
  1. 12/05/2007 12:52

    Kalo ptixio Dr. mu🙂

    Filia!

  2. 13/05/2007 08:26

    Υπομονή, δύο μήνες είναι θα περάσουν! Πτυ-χί-ο! Πτυ-χί-ο!!😀

  3. 14/05/2007 15:24

    Giatre mou apodexthka me megalh xara thn prosklhsh sas! Na ‘ste kala!! Ate me to kalo na ta poume k sto grafeio sas!!!:p p.s. dumbo owns!!!

Πε μας ρε!

