Skip to content

Μαμά Γερνάω (μέρος 1ο)

17/03/2007

Έχω πολύ καιρό να βγω έξω στη Βουδαπέστη. Από την παραμονή πρωτοχρονιάς. Έχω σαπίσει να πούμε. Η ΦΕΚΟ (Φοιτητική Ένωση Κυπρίων Ουγγαρίας), πραγματοποιούσε εχτές ένα από τα καθιερωμένα της πάρτυ. Χαρά εγώ, επί τέλους σίγουρη ευκαιρία να πάω για λίγο shake it με τους φίλους μου. Ζυμώνεται η ιδέα στο κεφάλι μου επί μια βδομάδα.

Οι φίλοι μου τυγχάνει να είναι μέλη της ΦΕΚΟ. Με διαβεβαιώνουν όμως πως όλα τα πόστα είναι καλυμμένα και έτσι αυτοί θα είναι ελεύθεροι κι ωραίοι. Ωραία λέω, γιατί άμα ήταν απασχολημένοι ζήτω που καήκαμε. Θα κατέληγα να τρώω τα νύχια μου, και τα’χα και καλοβαμμένα. Κόκκινα της φωτιάς, όπως και η μπλούζα μου, όπως και τα μαλλιά μου.

 

Τρεις ώρες πριν το πάρτυ

Ο Μιτς με πληροφορεί πως θα χρειαστεί να κάτσει στην είσοδο για λίγο στην αρχή. Θα ήθελε λέει να του κάνω παρέα. Και γω θα ήθελα να του κάνω παρέα. Έχει πλάκα η είσοδος. Ο Βάκης είναι, εκτός από o κύριος Dj, ο κύριος οικοδεσπότης του πάρτυ, οπότε αυτόν δεν τον βλέπεις εκτός κι αν έχεις ραντεβού. Κάτι σαν τον Godfather. Ο φίλος μου ο Πρόεδρος θα αργούσε να έρθει. Ο Μάικ ήταν πορτιέρης. Πρώτη φορά είχαμε προρτιέρη. Oh well.

 

Στη διαδρομή

Το ταξί βρωμάει χτικιό και ο ταξιτζής το ίδιο. Η φάτσα του είναι κλασική φάτσα αλκοολικού πορνόγερου. Ο ταξιτζής μου είναι ένας βρομύλος.

Του λέω, «Πάμε στην Tölgyfa út*». Μου λέει, «Στην ποιά;» «Στην Tölgyfa út.» Πανάθεμάτηνα δεν προφέρεται η πουτάνα η λεωφόρος. «Στην ποιά;». «Στο Blue Monkey», παίζω το τελευταίο μου χαρτί. «Αααα την ντίσκο;;». Γνέφω καταφατικά.

Καθώς με κοιτάει στα μάτια που έχω σε όλο μου το σώμα, η σιαλορροία του είναι έκδηλη. Με πληροφορεί πως λόγω διαδηλώσεων και φασαριών, οι κεντρικοί δρόμοι της Πέστης είναι κλειστοί, έτσι θα πάμε μέσω Βούδας, ή αλλιώς, μέσω Κωλοπετηνίτσας. Τα τζάμια του ταξί ήταν θαμπωμένα, λες και πριν λίγο παίχτηκε φίκι φίκι. Παρανοϊκό το σκηνικό.

[* Tölgyfa út: Το ö προφέρεται σαν το e το γαλλικό (το e, όχι το é). Το γράμμα gy (ναι, είναι ένα γράμμα), είναι σύμφωνο και προφέρεται γκι, το ι σαν ελαφρύ τέλειωμα του γκ. Για να καταλάβετε, σκεφτείτε λίγο τον ήχο της κορυφαίας στιγμής της αναγούλας, δευτερόλεπτα πριν τον εμετό. Δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι πιο ευγενικό να το παρομοιάσω, συγχωρέστε με. Το út (ουτ) είναι η λεωφόρος. Ε λοιπόν, δεν προφέρεται η πουτάνα η λεωφόρος!]

Κατέβασα το τζάμι και χάζευα την παραδουνάβια όψη της Πέστης by night.

Simply splendid.

 

Φτάσαμε

Η μούρη μου είχε ξυλιάσει. Τα πρώτα λεπτά ήμουν λες κι είχα κάνει μπότοξ, ενώ ήμουν σίγουρη πως μύριζα βρωμύλος ταξιτζής. Η αλλαγή θερμοκρασίας μου προκάλεσε έντονη σιαλορροία. Τώρα ήμουν σίγουρη πως έμοιαζα βρωμύλος ταξιτζής. Αν έβαζα το χέρι μου και έπιανα αρχίδια, τότε θα ήμουν ο βρομύλος ταξιτζής.

Ο Μιτς στεκόταν στην είσοδο, στην πόρτα που χώριζε τον προθάλαμο από το μαγαζί. Ήταν πολύ στενόκοπα και όλα τα πόστα ήταν πιασμένα από την γκαρνταροπιέρα και τις κοπέλες που πρόσφεραν την βότκα του καλωσορίσατε. Ο Μιτς θα την έβγαζε όρθιος στη γωνιά. Τραυματικό flash back του δημοτικού.

Αφού χώρο δεν είχε ούτε για να κάτσω, ούτε για να σταθώ, πήγα μέσα. Χαιρέτησα τον Βάκη και τους άλλους Dj οι οποίοι παίζανε εκείνη την ώρα, πήγα στο μπαρ, πήρα ποτό, και επέστρεψα στο Djbox. Απ’έξω ντε. Είπαμε τα τυπικά νέα με τα παιδιά. Η επικοινωνία ήταν περιορισμένη λόγω της δυνατής μουσικής, της απόστασης, και του ότι το ένα μου αυτί είναι βουλωμένο. Άρα δεν μπορούσαμε να πούμε τίποτα πέρα από τα στοιχειώδη τα οποία στην περίπτωση που δεν ακούω καλά, τα καταλαβαίνω διαβάζοντας τα χείλη του ομιλητή. Και τώρα;

Τώρα κάθομαι και χαζεύω το σχεδόν άδειο μαγαζί. Είναι πολύ κιτς και σε μια κλίμακα βρόμας από το 1 ως το 10, όπου 1 είναι ένα χειρουργείο, και 10 είναι το προαναφερθέν ταξί, το μαγαζί αυτό, έπιανε χαλαρά 7.

Είχε κι έναν λιπόθυμο στον καναπέ. Τώρα κάθομαι και χαζεύω τον λιπόθυμο του καναπέ. Τώρα ήρθε εδώ μια παρέα, τους οποίους ξέρω φατσικώς αλλά δεν έχουμε μιλήσει ποτέ. Πάω στην άκρη και κάθομαι στο χερούλι του καναπέ. Μμμμ, μαλακούλικο, βουλιάζω. Τώρα ρουφάω το κοσμοπόλιταν και χαζεύω τον λιπόθυμο του καναπέ.

 

Ο λιπόθυμος του καναπ�

Ο λιπόθυμος του καναπέ

Σκέφτομαι να λιποθυμήσω στο πλάι του.

Ας σηκωθώ λίγο όρθια. Παίζει πολύ καλά ο Dj. Mr Eko. Ας κάνω λίγο shake it. Ας ξυπνήσω.

 

Μία ώρα μετά

Απελπισία. Καμία αλλαγή στο σκηνικό. Απελπισία.

Τώρα ήταν σίγουρο πως δεν κολλούσα εκεί. Ένιωθα σαν την παραθκιάνταλη. Σαν το αγγούρι μες τα πορτοκάλια. Κανονικά σαν το αγγούρι. Ένιωθα άβολα, δεν βολευόμουν ούτε στέκοντας, ούτε κάθοντας. Μια αίσθηση σύγχυσης που δεν ξέρεις που να βάλεις τα χέρια σου, που οι σκέψεις σου δεν έχουν συνοχή, που δεν ξέρεις πως να ισορροπήσεις πάνω στα πόδια σου, που παίζεις με τα μαλλιά σου, που ξύνεσαι, άβολα σου λέω! Μέχρι και αναπτήρα να δανειστώ από τους γνωστούς-άγνωστους που ήταν εκεί ένιωθα άβολα. Δεν έχω ξανανιώσει τόσο εκτός. Στιγμιαία σκεφτόμουν, «Ας πάει στο διάολο, εγώ θα κάνω shake it και θα περάσω καλά. Τόσο καιρό ανέμενα αυτή την έξοδο.» Μα αυτή η σκέψη δεν κρατούσε πολύ. Πριν ακόμα το καταλάβω επέστρεφαν οι τάσεις φυγής και ήταν δυνατότερες αυτή τη φορά. Σκεφτόμουν σοβαρά να φύγω.

 

Ο Γκάμπορ (άλλως Γαβρίλης)

Πήρα τα μπογαλάκια μου και έκανα μια βόλτα στη γειτονιά. Γνώρισα τον Γκάμπορ, ένα τύπο που δούλευε σεκιούριτι σε ένα υπηρεσιακό χτήριο. Μιλούσε σπασμένα αγγλικά, μιλούσα σπασμένα ουγγρικά, συνεννοηθήκαμε. Πιο καλά περνούσα εκεί μαζί του μες το κρύο παρά μέσα στο Μπλε Πιθήκι. Του είπα πως είμαι εδώ λόγω του πάρτυ, πως είμαι φοιτήτρια από την Κύπρο. Μου είπε πως κάποτε είχε μια γκόμενα Ελληνίδα και πως ήξερε λίγα Ελληνικά. Ενθουσιάστηκα φυσικά εγώ, και τον προστάζω, «Πες μου κάτι!». Μου λέει «Έχεις μπάφο;». Κόκαλο εγώ. Τι μου είπε το τυπάκι; Με πιάσαν τα γέλια. «Όχι» του λέω και χαχανίζει.

Γιατί είσαι εδώ και δεν είσαι στο πάρτυ να διασκεδάζεις;

Γιατί δεν διασκεδάζω.

Οι φίλοι σου;

Δουλεύουν. Στο πάρτυ.

Οι άλλοι Κύπριοι; Mediterraneans know how to party!

Yes, yes. Οφ κκόρς (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει).

 

(Συνεχίζεται…)

3 Comments leave one →
  1. JustAddWater permalink
    17/03/2007 18:14

    kai esi ekei? kai ego :p
    oli nixta akoumpismenos sto bar me ena potiri sto xeri koitazontas agnostous gnostous. auto mallon itan to teleutaio party tis FEKO pou pao afou fetos teliono.alla an sigkrino to proto party pou piga me to psesino, mporo meta vevaiotitas na po “mama gernao”
    Kali sinexeia🙂

  2. 18/03/2007 00:28

    Do go on

  3. shashoura permalink
    18/03/2007 11:47

    tpt eneshie,,,,botox ole!

Πε μας ρε!

