Skip to content

Πέντε Πράγματα Για Μένα

27/02/2007

Πέντε Πράγματα Για Μένα

Σαν ‘Σκέφτομαι και Γράφω’ είναι αυτό το παιχνίδι. Προειδοποιώ πως οι πέντε διαφορετικές κατηγορίες δεν είναι αλληλοεξαιρούμενες.

1. Introduction
Έχω έντονα στοιχεία ναρκισσισμού, είμαι δηλαδή μεγάλη ψωνάρα ως προς το άτομό μου, μα δικαιολογημένα: Προσπαθώ δηλαδή να πληρώ στο έπακρο όλες τις πτυχές του εαυτού μου με τις οποίες ψωνίζομαι. Οι κυριότερες από αυτές είναι η εμφάνισή μου, η νοημοσύνη μου και τα ταλέντα μου. Έχω πολύ μεγάλη αυτοπεποίθηση εκτός όταν δεν έχω καμία αυτοπεποίθηση. Ευτυχώς αυτές οι κρίσεις λιγοστεύουν χρόνο με τον χρόνο, έτσι είμαι κυρίως ψωνάρα. Κατ’επέκταση μου αρέσει να μιλάω για μένα και γι’αυτό απορώ γιατί έκανα τόσο καιρό να παίξω αυτό το παιχνίδι. Αλήθεια, ποιό ψώνιο το ξεκίνησε;

2. Κολλήματα
Το φετίχ μου είναι τα μαλλιά μου. Κάθε τρεις μήνες αλλάζω σταθερά κάτι από την κόμη μου. Συχνότερα οι αλλαγές γίνονται στο χρώμα, το οποίο είναι σχεδόν πάντα κόκκινο και αλλάζει αποχρώσεις με την εποχή. Τη βαφή την κάνω μόνη μου. Καμιά φορά μου την κάνει η Νανάδα ή η Νάνου Νανούνα (χαχαχα). Επισκέπτομαι τον κομμωτή μου (ο οποίος λειτουργεί έμμεσα σαν ψυχοθεραπευτής), κάθε ένα με τρεις μήνες για κούρεμα, εξαρτάται από τη διάθεση μου.

Έχω ψυχαναγκασμούς όπως ας πούμε, πειράζω οποιοδήποτε μαυράκι/σπυράκι φυτρώσει στο δέρμα μου, πειράζω την μύτη μου ( το ίδιο και 91% από σας ), εδώ και τρία χρόνια δεν τρώω πια τα νύχια μου, μόνο τα πετσάκια. Έβαλα σαν ένα και μοναδικό new years resolution πριν λίγες μέρες (έτσι είμαι εγώ, αργώ) να σταματήσω να τα τρώω. Προσπαθώ μα δεν πάει πολύ καλά.

Μου αρέσει πολύ το πολύ φαΐ. Πολύ. Και οι σοκολάτες. Πολύ! Άμα πεινάω γίνομαι επικίνδυνη. Καλύτερα να με ντύνεις παρά να με ταΐζεις. Τρώω κολλήματα επίσης με οποιαδήποτε πρόκληση καταπιαστώ ανά πάσαν στιγμή.

3. Πράγματα που μου αρέσουν και/ή ασχολούμαι:
Οτιδήποτε είναι πρόκληση. Έχω ασχοληθεί άξια με το θέατρο, με την συγγραφή, με την σκηνοθεσία, με την μουσική, με την ζωγραφική, με μαθητικά/φοιτητικά συμβούλια και δρώμενα, με το περιβάλλον, με δημόσιες σχέσεις. Μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής μου είναι η ιατρική και είναι μια συνεχής πρόκληση λόγω των πολλών σταδίων και των μεγάλων δυσκολιών. Ακόμα μεγαλύτερη γίνεται καθώς συνεχώς εξελίσσεται και έτσι έχεις πάντα κάτι νέο να μάθεις, κάτι καλύτερο να προσφέρεις, κάπως καλύτερα να νιώσεις. Μου αρέσει που η τριβή μαζί της με σκληραγωγεί. Μου αρέσει το ότι η μεγαλύτερη γνώση μου προσφέρει άλλη, πιο ευρεία κατανόηση του κύκλου της ζωής και της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

Μου αρέσει η συνέπεια και η οργάνωση. Θα ήθελα να ήμουν πιο οργανωμένη αλλά μετά θα βαριόμουνα. Μου αρέσουν τα ζώα. Μου αρέσουν οι κωμωδίες, οι παρωδίες και τα σουρεαλιστικά. Μου αρέσει να έχω δίκαιο. Μου αρέσει ο άντρας να μπορεί να με κουμαντάρει. Μου αρέσει να αγαπώ και να αγαπιέμαι.

4. Πράγματα που απεχθάνομαι ή βαριέμαι:
Δεν απεχθάνομαι το ψέμα. Το ψέμα μερικές φορές είναι απαραίτητο για να προστατέψουμε τους εαυτούς μας. Είναι στη φύση μας και όλοι το κάνουμε. Το κάθε τι με όριο. Και το ψέμα, και η ειλικρίνεια. Αυτό που απεχθάνομαι, είναι το παραπλανητικό ψέμα, το ‘βάζω λόγια’ ψέμα. Γενικά απεχθάνομαι ό,τι έχει να κάνει με κακεντρέχεια. Επίσης απεχθάνομαι κάποιους λαούς όπως ο Εβραϊκός. Επίσης απεχθάνομαι τους ξερόλες, αυτούς που σου υποδεικνύουν πως να κάνεις τη δουλειά σου όταν εσύ είσαι υδραυλικός και κείνοι λογιστές. Επίσης απεχθάνομαι τις σαπουνόπερες, τα ριάλιτι, τα talk shows, τα κουτσομπολίστικα και τις πλείστες διαφημίσεις της κυπριακής τηλεόρασης. Μου αρέσει ο Λαζόπουλος στο Αλ Τσαντίρι Νιούς. Επίσης απεχθάνομαι τον μουντό καιρό. Είμαι φκιόρο, θέλω ήλιο.

Βαριέμαι τις συζητήσεις των κομμωτηρίων, ινστιτούτων αισθητικής και άλλων παρόμοιων χώρων. Βαριέμαι να στέκομαι πολλή ώρα. Γενικά βαριέμαι τη στασιμότητα. Θέλω κίνηση και ποικιλία. Βαριέμαι να συγυρίζω/καθαρίζω/μαγειρεύω/πλένω πιάτα. Είμαι κλασικό παράδειγμα ανθρώπου που χάνει τα πράγματα του άμα είναι συγυρισμένα. Καθαρίζω όμως γιατί δεν θέλω να φυτρώσουν κροκόδειλοι.

5. Γιατί δεν με πάνε οι γυναίκες:
Μου είναι αφόρητο το εβδομαδιαίο shopping, μα πιστεύω στο ετήσιο shopping therapy. Ενδυματολογικό μου φετίχ είναι κυρίως οι μπότες, πράγμα εξαιρετικά άβολο στα αεροπορικά ταξίδια λόγω του βάρους και του χώρου που πιάνουν. Προτιμώ τα φλατ υποδήματα γιατί είναι λιγότερο αποκρουστικό το να περπατώ σαν πάπια παρά σαν να έχω συγκάψει. Άλλος λόγος που αποφεύγω τα τακούνια είναι γιατί είναι κουραστικά και μου την σπάει να κουράζομαι άσκοπα. Άλλος λόγος που αποφεύγω τα τακούνια είναι γιατί έχω ωραίο κώλο και δεν χρειάζεται να τον τονίζω περαιτέρω. Έτσι γλιτώνω και το μάτιασμα από τις αντιζήλους μου. Μ’έναν σμπάρο, πολλά τρυγόνια! Επίσης, τρώω σαν γουρούνα, μα δεν βάζω κιλά. Δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω δίαιτα και ευτυχώς, γιατί δεν μου αρέσει να μην τρώω τα πάντα.

Οι γυναίκες είναι από τη φύση τους αντίζηλες. Και όταν δεν μπορούν να σου τη βγουν στα ίσα, θα σ’την φέρουν πισώπλατα. Όλες οι γυναίκες έχουν την πουτανιά, το θέμα είναι πως θα την χρησιμοποιήσουν. Εκεί είναι που δεν τα βρίσκω με τα πλείστα θηλυκά. Τα πάω καλά μαζί τους αλλά δεν τις κάνω παρέα. Με τους άντρες τα πράγματα είναι πιο απλά και ντόμπρα, και αυτό μ’εκφράζει γιατί δεν μ’αρέσει να κωλυσιεργώ. Τα βρίσκω σαφώς καλύτερα μαζί τους, γι’αυτό από μικρή έκανα παρέα κυρίως με το αντίθετο φύλο. Να μη σου τύχει να είναι ο άντρας η πουτάνα όμως. Χειρότερο κι από γυναίκα! Έχω μια καλή φίλη και εφτά καλούς φίλους. Απορώ ποιες κότες θα καλέσω στο hen’s night μου.

14 Comments leave one →
  1. zappa permalink
    27/02/2007 18:45

    a mana mou inta psyxografima

  2. APOTINEDRA permalink
    27/02/2007 21:15

    Welcome back doctor! To kalo prama argei…etsi kai ta dika sou pente!

  3. Starry Night permalink
    27/02/2007 21:51

    Καλόοο…!🙂

  4. Anonymous permalink
    27/02/2007 22:15

    eimai periergos gia tis apopseis sou peri filikwn sxesewn metaksy gynaikwn kai andrwn.gia dwse mas ta fwta sou me ena post psychia!!! perimenw:)

  5. the Idiot Mouflon permalink
    28/02/2007 01:53

    Μα το “ψωνάρα” δεν είναι νεο ή άγνωστο..

    🙂

  6. shashoura permalink
    28/02/2007 12:00

    “Οι γυναίκες είναι από τη φύση τους αντίζηλες. Και όταν δεν μπορούν να σου τη βγουν στα ίσα, θα σ’την φέρουν πισώπλατα. Όλες οι γυναίκες έχουν την πουτανιά, το θέμα είναι πως θα την χρησιμοποιήσουν.”
    …men genikeukeis, (pls :D),,,nomizw 3ereis oti, den yparxei to ~ola~ opws den yparxei to ~tipota~

  7. Crucifixio permalink
    28/02/2007 15:38

    διαβάζεις τον pascal ώστε… ψωνάρα

  8. zappa permalink
    28/02/2007 16:32

    htan barbata insightfull pente e?

  9. The Passenger permalink
    28/02/2007 19:18

    Πιστεύεις ότι αυτά τα 5 σε κάνουν και καλή ψυχίατρο;

  10. Michael Kalopedis permalink
    28/02/2007 23:10

    Great post! Na kai enan atomo pou ta lei opos ine. Proved it one more time.

  11. Psychia permalink
    02/03/2007 08:01

    @zappa
    Έχω την εντύπωση πως έφυεν η φάτσα σου.🙂

    @Αποτηνέδρα
    Καλώς σας ξαναβρήκα (προσπαθώ τουλάχιστον)!

    @Αστέρω
    Ευχαριστώωωωω🙂

    @Ανώνυμος
    Μου αρέσουν οι παραγγελιές. Αναμένετε στον υπολογιστή σας!

    @ηλίθιο μουφλόν
    Το θέμα της έκθεσης δεν ήταν Πέντε ΝΕΑ Πράγματα Για Μένα🙂 Αν και σίγουρα, κάτι νέο έμαθες.

    @Shashoura
    Φυσικά δεν υπάρχει όλα ή τίποτα. Υπάρχει όμως μια γενική εικόνα με μερικές εξεραίσεις.

    @crucifixio
    Δεν διαβάζω Πασκάλ. Χα!

    @Passenger
    Τι να σου πω. Το κείμενο ήταν κυρίως του χαβαλέ και συ μου το γυρνάς. Αλλά ακόμα κι έτσι, ναι, πιστεύω πως με την προσωπικότητα που έχω, θα γίνω πολύ καλή παιδοψυχίατρος.

    @Καλοπαίδης
    Να’σαι καλά φίλε μου.🙂

  12. YO!Reeka's permalink
    03/03/2007 12:19

    «είμαι δηλαδή μεγάλη ψωνάρα ως προς το άτομό μου, μα δικαιολογημένα»

    χαχαχαχαχα τουλάχιστον έχεις το γνώθι σαυτόν

  13. Sofogreg permalink
    05/03/2007 01:41

    Όλα καλά (ή σχεδόν). Μόνο άρχισε να τρως ξανά τα νύχια σου.

  14. 13/08/2010 17:24

    Είσαι ωραία! Τυχαία έπεσα πάνω σου μετά από μια αναζήτηση στο google για το θέμα “γέννα” και βλέποντας εικόνες όπως αυτή με το στραβό ποδαράκι ενός μωρού βλ.clubfoot.
    Είσαι ωραία ξαναλέω!
    Χαίρε!

Πε μας ρε!

