Skip to content

Έχω ADSL!!!!!!!!!!!!!!!!!! (κι άλλα πολλά θαυμαστικά)

29/01/2007

Κατεβάζω με συνολική ταχύτητα 435kb/sec!!! Έχω κατενθουσιαστεί!! Πρώτη φορά γράφω τον τίτλο πριν το ποστ! Είμαι τόσο ευτυχισμένη! Τώρα που γράφω είμαι παράλληλα online! Φυσικά πάλι στο Word γράφω λόγω του ότι είμαι ολίγον τι απρόσεκτη στην ορθογραφία μου και λυπάμαι να σας τυφλώσω, μα σημασία έχει πως είμαι online και μπορώ άμα θέλω να έχω τον msn online μα στο away ή καλύτερα στο busy (που δεν κάνει τουρουρού κάθε φορά που σου μιλάει κάποιος) όλη μέρα και όλη νύχτα! Δεν θα το κάνω, μα σημασία έχει πως μπορώ!

Μέσα σε 40 λεπτά έχω ήδη κατεβασμένα νέα 4 επεισόδια scrubs και την έχω καταβρεί! Επί τέλους θα ανανεωθεί η συλλογή μου σε μουσική, σειρές και ταινίες που έχει αραχνιάσει η κακομοίρα. Πωωωω πω θα κατεβάσω το νέο επεισόδιο του Παρα Πέντε που είχε άκουσα τρελές εξελίξεις (όποιος βάλει spoilers θα βάλω το bitch mode μου στο on και θα φροντίσω με την πρώτη ευκαιρία να τον πονέσω όπως με πόνεσε)!

Που ξέρεις; Μπορεί τώρα που έχω ADSL να αξιωθεί ο μπλόγκερ να μου ανεβάσει τις φωτογραφίες που ήθελα να ανεβάσω στο προηγούμενο ποστ, μα το μαυρογέριμο έρρορ δεν σταματούσε να βγαίνει. Και ξέρετε ποιό είναι το πιο φοβερό απ’όλα;;;; Ότι μπορώ να το κάνω παράλληλα με το να γράφω χωρίς να με απασχολεί το να ξεχαστώ και να συνεχίσω να γράφω, επειδή έχω ADSL!!! Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μου ανοίγει τις σελίδες. Φαντάσου να μην είχα το limewire να κατεβάζει.

Ναι σιγά μη μου τις ανέβαζε. Τουλάχιστον η σβελτάδα της σύνδεσής μου, μου έβγαλε το έρρορ σε μερικά δευτερόλεπτα και δεν έπρεπε να περιμένω με ανυπομονησία για πολύ παραπάνω από μερικά δευτερόλεπτα. Αυτό το bX-yvtdin που με παρακινεί ο μπλόγκερ να provide when reporting this error to Blogger Support or on the Blogger Help Group, τι είναι; Και γιατί όταν το ψάχνω στο help.blogger.com μου βγάζει: Please change your search terms and try again. Your search – bX-yvtdin – did not match any answers in Blogger Help? Δεν θα το πιστέψετε αλλά το ότι έχω ADSL με βοήθησε να κάνω όλη αυτή τη διαδικασία επί τόπου!

Η συνηθισμένη διαδικασία που ακολουθούσα μέχρι και σήμερα το πρωί ήταν η εξής: Βγάλε καλώδιο απ’το τηλέφωνο, βάλε καλώδιο στο κομπιούτερ, κάνε κοννέκτ, κάνε τη δουλειά σου όσο πιο οργανωμένα γίνεται για να τελειώνεις γρήγορα, κάνε δισκοννέκτ γιατί χρεώνει με τη σέσουλα το ντάιαλ απ, βγάλε καλώδιο από κομπιούτερ, βάλε καλώδιο στο τηλέφωνο.

Είναι πολύ σπαστικό και περιοριστικό αυτό γιατί αν θυμηθείς κάτι 2 λεπτά αργότερα πρέπει να ξαναμπαίνεις στην ίδια διαδικασία και να’χεις και κάθε τόσο έννοια ότι είσαι συνδεδεμένος πολύ ώρα. Ή ακόμα, να σε πιάνει ένα ψυχαναγκαστικό πράμα καθώς κάνεις κάτι άλλο (διαβάζεις, κάνεις μπάνιο, πλένεις πιάτα, κοιμάσαι), και να τρέχεις στο κομπιούτερ να ελέγξεις μήπως ξεχάστηκες να κάνεις ντισκοννέκτ. Μια φορά μου έτυχε να ξεχάσω, να φύγω από το σπίτι, για να επιστρέψω πέντε ώρες αργότερα και να το ανακαλύψω. Αγκαλιά με το έμφραγμα ήμουν. Να, σαν ας πούμε τώρα, μου ήρθε ειδοποίηση με email και αγχώθηκα προς στιγμή ότι είμαι online την ώρα που γράφω και πρέπει να κάνω αυτόματα ντισκοννέκτ. Αντ’αυτού, επειδή έχω πλέον ADSL, μπορώ κάλλιστα να πατήσω πάνω στην ειδοποίηση και να δω το email σε χρόνο ρεκόρ!

Σπουδαία εφεύρεση το ADSL. Προβλέπω πως θα γίνω εντελώς αντικοινωνική μέσα στις επόμενες μέρες. Άσε που θα πωρωθώ με το πόσο γρηγορότερα θα μπορέσω να δουλέψω πάνω στη διπλωματική μου. Το θέμα μου είναι Suicide in Children and Adolescents (ηλικίες 10 – 19). Όποιος ξέρει που μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τα κυπριακά δεδομένα, αν έχει την καλή διάθεση να με βοηθήσει, θα του είμαι ευγνώμων και θα του μαγειρέψω ρολό με πατάτες στο φούρνο, με πράσινη σαλάτα και φέτα, να γλύφει τα δάχτυλα του. Γλυκά δεν κάνω. Αν και μια φορά έκανα προφιτερόλ με μεγάλη επιτυχία. Καλά, βλέπουμε για το γλυκό. Αν και δεν με βλέπω να το κάνω. Το ίδιο ισχύει και για όποιον με βοηθήσει να βρω Will and Grace τους πρώτους 4 κύκλους. Ευχαριστώ🙂

Δεν ξέρω πως να κλείσω, γι’αυτό το αφήνω ανοιχτό. Έτσι κι αλλιώς, το ADSL κλείνει; Δεν κλείνει! Χα!

16 Comments leave one →
  1. Psychia permalink
    29/01/2007 14:11

    Επίσης, μπορώ να μιλάω στο σταθερό τηλέφωνο και να είμαι online την ίδια ώρα! Είναι απίστευτο το ότι αφήνω το πρώτο κόμμεντ εγώ. Ό,τι να’ναι.

  2. Αλφα Μι. permalink
    29/01/2007 14:38

    χεχε.. με’γειά το dsl🙂

  3. Starry Night permalink
    29/01/2007 14:52

    Επιτέλους! Μετά από τόσες προσπάθειες και περιπέτειες…άξιζε η αναμονή ε;🙂

  4. Anonymous permalink
    29/01/2007 21:08

    http://www.xtvi.com…...
    mporeis na vreis an oxi ola, ta prwta epeisodia ta exei nomizw…
    ante kala download k elpizoume na se doume soon..

  5. shashoura permalink
    29/01/2007 23:06

    :))))
    kaloriziko!
    (meta pu toso kakon,,,epitelous!)
    ptou ptou….

  6. MhXeirotera permalink
    30/01/2007 08:48

    Kaloriziko… kala serfarismata🙂

  7. Lexi_penitas permalink
    30/01/2007 09:57

    Any news on the cyprus bloggers meeting?

  8. EdgedInBlue permalink
    30/01/2007 09:58

    το firefox εχει ορθογραφο για ελληνικα. δουλευκει οπως την word, οπως γραφεις υπογραμμιζει λεξεις που εν λαθος γραμμενες. το μονο downside εν οτι εν εχει auto correct, προς το παρον.

    με γεια το dsl:)

  9. zappa permalink
    30/01/2007 18:25

    kaloriziko….an 8es mporeis na liwseis kai sto utube.com….sou exw kai protash gia video na deis

    tsioupparos live in action

  10. Fraoula permalink
    31/01/2007 07:08

    Σουνυάτα (1999)tou Christou Chrusopoulou. Milaei omws kuriws gia USA kai Ellada, pi8anon na exei kai anafores sth CY. Kai ena pdf http://www.iatrikionline.gr/Deltio_53c_2006/4.pdf

    Exei kalh vivliografia sto telos. Nomizw oti mporei na vreis kati pou na se endiaferei.

  11. candy's τετραδιακι permalink
    31/01/2007 10:08

    φιλεναδα θα σε βλεπω συχνα τωρα πια ε?
    🙂

  12. Sofogreg permalink
    31/01/2007 13:31

    Εμένα μου κάθησε το ρολό με τις πατάτες στο φούρνο. Δεν μπορώ όμως να σε βοηθήσω στη διπλωματική. Τίποτ’ άλλο χρειάζεσαι, μήπως και εμπίπτει;
    Καλημέρα.

  13. Psychia permalink
    31/01/2007 13:58

    @Άλφα Μι + Μη Χειρότερα (αυτά κάνει το mass reply)
    Ευχαριστώ!

    @Αστέρω μου, σε κανέναν δεν αξίζει τέτοια αναμονή. Ούτε στον εχθρό μου να μην τύχη, να’χει τέτοια τύχη ένα πράμα.

    @Ανόνυμους
    Σου χρωστώ ένα ρολό με πατάτες στο φούρνο.🙂

    @Shashoura
    Πτου πτου πτου εν λέεις τίποτε!

    @EdgedInBlue
    Αυτό το είχα ξανακούσει αλλά δεν μπήκα στον κόπο να το ψάξω ποτέ. Τώρα που μου το θύμισες το εγκατέστησα και πολύ χάρηκα, γιατί τώρα θα γράφω ορθογραφικά ορθά και στα comments! Γιούχου (το γιούχου μου το υπογράμμησε🙂 )!

    @Zappa
    Τον Τσιούπαρο θα τον έχω live από το Σάββατο και μετά (που επιστρέφω στα πάτρια εδάφη), τα απογεύματα στο Ship Inn στη Λεμεσό. Βίντεο του youtube όμως θέλω να δω πολλά γιατί τόσο καιρό, δεν μπορούσα να δω κανένα. Και είναι ΠΑΝΤΟΥ τα μαυρογέριμα.

    @Φράουλα
    Είναι πολύ ενδιαφέρουσα η έρευνα του, αλλα δυστυχώς δεν καλύπτει τα σημεία που θα ήθελα. Για τον κόπο σου όμως σου χρωστώ ένα ρολό με πατάτες στον φούρνο.🙂

    @Κάντι μουυυ
    Δεν νομίζω να έχεις παράπονο από τη συχνότητα των συναντήσεων μας. Μπορεί καμιά φορά να μη μιλάω, μα σε βλέπω🙂

    @Sofogreg
    Εσύ με τιμάς μόνο και μόνο που λιμπίζεσαι το ρολό με τις πατάτες μου (και πολύ καλά κάνεις), οπότε αν θέλεις ένα γεύμα (όχι δείπνο γιατί είναι και βαρύ) θα πρέπει να προσφέρεις ωραία συζήτηση (είδες που δε σου βάζω δύσκολα).

  14. AnTonymous permalink
    31/01/2007 16:20

    το “υπογράμmησε” δεν σου το υπογράμμισε όμως

  15. zappa permalink
    31/01/2007 18:30

    pantws o to klipaki tou tsioupparou sto youtube einai ola ta lefta…..believe me….sxedon plhsiaze thn idiofyia tou the garoi.com

  16. zappa permalink
    31/01/2007 18:31

    tingi
    tingi
    tingi tingi
    dish

Πε μας ρε!

