Skip to content

Εγώ, η Γκαντέμω: Δε με Θέλει!

21/01/2007

[Αυτό το κείμενο το ξεκίνησα σε φάση ‘θα σκίσω το μαγιό μου’, ‘θα κόψω τις φλέβες μου μα δεν θα τρέξει αίμα’, ‘είμαι αγκαλιά με το εγκεφαλικό’, ‘τραβάω τα βυζιά μου’ και άλλα παρόμοια, μα επειδή με πίεζε ο χρόνος το διέκοψα. Το συνεχίζω τώρα, λίγες μέρες μετά, σε φάση χαλαρότερη. Μα επειδή σε χαλαρό ύφος δε θα μου βγει το θέμα όπως πρέπει, θα φροντίσω να παρασυρθώ στην ορίτζιναλ φάση – διόλου δύσκολο έτσι όπως τα’χω μαζεμένα.]

[Γιούπι! Μ’άφησε ο μπλόγκερ να ανεβάσω φωτογραφίες επί τέλους!]

Συγγνώμη κιόλας αλλά άμα δεν τα πω θα σκάσω! Εδώ και δύο χρόνια σ’αυτή τη χώρα, παλεύω μονίμως για το θέμα της σύνδεσης του ίντερνετ. Σε κάποια θέματα είναι τόσο πίσω τα άτομα!

Δε με θέλει ρε παιδιά! Αυτό το πράμα επιβεβαιώνεται επανειλημμένα και γω δε λέω να το χωνέψω! Μα δε με θέλει, δεν γίνεται αλλιώς.

Τόσο κόσμο ξέρω που έχει ADSL σύνδεση εδώ πέρα. Κάποιοι ταλαιπωρηθήκανε. Παρόμοια με μένα όμως κανείς! Αυτό που μου συμβαίνει, Δεν – Υπάρχει.


Φεβρουάριος 2005

Βγήκα στο σεριάνι για πρώτη φορά προς αναζήτηση εταιρίας να μου βάλει σύνδεση ADSL. Πάω στην κρατική, την Axelero, συνεννοούμαι κουτσά στραβά αφού κανείς δε μιλάει αγγλικά, συμπληρώνω μια φόρμα, και μου λένε περίμενε δύο βδομάδες. Ωραία, σκέφτομαι και γω, και πάω σπίτι μου άνεννοιας. Περνάνε οι δύο βδομάδες, τίποτα. Κάνω μια προσπάθεια να τους πάρω τηλέφωνο, δε γίνεται να συνεννοηθώ γιατί ναι μεν «If you would like service in English, please press 9.», μα από την άλλη δε «Currently, all of our lines are busy. Please call again later.». Φαντάζεστε πόσες φορές μπορεί και να επαναλήφθηκαν αυτές οι ατάκες στα αφτιά μου, εφόσον και τους πίστεψα, και I called back later. And again. And again. And again.


Μάρτιος 2005

Μη σου τα πολυλογώ, ήταν πολύ busy οι άνθρωποι. Έτσι οργανώθηκα. Έβαλα την τότε κτηματομεσίτρια μου, την Τούντε (χα χα ο ορθογράφος μου διόρθωσε αυτόματα το Τούντε και το’κανε Φούντε), να πάρει τηλέφωνο στη Μαγιάρικη γλώσσα. Μετά από άπειρες προσπάθειες συνεννόησης (φαντάσου να’παιρνα εγώ – πολύ θα γελούσαμε), και άπειρα μπρος πίσω σε διαφορετικά τηλέφωνα διαφορετικών υπηρεσιών, ανακαλύψαμε πως δεν υπήρχε κανένα στοιχείο δικό μου. Η φόρμα της αίτησης μου, δεν πρέπει να μπήκε στα αρχεία ποτέ (ένα μήνα μετά).


Απρίλιος 2005

Τα παίρνω και βγαίνω προς αναζήτηση άλλης εταιρίας. Της UPC. Βόλευε κιόλας γιατί τα γραφεία της βρίσκονταν σε μία από τις καθέτους της Ráday, της τότε γειτονιάς μου. Γνωρίζω πως σε κάποιες περιοχές δεν βάζει ίντερνετ, μα στη δικιά μου βάζει. Έτσι, μια ανοιξιάτικη χαρωπή Τρίτη πρωί, σηκώνομαι χαρωπή, βάζω μουσικούλα χαρωπή, πίνω το καφεδάκι μου που όλως παραδόξως, ήταν πολύ χαρωπό, βάζω ρούχα χαρωπά, και φυσικά, για να νιώσω ακόμα πιο χαρωπή, βάζω το χαρωπό μου άρωμα, που δε σας λέω ποιό είναι μπας και το φορέσετε κι εσείς. Είναι το Βe 21 της Orlane. Δεν είμαι πλέον 21, μα όταν το πρωτοανακάλυψα ήμουν. Τυχαία. Στα τότε αφορολόγητα.

Ένιγουέι, ξεκινώ και μέσα σε 5 λεπτά ήμουν στο γραφείο. Μέσα σε 2 ώρες εξυπηρετήθηκα. Κατά τη διάρκεια της αναμονής παρόλο που ήταν το αδιαχώρητο από τον κόσμο, άκουγα την Μαγιάρικη ησυχία, με μπάκραουντ instrumental μουσική, παρόμοια με αυτή που ακούς στο αεροπλάνο την ώρα της επιβίβασης. Άκουγα επίσης έναν ήχο flip, flip, flip. Μετά κατάλαβα πως ήταν ο εγκέφαλος μου. Βλέπεις, δεν είχαμε mp3 players τότε, να ποσκολιέται το φτίν μας για να μεν φλιππάρουμε.

Η διάρκεια της εξυπηρέτησης ήταν από την άλλη πολύ μικρή. Και όχι, δεν ήταν λόγω του ότι ο υπάλληλος μιλούσε αγγλικά (Θαύμα! Θαύμα!). Η χαρωπή στο ξεκίνημα της μέρα, ήταν τελικά μια μούφα, διότι:

– Ναι μεν βάζουμε ίντερνετ σε αυτή την περιοχή, όμως δε βάζουμε στη Ráday.
– Μα γιατί;
– Έτσι.
– Δεν βάζετε δηλαδή και σε άλλες γειτονιές της ένατης περιοχής;
– Όχι, μόνο στη
Ráday δε βάζουμε.
– Έτσι για να καταλάβω… από τις μερικές εκατοντάδες γειτονιές της ένατης περιοχής, εσείς δεν βάζετε ίντερνετ μόνο στη
Ráday, που είναι και δίπλα σας; (δεν γίνεται, πολύ κουφό είναι, δεν μπορώ να το συλλάβω.)
– Ναι, ακριβώς όπως τα λέτε.
– Μα γιατί;
– Έτσι.

Μάλιστα.


Μάιος 2005

Φοβερό! Πιάνω wireless cable internet από το δίπλα πανεπιστήμιο καλών τεχνών! Όχι μόνο έχω γρήγορη σύνδεση για πρώτη φορά στη ζωή μου και μπορώ να κατεβάζω ταινίες, σειρές, άπειρη μουσική σε χρόνο ρεκόρ, την έχω και δωρεάν! Κάνω για πρώτη φορά έρωτα με το νέο μου απόκτημα. Τελικά, δεν υπάρχει τίποτα που να σε κάνει πιο ευτυχισμένο, από την κλεψιά!

Επαναπαύομαι.


Νοέμβριος 2005

Έκοψε ο νους τους και κάναν secure το network. Δεν έχω πια ίντερνετ. Με ποιόν θα κάνω έρωτα τώρα;; Αυτό πρέπει να εννοούν όταν λένε πως το κλεμμένο δεν είναι ουσιαστικά, ποτέ δικό σου.

Κλαίω.

Πίσω στην Axelero που πλέον μετονομάστηκε σε T – Online. Η TOnline προσέλαβε προσωπικό που μιλούσε αγγλικά και έκανε και φοβερές προσφορές. Συμπληρώνω μια πολύ διαφορετική φόρμα και μου λένε πως σε ένα μήνα το πολύ, θα είναι εγκατεστημένο.


Δεκέμβριος 2005

Είπανε ψέματα.


Ιανουάριος 2006

Είπανε στην Τούντε πως θα εγκατασταθεί τον Φεβρουάριο.


Φεβρουάριος 2006

Είπανε αλήθεια! Έχω ADSL χιλιάρα με μόνο 20 λίρες τον μήνα, και με δωρεάν εγκατάσταση! Κάνω για πρώτη φορά έρωτα μαζί της.


Ιούλιος 2006

Μετακομίζω. Πάω με την Τούντε προσωπικά στην TOnline για να κανονίσουμε τα της μεταφοράς. Συμφέρει καλύτερα λέει η κοπέλα υπάλληλος, να ‘παγώσουμε’ την σύνδεση εφόσον θα λείπω για τρεις μήνες από τη χώρα, γιατί έτσι θα πληρώσω μόνο το 75% του μήνα. Μόλις επιστρέψω μπορούμε αμέσως είπε να την μεταφέρουμε. Έτσι κι έγινε.

Φεύγοντας, ένιωσα πως καλά μας ξηγήθηκε η γκόμενα, και έτσι οι αμέσως επόμενοι μήνες πέρασαν άνεννοιας.


Οκτώβριος 2006

Πάω με την Τούντε, που πλέον δεν είναι κτηματομεσίτριά μου, μα καλή της διάθεση, να φροντίσω για το ‘ξεπάγωμα’ και τη μεταφορά. Εντός δύο εβδομάδων είπαν, θα σταλθούν οι λογαριασμοί στην καινούρια διεύθυνση, και θα έρθει ο εργάτης να το εγκαταστήσει.

Όμορφα. Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που είδα την Τούντε.


Νοέμβριος 2006

Είπανε φυσικά ψέματα. Ποιός εργάτης και ποιοί λογαριασμοί; Μα αυτή τη φορά δεν θα τους αφήσω σε ησυχία. Μετά από διαφόρων ειδών προσπάθειες να συνεννοηθούμε, με επιβεβαιώνουνε στο τέλος του μήνα, πως στις αρχές του επόμενου, ημερομηνία τάδε, ώρα τάδε, θα έρθει ο εργάτης.


Δεκέμβριος 2006

Ήμουνα Κύπρο και έστειλα στο πόδι μου την Νανάδα. Ο εργάτης δεν ήρθε ποτέ. Τους πήρε τηλέφωνο η Νανάδα και απολογήθηκαν για την ταλαιπωρία. Μα τι ευγενικοί.

Ιανουάριος 2007

Και φτάνοντας στο σήμερα… Ήρθε κατόπιν τρίτου ραντεβού ένας καραγκιόζης εργάτης που με μισεί μόνο και μόνο γιατί είμαι ξένη. Διαθέτει το χαρακτηριστικό ύφος και δε μου λέει ούτε καλημέρα ούτε μαύρα ειν’τα μάτια σου. Μπαίνει και μου λέει μόνο χωρίς να με κοιτάξει στα μάτια, «Που είναι το τηλέφωνο;». Ενώνει κάτι καλώδια, πάει κάτω, ξανάρχεται, πάντα κρατώντας ένα θεόρατο κόκκινο ακουστικό τηλεφώνου, υπερδιπλάσιου μεγέθους του κανονικού παλιομοδίτικου ακουστικού, σαν εκείνα τα πλαστικά που παίζουν τα παιδάκια, μα αυτό δεν ήταν κούφιο, ήταν βαρύ κι ασήκωτο και είχε και τρεις χιλιάδες κουμπάκια, έτσι για να βρίσκονται.

Τελειώνει με τα καλώδια και μου λέει τελειώσαμε. Του λέω, όχι, μη μ’αφήνεις. Μου λέει, δε γίνεται αλλιώς, είμαι φτωχός και είσαι πλούσια καρδιά μου. Του λέω, φύγε αλήτη, φύγε απ’τη ζωή μου, μου τη ρήμαξες. Μου λέει, μη μιλάς, βγάλ’τον σκασμό, είσαι σαν μελάτο αυγό. Μένω και τον κοιτάω. Μου λέει, τι με κοιτάς σαν τη γαριδα; Μαζί σου προκοπή δεν είδα!* Του λέω μη με πληγώνεις άλλο, φύγε Χοσέ Αρμάντο.

Τελειώσαμε μου λέει λοιπόν, και τον ρωτάω αν θα είναι εντάξει. Μου λέει, ναι, απλά ένωσε το καλώδιο με τον υπολογιστή και θα είναι μια χαρά. Αποχαιρετισμοί και άλλα κουραφέξαλα δεν υπήρξανε. Ούτε παρακαλώ μου είπε, ούτε αντίο. Μόνο τα άκρως απαραίτητα βγαίναν απ’το στόμα του. Και άπου φύγει φύγει!

Το ενώνω το ρημάδι το καλώδιο, και τι μου λέει; «Your connection has limited or low connectivity». Αφού γκρέμισα το σπίτι που λέει ο λόγος από τα νεύρα μου – μπήκα στην ορίτζιναλ φάση που λέγαμε –, προσπάθησα με τη βοήθεια του Άρη που είναι ειδικός σε κάτι τέτοια, να λύσω το πρόβλημα. Μα όπως φαίνεται, οι ρημαδιασμένοι λογαριασμοί που δεν ήρθαν ποτέ φταίνε για όλα.

Παίρνω τηλέφωνο τώρα που έμαθα και τα απαραίτητα Ουγγρικά για τέτοιου είδους συνεννόηση, να τους εξηγήσω το πρόβλημά μου και να τους ζητήσω να στείλουν τους λογαριασμούς.

25 λεπτά στην αναμονή! Ήθελα πολύ να επιληφθώ του θέματος προσωπικά εδώ και τώρα, μα οι ακαδημαϊκές μου υποχρεώσεις, μου στερούσαν αυτή την πολυτέλεια. Και θα’χε και πολύ πλάκα, γιατί συνήθως είμαι ευγενική και πλέον, υπομονετική μαζί τους, μα αυτή τη φορά θα ήταν αλλιώς.

Σκοπός είναι αύριο να πάω να τους ζητήσω τους λογαριασμούς, να τους πληρώσω και να μου το ενώσουνε επί τόπου. Μα όπως τα βλέπω τα πράγματα, δεν θα φτάσουν τα λεφτά, και έτσι θα μείνω με δυο χείλη καμένα για άλλη μια φορά.

Δεν με θέλει σας λέω ρε παιδιά, δε με θέλει καθόλου!


*
Μη μιλάς, βγάλ’τον σκασμό,
είσαι σαν μελάτο αυγό.
Τι με κοιτάς σαν τη γαρίδα

Μαζί σου προκοπή δεν είδα.

Παντελής Καναράκης (αυτόν ούτε η μάνα του δεν τον ακούει)
Πιο αστείους στοίχους δεν νομίζω να έχω ξαναδεί.

14 Comments leave one →
  1. Αλφα Μι. permalink
    21/01/2007 14:10

    Δεν σε θέλει, τέλειωσε.
    Βάλε satellite internet.
    Με τη DSL δεν νομίζω να τα βρείτε άρα.. ψάξε για άλλο ταίρι.

  2. Μαύρο Νιντζάκι permalink
    21/01/2007 14:18

    Εκείνο το secure wireless της γειτονιάς σου… μήπως ξέρεις αν είναι secure WEP ‘η WAP? Παίζει ρόλο, γιατί το πρώτο μπορει να απο-securyτοποιηθεί και να ζήσεις πάλι μοναδικές στιγμές… Αναζήτησε backtrack linux και ανανέωσε τις διασυνδέσεις σου με τα geeks/ υπόκοσμο…

    Για το Limited Connectivity που λες… αν είσαι με ασύρματο βεβαιώσου ότι είσαι κοντά στο κουτί που εκπέμπει και δεν μεσολαβεί ο,τι έχει να κάνει με σωλήνες νερού. Αν είσαι ενσυρματο έλεγξε τα σύρματα και ότι έχεις ανοιχτό το DHCP σου (δυο μικρά comuterάκια κάτω δεξιά, δεξί κλικ, properties(κάπου) TCP/IP και Automatic Assign IP..etc,etc… Επίσης το limited connectivity το βγάζει όταν υπάρχουν 2 υπολογιστές με το ίδιο IP ή κάτι.. Από κει και πέρα, αν δεν είναι τίποτα απο τα παραπάνω τότε φταίει η εταιρία.

    Υπομονή γιατρέ, και στην Αγγλία έτσι υποφέραμε στην αρχή..
    Καλή τύχη…

  3. To Hlithio Agrino permalink
    21/01/2007 15:01

    Καλά ρε μουρλή… άμα με τη σύνδεση / το Διαδίκτυο τεκνοοιήσεται … τι θα βγει; Προφυλάξεις δεν;

  4. To Hlithio Agrino permalink
    21/01/2007 15:01

    ε;

  5. shashoura permalink
    21/01/2007 16:48

    xaras tin upomoni su omws…
    :)))

  6. The Passenger permalink
    21/01/2007 22:25

    Προβλήματα που έσιει ο κόσμος α.

  7. Verity Devotee permalink
    22/01/2007 01:25

    Εθυμήθηκα παλιές καλές στιγμές του ΟΤΕ τζαι έβγαλα κοκκινίλες στο λαιμό. Πάω να βάλω κρεμούδαν…

  8. Χρήστος permalink
    22/01/2007 02:31

    Έλεος πιον! Πώς κάνεις έτσι! Τι να πει κι αυτή η γέριμη η Σαλαμίνα που έχει 100 θύρες όλες κι όλες και τις μοιραζόμαστε οι 100 έξυπνοι που πρόλαβαν να κάνουν αίτηση; Τι να πούμε κι εμείς που ενώ μιλάμε την ίδια γλώσσα με τον χαμένο υπάλληλο του ΟΤΕ, καταλαβαινόμαστε λιγότερο απ’ ότι εσείς εκει πάνω!

    Ε όχι και τέτοια αχαριστία πια…

  9. Psychia permalink
    22/01/2007 09:17

    @Αλφα Μι.

    Όχι! Σε λίγους μήνες φεύγω από δω. Θέλω το DSL μου!! (πατάει το πόδι της και χτυπιέται σαν σκατομαθημένο κοριτσάκι)

    @Μαύρο Νιντζάκι

    Δυστυχώς δεν υπάρχει wireless εδω που μένω τώρα, πάει, το χάσαμε!
    Είμαι με ενσύρματο και όλα αυτά που λες είναι εντάξει. Άρα φταίει η εταιρία (ΠΑΛΙ) Αφού σου λέω, δε με θέλει! :Ρ

    @Αγρινό

    Τι ηλίθιο που είσαι ρε Αγρινό! Εννοείτε πως παίρνουμε προφυλάξεις! Τστστστς!

    @shashoura

    Και μένα με εντυπωσιάζω. Δύο χρόνια είναι αυτά όμως… έμαθα!

    @The Passenger

    …τζιαι μεις κανένα.

    @Verity Devotee

    Δεν ήθελα να σου προκαλέσω εξανθήματα, μα χάρηκα που κάποιος συμπάσχει🙂

    @Χρήστος

    Με λες αχάριστη μα εσύ έχεις σύνδεση και γω όχι! Φαντάζεσαι να είχες και το εμπόδιο της γλώσσας; Γιατί το εμπόδιο νοημοσύνης είναι κοινό!

  10. To Hlithio Agrino permalink
    22/01/2007 13:59

    Να σου πω… μήπως σε βάφτισε ο Μητσοτάκης; Από την στιγμή που έβγαλες αυτό το ποστ μου κόβεται η σύνδεση κάθε τρεισ και λίγο…

    Αγκρρρρρρρ

  11. Roxanne permalink
    23/01/2007 10:27

    oti den se 8elei einai gegonos!! parto alliws..mporei na areses tou ergath k ekame ta epithdes etsi gia na 3anaertei :p

  12. Psychia permalink
    23/01/2007 10:39

    @Ηλίθιο Αγρινό

    χαχαχα όχι, δε με βάφτησε ο Μιτσοτάκης και όχι, δεν έχουν να λένε πως γκαντεμιάζω άλλους.

    @Ροξάνη
    Καλά ρε εσύ, αυτό κατάλαβες από το πάρε-δώσε που περιέγραψα; Αν και υπό άλλες συνθήκες θα συμφωνούσα πως μπορεί και να υπήρχε περίπτωση γιατί είμαι και ακαταμάχητη, ωστόσο θα διαφωνήσω γιατί πρώτα απ’όλα αυτόν πήρα τηλέφωνο. Άμα είχε αγαπήσει τα μάτια μου, δεν θα επέστρεφε ο πούστης; Έστω, μια άλλη μέρα; Παρά μου είπε ‘Πάρε στην εταιρία’. ‘Μας υποχρέωσες’.

  13. Roxanne permalink
    24/01/2007 10:19

    egw ekana o,ti mporousa gia na sou alla3w gnwmh k na deis oti mporei na mhn einai to oti den se 8elei alla to oti se 8elei san kolasmenos (se 8elw san kolasmenh, to kormi mou esena perimenei – Anna Maria Logo8eth – h mama ths mporei k na thn akouei) :p

  14. Psychia permalink
    24/01/2007 11:38

    Ροξάνη, αν με έβλεπε τώρα με τα καινούρια μου μαλλιά, θα τις έκοβε τις φλέβες του. Άστα όμως τώρα αυτά και κοίτα να δεις αν θα συμμετάσχεις στην συνάντηση μας🙂

Πε μας ρε!

