Skip to content

Ξύπνησα!

20/01/2007

[Δεν θα μιλήσω για το ωράριο που είχα τις τελευταίες μέρες γιατί θα σας συγχύσω εντελώς.]

Επί τέλους! Ξύπνησα σε μία ώρα λογική, 8 το πρωί. Τι κι αν κοιμάμαι από τις 5 εχτές το απόγευμα (με μία ώρα διάλειμμα μεταξύ 3 και 4 το πρωί); Και επί τέλους! Ξύπνησα! Γιατί αν κοιμόμουν κι άλλο οι τσίμπλες θα ενώνονταν δυναμικά και δε θα με αφήναν να ξανανοίξω τα μάτια μου, να ξαναδώ τον ήλιο! Άσε που στο τέλος θα ανησυχούσε ο φιλικός μου περίγυρος και θα έπαιρνε τηλέφωνο, μα θα ήταν κλειστό γιατί δεν θα είχα μπαταρία, μα ούτε και ματάκια για να βρω τον φορτιστή. Μετά θα έρχονταν να μου βαράνε τις πόρτες, και μετά από μεγάλη σύγχυση και πολλά καρούμπαλα και μώλωπες, θα κατάφερνα η τυφλή να ξεκλειδώσω τις 3952 κλειδαριές που έχω. Έτσι θα έβαζα τέρμα στην ανησυχία τους. Μα δε βαριέσαι, ευτυχώς που ξύπνησα!

Για να φανταστείς πόσο κοιμήθηκα, τώρα που ξύπνησα, δεν πίνω καφέ, πίνω χυμό! Αυτά δεν γίνονται! Αν και λένε πως ένα μήλο το πρωί είναι πιο διεγερτικό από ένα καφέ, εγώ πιστεύω πως η δουλειά του ενός μήλου την ημέρα είναι να κάνει τον γιατρό πιο πέρα, και του καφέ να σε ξυπνάει το πρωί. Σαν πολλές ευθύνες δώσανε σε ένα μήλο. Στο τέλος θα μας πουν πως από αυτή τη διπλή ιδιότητα του μήλου βγήκε το ‘με ένα σμπάρο, δύο τρυγόνια’! Μη χέσω.

[Δεν έχω τίποτα με τα μήλα. Μου αρέσουν πολύ τα πράσινα. Συμπαράσταση στον Passenger κάνω.]

Δεν έχω τίποτα να κάνω πέραν από το να καθαρίσω λίγο το σπίτι. Μα είμαι πολύ βαριά από τον ύπνο και βαριέμαι. Είναι πολύ περίεργο αυτό το αίσθημα κάθε φορά που τελειώνει κάτι στο οποίο κατανάλωνα όλες σχεδόν τις ξύπνιες ώρες της μέρας μου. Από τη μία χαίρομαι που δεν το έχω άλλο, που μπορώ να κάνω ό,τι θέλω, από την άλλη δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, και μέχρι να βρω, είμαι σαν το ζόμπι. Από τη μία το δήλωσα, το Σαββατοκύριακο θα ξυστώ μέχρι να ματώσω. Από την άλλη, ‘ξέχασα’ πως γίνεται αυτό. ‘Ξέχασα’ πως γίνεται να μην έχεις έννοια για κάτι επί μονίμου βάσεως.

Άσε που όση ώρα προσπαθούσα να κοιμηθώ χθες το απόγευμα, κάθε τρεις και λίγο πεταγόμουνα γιατί είχα άγχος να διαβάσω. Πολύ ψυχεδελικό αυτό. Θυμάμαι πως μετά την τελική εξέταση της ανατομίας (πάνε τέσσερα χρόνια), όταν κοιμήθηκα το απόγευμα κανένα δίωρο, αυτόπτης μάρτυρας μου είπε πως στον ύπνο μου είπα όλο το πτώμα, από πάνω μέχρι κάτω! Με τοπική ταξινόμηση. Δεν είχα ιδέα πως το ήξερα τόσο καλά.

[Μιλάμε για ψυχολογικά, όχι αστεία!]

Λοιπόν! Θα βρω κάτι να κάνω, δεν είναι θέμα. Το πολύ – πολύ να σας πρήξω στα ποστς. Μόνο μην καλομάθω γιατί λίγο θα κρατήσει αυτό το πανηγύρι…

Καλή σας μέρα!

10 Comments leave one →
  1. loretta permalink
    20/01/2007 11:04

    Άσχετο εντελώς, αλλά με αυτά που γράφεις θυμήθηκα μια φορά πριν από χρόνια, που ξύπνησα ένα πρωί, και το ένα μου μάτι ήταν τελείως κλειστό από τσίμπλες! Είχε κολλήσει κανονικά! Έκανα πόση ώρα να το ξεκολλήσω με ζεστό νερό.

    Τελικά είχα πάθει κάποια μόλυνση.

  2. Anonymous permalink
    20/01/2007 11:08

    dr.psychia!!!se anakalypsa tyxaia otan mia kolliti me phre thlefwno sthn allh panta tou planhth opou zw pleon kai mou eipe:”en mia mitsia giatros talantouxa pou grafei tis peripeteies ths sth budapesth”.eimaste loipon mia parea,apofoitoi kai meis tou semmelweis pou apofasisame na se diavazoume kai na anapoloume tis faseis mas.sygxaritiria loipon gia thn paidiatrikh sou,to rhmadi to department ”en manitzihn” kai kane ypomonh.egw proswpika klaiw kai odyromai opote 8ymamai ta foititika mou xronakia,8eikes epoxes,ksenyxtia,dkiavasmata,eksetastikes kai ola ta parelkwmena.8a skotwna gia akoma liga xronakia ekei na pw thn alh8eia…keep up the spirits!

  3. Psychia permalink
    20/01/2007 13:29

    @loretta

    Ό,τι να’ναι μπορείς να θυμηθείς από τα ποστ μου!

    @Ανώνυμε/η/οι….
    Σκεφτόμουνα πως μετά από την ψυχική και σωματική εξόντωση που πέρασα τον τελευταίο καιρό, μου άξιζε ένα δώρο. Δεν υπήρχε καλύτερο δώρο από αυτό το σχόλιο!

    Περιττό να σου πω πως διαβάζοντας το σχόλιό σου έφυεν η φάτσα μου τζιαι έφυεν μου τζιαι λλίο πιshί που την χαρά΄μου. Μετά έκαμα και 10 κωλοτούμπες. Δεν ξέρετε πόσο με τιμάτε! Και σεις και η φίλη σου που σε ενημέρωσε (δεν κατάλαβα αν συμπεριλαμβάνεται κι εκείνη στην παρέα που λες).

    Να υπολογίσω πως βρίσκεσαι στην Σουιδία; Έχω αυξημένη κίνηση τελευταία από Σουιδία. Η υπόλοιπη παρέα είναι μαζί σου ή κάπου αλλού στον πλανήτη;

    Περισσότερο χάρηκα γιατί μόνο εσείς μπορείτε να πιάσετε απόλυτα αυτά που γράφω για το πανεπιστήμιο.

    Λοιπόν καλώς ορίσατε, ελπίζω να σας διασκεδάσω για όσο καιρό επιλέξετε να με επισκέπτεστε, και καλή δουλειά!!

    Πω, πω πολύ χάρηκα.🙂

  4. Αλφα Μι. permalink
    20/01/2007 14:29

    Ελπίζω να μεν αρκέψεις να διαβάζεις βιβλία μικροβιολογίας έτσι για το χάζι γιατί εννα ανησυχώ!

    Εχτές ρώτησα μια φίλη μου αν σε ήξερε..
    Αλλά δυστυχώς εν σε άλλη πολή της Ουγγαρίας που σπουδάζει.
    Κάμνω σου τζαι άτβερτάιζιν χεχε

  5. candy's τετραδιακι permalink
    20/01/2007 16:38

    Φιλακια συναδελφε..και χαλαρα με το αγχος εεεε:)

  6. Lexi_penitas permalink
    20/01/2007 17:35

    Μπράβο Κορίτσι μου. Τα ποτά στη συνάντηση των μπλόγκερς από μένα. Εν τω μεταξύ φίλοι μπλόγγερσ τι θα γίνει. Νομίζω θα μαζευτούμε τρεις ….. και το αγρινό! Σπευσατε προς Ζάππα μεριά και δηλώστε συμμετοχή. Να δείτε τζιαι τη φάτσα μου🙂

  7. Anonymous permalink
    20/01/2007 20:37

    Αλεξία,

    Τα έμαθα απο τον μπαμπά σου και καταχάρηκα.

    Μπράβο κορίτσι μου -τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια!
    Είμαι τόσο περήφανος για σένα!!
    Πάντα τέτοια!

    Δ.Μ.

  8. shashoura permalink
    20/01/2007 22:07

    :):):)

  9. MhXeirotera permalink
    21/01/2007 01:33

    Enjoy it while it lasts! Akoma mia megalh maxh sto energitiko su… congrats!

  10. Psychia permalink
    21/01/2007 08:35

    @Αλφα Μι

    Για το χάζι μόνο ψυχιατρική διαβάζω και για καμιά καινούρια ανακάλυψη. Μην ανησυχείς.🙂

    Α! Και ευχαριστώ πολύ πολύ για το άντβερτάιζινγκ🙂

    @Candy Candy
    Συνάδελφε μου… χαλαρά είμαι με το άγχος! Εκτός όταν φρικάρω :Ρ Τα γνωρίζεις αυτά φαντάζομαι🙂

    @Λεξη Πενητας
    Ωραία! Τότε θα πίνω cosmopolitan που είναι και σικ και ακριβά! Μπλόγκερς όλης της Κύπρου! Ενωθείτε (στο μπλογκ του zappa)!

    @Δ.Μ.
    Ευχαριστώ! Να’σαι καλά!

    @shashoura

    🙂🙂

    @MhXeirotera

    Τώρα που είπες για μάχη, εχτές ήμουν τόσο αθκιασερή που έκατσα και μέτρησα: Μέχρι στιγμής σ’αυτό το πανεπιστήμιο έδωσα 55 μάχες, οι 24 εκ των οποίων ήταν finals. Δεν συμπεριλαμβάνονται οι γλωσσολογικές μάχες Λατινικών και Ουγγρικών (6), όπως ούτε και οι χαμένες και επαναλαμβανόμενες (3). Όπου να’σαι τελειώνει ο πόλεμος!!

Πε μας ρε!

