Skip to content

Η Θεραπεία της Φρίκης!

18/01/2007

Αύριο δίνω το μεγαλύτερο φάιναλ του έτους ( εξήγησα γιατί , μην τα ξαναλέμε) και είμαι κοινώς χεσμένη. Πάνε οι ηρεμίες και τα σχετικά. Βασικά κατουρημένη είμαι, επειδή συχνοουρία με έχει κυριέψει. Το Αδέρφιν προσφέρθηκε να με σκουπίσει με απώτερο σκοπό να δει το κωλί μου. Είμαι τόσο φρικαρισμένη που δεν μπορώ να πιάσω την αιτία του σκοπού του. Η αιτία είναι πως κατά κοινή γνώμη έχω πολύ ωραίο κωλί.

 

Πάμε πάρα κάτω. Οι σοφοί λένε πως το παρελθόν ανήκει στο παρελθόν και πως πρέπει να βλέπουμε αν όχι το παρόν, τουλάχιστον το μέλλον. Σέβομαι πάρα πολύ την άποψη των σοφών άρα παραλείπω το πολύ βαρετό μου, πρόσφατο παρελθόν.

Κοιτάω λοιπόν το παρόν. Ψιλομόνιμη εικόνα: Το βιβλίο της παιδιατρικής (934 σελίδες), το βιβλίο της φαρμακολογίας (606 σελίδες), το βιβλίο της μικροβιολογίας (534 σελίδες. Χωρίς τα index.). Τις σελίδες δεν τις λέω για να σου χουμιστώ πως τα μαθαίνω όοοοοολα αυτά, απλά για να καταλάβεις το βάρος και γιατί έχουν πιαστεί τα χέρια μου. Συνεχίζω με την εικόνα: Τις σημειώσεις της παιδιατρικής (δεν νομίζω στη ζωή μου να έχω δει περισσότερες σημειώσεις για ένα μάθημα – ξεπερνάνε τις πεντακόσιες σελίδες μπρός πίσω). Αυτό με το χίλιες σελίδες το λέω για να χουμιστώ πως τα μαθαίνω όοοοοοοολα αυτά.

Μέσα – μέσα αλλάζει η εικόνα και βλέπω το μόνιτορ. Ευτυχώς άλλαξα πρόσφατα το backround και δεν το έχω βαρεθεί ακόμα.

Και δύο φορές την ημέρα αναγκαστικά (πρωί – βράδυ), βλέπω τη δική μου εικόνα στον καθρέφτη και προσπαθώ να σκεφτώ τρόπους αποφυγής αυτής της τραυματικής εμπειρίας. Υπό κανονικές συνθήκες αυτή η εικόνα επαναλαμβάνεται άπειρες φορές, διότι υπό κανονικές συνθήκες είμαι μεγάααααλο ψώνιο.

Βαρετή η εικόνα του παρόντος. Ας αγναντέψω λίγο το μέλλον. Με το καλημέρα σας, φάτσα φόρα η Δρ. Σκύλα Χάρυβδη. Ο ουρανίσκος του παρόντος προμηνύει μια αναγούλα. Δεν υπάρχει λόγος να χαλάμε τις καρδιές μας γι’αυτό ας πηδήξω το μέρος της εξέτασης και ας πάμε πάρα κάτω.


Σενάριο νούμερο ένα: «Μάνα…………. Κόπηκα…………»

1. «Πατέρα…………. Κόπηκα…………»

2. «Άρη…………… Κόπηκα…………»

3. «Νανάδα, Μιτς, , …………. Κόπηκα…………»

4. Η ζωή είναι σκατά.

5. Αχχχχ…. καναπέ μου…! Αγκαλίτσα! Για όσο θές.

6. Εισερχόμενη: «Έλα. Καλά είμαι. Τον Μάρτη πάλι… Ε, τι να κάνουμε, θα αποφοιτήσω τον Σεπτέμβρη. Μαλακία. Όχι, δεν έχω όρεξη να βγω. Τα λέμε.»

7. Εξερχόμενη: «Έλα. Θα αποφοιτήσω τον Σεπτέμβρη. Δεν πάμε να το γιορτάσουμε; (Μια κυκλοθυμία θα την έχω) Δε μπορείς τώρα; Σε κανένα δίωρο; Έγινε!»

8. «Μπλόγκερς και Μη-Μπλόγκερς………… Κόπηκα…………» (Ναι, ναι, και σας θα σας ενημερώσω!)

9. Πω πω κούραση…

10. Είμαι και πόσες μέρες άυπνη…

11. Δεν μπορώ να σταματήσω να χασμουριέεεεε….εμαι.

12. Αχχχχ…. καναπέ μου…! Αγκαλίτσα! Έλιωσα.


Σενάριο νούμερο δύο: «Μάνα! Πέρασα!!»

1. «Πατέρα! Πέρασα!!»

2. «Άρη! Πέρασα!!»

3. «Νανάδα, Μιτς, Πρόεδρε, Νοσηλεύτρια, Γραμματεία, Άγνωστε στο μετρό, Κυρία Μπακάλλενα, Παρέα Άστεγων που μένετε κάτω απ’το μπαλκόνι μου, Δεσποσύνη Γειτόνισσα! Πέρασα!!»

4. Η ζωή είναι ωραία.

5. Αχχχχ…. καναπέ μου…! Αγκαλίτσα! Για λίγο! Θα κυκλοφορήσω σήμερα!

6. Εξερχόμενη: «Έλα! Δεν πάμε να το γιορτάσουμε; Δε μπορείς τώρα; Σε κανένα δίωρο; Έγινε!»

7. «Μπλόγκερς και Μη-Μπλόγκερς! Πέρασα!!» (Ναι, ναι, και σας θα σας ενημερώσω!)

8. Πω πω κούραση…

9. Είμαι και πόσες μέρες άυπνη…

10. Δεν μπορώ να σταματήσω να χασμουριέεεεε….εμαι.

11. Αχχχχ…. καναπέ μου…! Αγκαλίτσα! Έλιωσα.

Επειδή έτσι κι αλλιώς αποκοιμάμαι, πάει και το αύριο. Πάμε πάρα κάτω στο μέλλον.


Σενάριο: Έτσι κι αλλιώς

1. Το Σαββατοκύριακο θα ξυστώ μέχρι να ματώσω. Χωρίς κανένα απολύτως προκαθορισμένο πρόγραμμα. Στην περίπτωση όμως που έχει προηγηθεί το Σενάριο νούμερο ένα: «Μάνα…………. Κόπηκα…………», παράλληλα με το ξύσιμο θα κλαίω και θα οδύρομαι για την αποτυχία μου, μα μέχρι να ολοκληρωθεί το ξύσιμο θα έχω συμφιλιωθεί με την ιδέα του ότι θα αποφοιτήσω τον Σεπτέμβριο.

2. Γιούπι! Έχω ADSL και πάλι! Επιτέλους! Κάνω παρτι! Μα όχι! Έχω ADSL και πάλι! Αφήστε μας μόνους μας να κάνουμε έρωτα! (Θα προηγηθεί ένα κείμενο επιθετικής τάσης –λογικά μέσα στο αιματοβαμμένο Σαββατοκύριακο – που θα λέει τους λόγους που θα είναι τόσο ανείπωτη η χαρά μου. Θα ακολουθήσει κείμενο που θα λέει για την ανείπωτη χαρά μου.)

3. Στην περίπτωση που έχει προηγηθεί το Σενάριο νούμερο ένα: «Μάνα…………. Κόπηκα…………», προσπαθώ να βρω τρόπους για να αποφοιτήσω τον Ιούνιο. Το αν και τι θα βρω ανήκει σε άλλο ανέκδοτο.

4. Γιούπι! Κουρεύτηκα! Όχι απλά κουρεύτηκα! Έκανα την πολυπόθητη αλλαγή! (Θα ακολουθήσει κείμενο που θα ομιλεί για την σημαντικότητα της αλλαγής του χρώματος, του μεγέθους και της άνεσης της κεφαλίσιας τρίχας.)

5. Είμαι ενθουσιασμένη που κάνω τη διπλωματική μου. Για τρεις λόγους. Πρώτον: ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ! Δεύτερον: Η ιατροδικαστική είναι πολύ ενδιαφέρουσα (αν πέσω πάνω σε κάτι εξαιρετικά κουφό, θα ακολουθήσει κείμενο που θα ομιλεί για το κουφό κάτι). Και τρίτον: ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ!

6. Πάω Κύπρο για άσκηση και ευελπιστώ για την συνεύρεση των φίλτατων μπλόγκερς για ποτό / φαΐ / ποτό + φαΐ, και κουβέντα. Για περισσότερες πληροφορίες όπως και δηλώσεις συμμετοχής παρακαλώ όπως επισκεφθείτε το μπλογκ του φίλτατου zappa .


Τελειώνει το κείμενο. Μην αρχίσετε με τα «καλό κουράγιο» γιατί θα μου χαλάσει η θεραπεία. Εκτός αν με θέλετε να μην αποθεραπευτώ, οπότε πείτε μου «καλό κουράγιο» ελεύθερα. Επίσης μην ρωτάτε τα αυτονόητα: Έχασα ώρα γράφοντας αυτό το κείμενο για να αποθεραπευτώ από τη φρίκη που περνώ. Εάν τα ρωτήσετε πάει να πει πως δεν διαβάσατε την τελευταία παράγραφο, άρα σας κούρασα νωρίτερα, άρα θα χάσω την αυτοεκτίμησή μου και θα πέσω στον Δούναβη. Αν δεν πεθάνω με την πρώτη, θα πάω από τις αρρώστιες, μην ανησυχείτε. Είναι λιάξ.

Πάω να λουθώ να φύουν οι αζαγιές.

[κούτζια: σκέρτσα]
[χουμίζω/φουμίζω: παινεύω]
[λούννω: λούζω]
[αζαγιά: ιστός αράχνης]

9 Comments leave one →
  1. To Hlithio Agrino permalink
    18/01/2007 18:15

    Βιταμίνες και σίδηρο παίρνεις;

  2. Αλφα Μι. permalink
    18/01/2007 19:22

    Πρώτον: Γαμιέται ο μπλόγκερ δήθεν-not-beta.
    Δεύτερο: Καλό κουράγιο έτσι για το σπάσιμο.
    Τρίτο: Δανείζεις μου τις σημειώσεις για προσάνναμμα;
    Τέταρτο: γαμιέται ο μπλόγκερ-δηθεν-νοτ-μπέτα.

    Πέμπτο…. είσαι μια πίεση. [έχεις τίποτε μοτουρούϊν integrated;]

  3. themanbehindthewall permalink
    18/01/2007 20:38

    γιατρέ, ακου να δεις χοούμγουόρκ που σου είβρα, το λοιπον, τη Δευτέρα έφαα κατι τζιε επειραξε με,( το μεσημέρι και το εκανα through up τη νύχτα (στο ενδιάμεσο ειμουν χάλια μαύρα) ενω ένιωσα τρομερα καλα την επομενη στιγμη του εμετ- ουουουουου απο την Δευτερα μεχρι σήμερα έχω λιούδην πυρετό και τρομερή κομμάρα ακκεφιες που λεν ,φυσικά δεν επία γιατρο – εννα πεθανω που εννα πεθάνω- και πιννω χυμους, τη νομίζεις

    PS 1: αν εσχαλάζα απλα no comment εννα καταλαβενες τουτα ουλλα που έγραψα εντέλης?

    PS 2: τα όρημα φρούτα πέφτουν μόνα τους που το δεντρο οταν δεν τους τραβα άλλο

    PS 3: εν καλα πανω στο δέντρο η εννα κατεβεις κάτω να σαπίζουμε παρέα?

  4. pietà permalink
    19/01/2007 11:03

    «Μάνα……. Κόπηκα……», Όλα καλά θα πάνε.

    «Μάνα! Πέρασα!!», Όλα καλά πήγανε…

  5. MhXeirotera permalink
    19/01/2007 12:35

    Kalh epitixia Dr… eise sth skepsh mas shmera.

    (pantos to mana kuragio…muragio, karnagio… ktl ta apefiga, den mporeis na peis).

  6. Psychia permalink
    19/01/2007 12:52

    ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ! ΠΕΡΑΣΑ!

    :)))))))))))))))))))

    Πω, πω κούραση…!

  7. To Hlithio Agrino permalink
    19/01/2007 14:49

    Tequilaaaaaaaaaaaaaa

  8. 19/01/2007 15:24

    συγχαρητήρια🙂

  9. themanbehindthewall permalink
    19/01/2007 21:59

    🙂

Πε μας ρε!

