Skip to content

Η Ορίτζιναλ Κυπριακή Τρίχα

04/01/2007

– Σκεφτόμουνα να καθαρίσω επί τέλους αυτό το σπίτι, μα έχει τόσο καλή μέρα έξω που θέλω να βγω, να κάνω κάτι, να πάω για καφέ στη Ráday, να δω κόσμο. Σκέφτηκα κι όλας να πάω για αποτρίχωση, μα λέω, δε βαριέσαι, μια τόσο ωραία μέρα, προς τι αυτή η μαζοχιστική τάση, πρέπει ντε και καλά να βάλω σ’αυτή την καταπληκτική μέρα μια δόση πόνου;

– Γιατί δεν ξυρίζεσαι να τελειώνεις;

– Ιιιιιιιιιιιιιιιιιι (αναρροφητικό)! Αντιλαμβάνεσαι τι μου είπες τώρα;

– Να ξυριστείς.

– Εγώ καλέ μου φίλε, ξυράφι δεν βάζω ποτέ πάνω μου. Εγώ καλέ μου φίλε, διαθέτω αυτό που λέμε, ορίτζιναλ Κυπριακή τρίχα. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό;

– Εχεχε…

– Γελάς… Η ορίτζιναλ κυπριακή τρίχα συνοδεύεται αναπόφευκτα από μία μακριάαα και χοντρήηηη ρίζα, και όσο σέξι και να σου ακούγεται το ‘μακριά και χοντρή’, καθόλου σέξι δεν είναι!

– Εντάξει, μεν βάλεις φούστα.

– Μα δεν μιλάμε μόνο για πόδια και άλλα τέτοια ασήμαντα σημεία, μιλάμε και για τα επίμαχα σημεία, στα οποία η ορίτζιναλ κυπριακή τρίχα αυτόνομα ευδαιμονεί, πολλαπλασιάζεται και δραστηριοποιείται. Εάν τώρα εγώ, βάλω ξυράφι πάνω της, αντιλαμβάνεσαι τι έχει να γίνει.

– Τι θα γίνει;

– Εν ξιουρίζεσαι εσύ; Εν είδες καμία διαφορά από την π.ξ. (προ ξιουρίσματος) εποχή;

– Σίουρα, αλλά με μια φορά τι να πάθεις;

– Αρχικά όταν αρχίσουν να ξεφυτρώνουν, δεν θα είναι μια – μια, αλλά δυο – δυο και τρεις – τρεις από κάθε πόρο! Ναι, με την πρώτη. Been there, done that. Αυτόματα αυτό, όχι μόνο υπερδιπλασιάζει τον αριθμό τους, αλλά τις κάνει και χοντρότερες, και τούρμπο στην επιστροφή τους. Και η επόμενη επίσκεψη στην αισθητικό θα είναι με μαθηματική ακρίβεια πολύ πιο πονεμένη. Είπαμε έχω μαζοχιστικές τάσεις, αλλά με όρια. Άηκε τζιαι είδα τζιαι έπαθα να τις ρεουλάρω να φκαίννουν μια – μια.

– Γιατί εν κάμνεις μια ριζική να τελειώνεις;

– Περιμένω να βαστώ λίρες.

– Εν βρίσκεις £100 – 200 να κάμεις την δουλειά σου;

– £100 – 200 εν μια επίσκεψη. Μια επίσκεψη, άτε θκυό, κάμνουν οι Σουιδέζες. Δεν είχα την τύχη να υπάρξω σπανή, είχα την τύχη να υπάρξω τριχωτό τέρας! Είμαι η Σουιδέζα που την Λεμεσό. Θα χρειαστώ περίτου των 10 επισκέψεων. Εν πειράζει όμως, τουλάχιστον δεν έχω και την ορίτζιναλ ρυμοτομία της ορίτζιναλ κυπριακής τρίχας. Άρα εφόσων καλύπτετε το μεγαλύτερο μέρος που φυτρώνει από ρούχα (όϊ ράσα!), περνώ αλλό λλία χρόνια.

– Ορίτζιναλ ρυμοτομία;

– Η ορίτζιναλ ρυμοτομία συνήθως συνοδεύεται από ορμονικές διαταραχές τις οποίες εγώ δεν διαθέτω.

– ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ. Ε πε αλλόνα ρε!

– ΕΝ ΕΧΩ ΟΡΜΟΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ, ΑΚΟΥΣΕΣ;;!!

– Άκουσα shιόνα μου.

– Οι ορμονικές διαταραχές αυτές που λες, συνήθως οφείλονται σε πολυκυστικές ωοθήκες, που δόξασοι ο Θεός, έχουμεν τες γιόρκιν στην Κύπρο. Ε άμαν έχεις ψιλή τεστοστερόνη και είσαι γυναίκα, φυτρώνουν στο στήθος σου, στην πλάτη σου, στα χέρια, στα δάχτυλα, στα μούτρα σου, αλλά όϊ μια τζιαι θκυό να τις φκάλεις με την τσιμπίδα. Μιλούμε για ποσότητες που χρήζουν αισθητικής αποτρίχωσης.

– Εσύ να υπολογίσω ότι φκάλλεις τα με την τσιμπίδα τα δικά σου γένια.

– Τζιαι τα γένια, τζιαι τες παρπέττες!

– Γιατί εν υιοθετείς την γερμανική προσέγγιση του θέματος;

– Άτε τζιαι εκυκλοφόρησα με τον θάμνο παραμάσχαλα, εννά μου λυθεί το πρόβλημα; Ένα θάμνο πες αφήνεις τον απεριποίητο. Τους υπόλοιπους όμως; Εν θέλω να ξεχάσω το χρώμα του δέρματος μου, ούτε να βουρούν τα μωρά κλαμένα και τρομοκρατημένα στην μάμμα τους φωνάζοντας «Μάμμα, μάμμα η πεντάμορφη είναι το τέρας!!» άμα δεικλείσουν τζιαι δούν με στην παραλία. Ο παραμάσχαλος θάμνος όμως, ακόμα και από μόνος του, κάποιαν άλφα δυσφορία θα μου την προκαλέσει, ιδίως καλοκαιριάτικα.

– Αφού εν ιδρώνεις.

Shhhhh…. Μυστικό… (συλλαβιστά, ψιθυριστά – γιατί πονάω) τον τελευταίο καιρό ιδρώνω στις μασχάλες.

– ΜΕΝ ΜΑSHΕΣΑΙ.

– ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΠΑ ΣΟΥ ΡΕ, ΜΕΝ ΠΑΟΥΡΙΖΕΙΣ!

– Καλά shιόνα μου.

– Επίσης καλοκαιράκι, διασκέδαση, φλερτ, sex is in the air… Μια ζεστή βραδιά, ένα στιλάτο αγοράκι θα με καλοκοιτάζει και θα μου στέλνει ποτά. Θα του ανταποδίδω το κοίταγμα και θα του κάνω εις υγείαν από απόσταση. Η επιρροή του φλερτοαλκοόλ θα με παρασύρει στους ρυθμούς της Basement και θα χαθώ στο αισθησιακό λίκνισμα του χορού.

– Αχά…

– Αρχικά τα πόδια μου, μετά ο κορμός μου, και ακολούθως τα χέρια μου, το κεφάλι μου, το σώμα μου ολόκληρο θα παραδοθεί μαρτυρικά και παθιασμένα στα χέρια της R&B μουσικής.

– Αχάαα….

– Καθώς θα χορεύω θα κλαππωθώ πάνω σε κάτι και θα χάσω την ισορροπία μου, τα χέρια μου θα ανεμίζουν πέρα δώθε προσπαθώντας να πιαστούν από κάπου, μα κανείς δε θα’ναι σε τόσο κοντινή απόσταση, λόγω του ότι μου κάναν χώρο προηγουμένως που χόρευα, και έτσι θα πέσω θεαματικά στο πάτωμα.

– Ε τωρά εχάλασες μου την εικόνα.

– Έτσι όπως θα’μαι στα τέσσερα…

– Μάλιστα…

– …Θα δω μπροστά μου φάτσα φόρα μια μασέλα και θα αντιληφθώ πως εν πάνω της που εκλαππώθηκα προηγουμένως. Θα κοιτάξω γύρω μου και από τις εκφράσεις των παρευρισκόμενων, θα αντιληφθώ πως ο λόγος που μου κάναν χώρο, δεν ήταν επειδή γουστάραν το θέαμα όπως άλλοτε, αλλά επειδή η μασχάλη μου δεν ήταν περιποιημένη απόψε. Και που να ξέρουν αυτοί πως δεν είχα ώρα να κάμω βρουλλούθκια και έπρεπε να την αφήσω επιμελώς ατημέλητη; Και ΠΟΥ να ξέρουν αυτοί πως δεν έχω φτείρες;;!!

– Όντως, που να ξέρουν…

– Ακολούθως θα κοιτάξω προς τον ύψιστο και θα δω το αγοράκι που προηγουμένως μου την έπεφτε, μα μετά που είδε τον παραμάσχαλο θάμνο, του έπεσε η μασέλα πάνω στην οποία προηγουμένως κλαππώθηκα. Και τι να το κάνω καλέ μου φίλε άμα ο άντρας δεν έχει μασέλα;; Α; Λαλείς μου;

– Εντάξει shιόνα μου, μεν αγχώνεσαι.

– Μα πως να μεν αγχώνομαι; Έλα στη θέση μου! Καταδικάσου κι εσύ στην αιώνια αμασελία!

– Απορρίπτετε η γερμανική προσέγγιση.

– Απορρίπτετε!

– Εννά πάεις για αποτρίχωση.

– Εννά πάω.

– Άλλη μέρα.

– Άλλη μέρα.

– Τωρά ντύθου να πάμε για καφέ.

– Ντύνουμε.

– Ευτυχώς που εν σε θωρώ γιατί μετά πως εννά μπορώ να πιω καφέ χωρίς μασέλα;

– Ναι, ευτυχώς.

– Εκτός αν έκαμες βρουλλούθκια.

– Εν έκαμα.

– Ευτυχώς καλό.

– Ευτυχώς λέμε!

– Σε μισή ώρα στη Ráday με μακρυμάνικο.

– Σε μισή ώρα στη day με μασέλα.


Επηρεασμένο από μια συνδιάλεξη με τον φίλο μου τον Μιτς (Μπιουκάναν), από τα αξέχαστα καλοκαιρινά μου βράδια στην
Basement, και από τις τρίχες που σαν γυναίκες (και μη) ασχολούμαστε.

Αφιερωμένο στους ξενιτεμένους φίλους που με διαβάζουν από τη Γερμανία. Και επειδή κρύο, καιρός για δύο, θα επιχειρήσω να σας βάλω σε μια πιο θερμή διάθεση παροτρύνοντας σας να ακούσετε το φοβερό και σούπερ σέξι R&B κομμάτι από Cassie: Me & U (βρείτε το μόνοι σας, εγώ δεν έχω adsl – ακόμα!).

[γιόρκιν: προσωπική παραγωγή]
[παρπέττες: φαβορίτες]
[δεικλείζω: γυρνάω για να δω]
[παουρίζω: τσιρίζω]
[κλαππώνομαι: μπουρδουκλώνομαι]
[βρουλλούθκια: πλεξούδες]
[φτείρες: ψείρες]

7 Comments leave one →
  1. Αλφα Μι. permalink
    04/01/2007 21:43

    Να σου πω κάτι πολλά κλισέ αλλά και σχετικό;

    “Ασχολείσαι με τρίχες”

    χαχα..
    Να’σαι καλά ψυχία μου.
    Έκαμες με τζαι εγέλασα.. εχρειάζομουν το.

  2. michaella permalink
    04/01/2007 22:07

    re san to lazer en exei. kai ego exo kipriaki trixa original (alla toulaxiston oi fovera pikni) kai ektipisa ta mia fora lazer prin 2 xronia full body (en thelo na po posa estixise gia na men pathei kanenas kardiako) kai pou tote oi trixes emeinan oi mises, toulaxiston sta podia mou kai sta xeria mou pou itan polla xronia doulemena apo tin aisthitiko. ta epimaxa simia distixos einai arketa pio xerojefala, alla skopefko na xanakamo ena full body fetos to kalokairi. once every two years enne tragiki fasi ama skefteis oti pleon thelo tis mises fores ton xrono apotrixosi. in the long term fkenoun ta lefta sou kai me to parapano

  3. To Hlithio Agrino permalink
    05/01/2007 02:57

    Never mind the Bollocks… here’s Psychia’s Bristles

  4. Anonymous permalink
    05/01/2007 03:55

    i wra en 4 to prwi o kosmos dn koimatai ki esi me tis trixes..
    alla xalali to ximerwma egelasamen pale…

  5. tzyrkakos permalink
    09/01/2007 12:08

    Παουρίζω εν πάει να πεί τσιρίζω.
    Πάει να πεί κάμνω “πάου πάου”
    όπως τον αλουπόν ή τον σhύλλον.

    🙂

  6. Psychia permalink
    09/01/2007 12:13

    @Tzyrkakos

    Εν λεξικό για τους Ελλαδίτες που έκαμα, εν θα ήταν κρίμα κι άδικο να τους βάλω να αποκωδικοποιήσουν τούτο που είπες; Πάου πάου χεχε

  7. 22/01/2010 17:04

    kserw to arkisa polla, peripou 3 xronia gia to sxoleio mou…
    psyxia niwthw se gia thn troxan, man, same here.
    Alla na pw tou tzyrkakou,oti to paourizw ennen pou to paou paou pou fkainei alla pou to italiko “paura” pou shmainei fovos.

Πε μας ρε!

