Skip to content

Εγώ, Η Ξανθιά: Road Trip

27/12/2006

Όπως λέμε, εγώ, η Μάρθα Φρόϋντ. Όχι, δεν είναι τίτλος τηλενουβέλας. Ούτε το πραγματικό χρώμα των μαλλιών μου. [Εδώ νομίζω πως ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψω πως είμαι κοκκινομάλλα. Όχι φυσική, αλλά φυσική θα’πρεπε να ήμουν! Εδώ έγινε ένα φάουλ Μεγάλε.] Είναι η πιο ξανθιά μέρα της ζωής μου! Λεξικό στο τέλος.

Μια καλοκαιρινή μέρα, παίρνω το αμαξάκι μου, φορτώνω και μια γνωστή – φίλη μου μέσα και ξεκινάμε να πάμε ταξιδάκι στη Λευκωσία [strike 1]. Θα μου πεις, «Τι γυρεύκετε μες το κατακαλόκαιρο, μες τον ζίλικουρτιν καύσωνα, Λευκωσία; Εν επηένατε το πολύ μέχρι πιο κάτω, στην παραλία;». Καλή ερώτηση. Είχαμε μια προγραμματισμένη συνεδρία για τα φοιτητικά δρώμενα η οποία ήταν δελεαστική γιατί θα κατέληγε σε πολύ παshαμά λόγω του ότι κάναμε πολλή παρέα με την ομάδα.

Πάμε που λες με το σταρλεττούι (ναι, ανήκω στο: ‘Χωρκάτικον είναι το πρώτο σου αυτοκίνητο να είναι Toyota Starlet και να το φωνάζεις Σταρλεττούι’) στον αυτοκινητόδρομο, με το air condition μας, με τις μουσικές μας στη διαπασών, με τα χαλαρά μας (έχει σημασία) τα ρούχα, με τα γυαλιά μας του ήλιου, με την καλύτερη μας διάθεση, λες και ήμασταν σε road trip.

Στα ¾ της διαδρομής, πέφτει το μάτι μου στη θερμοκρασία του αυτοκινήτου, και αυτόματα θυμήθηκα τι είχε συμβεί την προηγούμενη φορά που είδα έναν παρόμοιο δείκτη να δείχνει κόκκινο, όταν ήμουν ακόμη παιδάκι.

Αυτόματα σβήνω το air condition, κόφκω ταχύτητα, πιάνω πάντα, τζιαι ανάφκω τα αλάρμ. Ταράααααν! Now we are safe! [strike 2]

Ε; Τζιαι που έπιασα πάντα τι εκατάλαβα; Εννά γιάνει τζιαι εννά του περάσει η θερμοπληξία καθώς καθόμαστε, σάννα τζιαι έχουμε τάσεις αυτοκτονίας, στην άκρη του αυτοκινητόδρομου, ενώ περνούν οι νταλίκες και σουζούμαστε κανονικότατα όπως στο ‘Rock-a-bye baaaaaby oooon the treeeeee tooop,’; Ξεχνούσα όπως φαίνεται την συνέχεια του νανουρίσματος ‘when the bough breaks, the cradle will fall.. Down will come baby! Down baby, down!

Και τότε μου’ρχεται η φαεινή ιδέα: Θα βγούμε στην επόμενη έξοδο και «θα βρούμε ένα περίπτερο ή ένα βενζινάδικο να αγοράσουμε νερό να το κρυάνουμε» [strike 3 τζιαι έshει ακόμα…]. Απ’ότι καταλαβαίνεις, ούτε ιδέαν είχα, ούτε το μάνιουαλ Θερμαινόμενη Μηχανή και πως να την Χειριστείτε’ είχα. Ούτε η φίλη φυσικά, αφού βρήκε την ιδέα μου καλή λύση.

«Άτε πάμε να φύουμε που δαμέ, να μεν καταντήσουν να λένε το ανέκδοτο με το ‘χαντάτζιην’ εις βάρος μας.»

Ξεκινώ την μηχανή ψιλοπανικόβλητη (τίποτα δεν είχε αλλάξει στα 5 λεπτά που καθόμασταν και περιμέναμε μες τον λάλλαρο), και τσίκι τσίκι φτάνουμε στην έξοδο της Αλάμπρας. Ωραία λέω, ευκαιρία να επισκεφτούμε το χωριό. Ακολουθήσαμε αυτό που φαινόταν σαν κεντρικός δρόμος, και ψάχναμε περίπτερο ή βενζινάδικο. Στα 200 μέτρα, πετυχαίνουμε μια κοπέλα, καλή νοικοκυρά, που σκούπιζε το πεζοδρόμιο.

ΨΥΧΙΑ: Γειά σας! Να σας ρωτήσουμε κάτι;
ΚΟΠΕΛΑ: Γειά σας! Φυσικά!
ΨΥΧΙΑ: Έβρασεν το αυτοκίνητό μου, και γυρεύκουμε κανένα περίπτερο να αγοράσουμε κανένα μπουκάλι νερό πέρκει κρυάνει [
strike 4: going public].
ΚΟΠΕΛΑ: Περιμένετε να φωνάξω του παπά μου. Εν ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων, τούτος εννά ξέρει τι να κάμετε.

Χαρές εμείς, χαρά στην τύχη μας. Λίγες στιγμές αργότερα σκάει μύτη ο πατέρας της. Ένας 65αρης, συνταξιούχος, με πολύ έντονα χαρακτηριστικά και πολύ τσαντισμένο ύφος. Του εξηγώ την κατάσταση χωρίς να του αναφέρω την καταπληκτική μου ιδέα προς λύση. Όπως θα ανακαλύψεις κι εσύ τώρα αμέσως, αυτό ήταν υπέρ μου.

ΠΑΤΕΡΑΣ: Μα ήντα ποθκιάντροπες κοπελλούες είσαστε; Σύρτε κανένα ρούχο πάνω σας ολάν! Ρέξε δα δεσποσύνη να δω.

Το σχόλιο του ομολογώ πως με κόμπλαρε αρχικά. Εκ των υστέρων όμως σκέφτηκα, καλοκαιράκι ήτανε, νέες, ωραίες ήμασταν, τα βυζιά, οι κοιλιές και οι ζάμπες ήταν σε κοινή θέα, δικαιολογημένα.

Κάθεται στη θέση του οδηγού και σταρτάρει. Και δώστου να πατάει την βενζίνη και να το φουλάρει, και δώστου άγχος εγώ. Ήμουν σίγουρη πως θα μου το έκρουζε επί τόπου. Άρχισα να προβάρω νεκρώσιμες ακολουθίες.

ΨΥΧΙΑ: Ποιά είναι η διάγνωση κύριε Τέτοιε μου;
ΠΑΤΕΡΑΣ: Η διάγνωση εν ότι εν προσέχετε τα αυτοκίνητα σας! Κάτι σαν εσάς, πρέπει να τες παίζουν με το
shιηπέττο!
ΨΥΧΙΑ: (Ααααα όλα κι όλα – Εννά το πω του παπά μουυυυ) Τι εννοείτε κύριε Τέτοιε μου; Και τα σέρβις του κάμνει τα, τζιαι τα λάθκια του αλλάσσω τα, τι δεν προσέχω;;
ΠΑΤΕΡΑΣ: Με το
shιηπέττο λαλώ σου, που τα δέκα μέτρα!! Το λοιπόν, θα πάτε ποτζεί, μετά ποδά, θα περάσετε τη γέφυρα, τζιαι εννά έβρετε έναν φίλο μου μηχανικό. Εγιώ εφκήκα στη σύνταξη τζιαι εν δουλεύκω τωρά.

Δεν ήμουν σίγουρη αν κατάλαβα που μας έστειλε, είμαι και εντελώς απροσανατόλιστη, βασιζόμουν στην καλύτερη κατανόηση της γνωστής-φίλης μου. Γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναζητήσω τις κατευθύνσεις από τον κύριο ‘Φόβου-Τον-Shιηπέττο’. Κουτσά-στραβά τα βρήκαμε, ο μηχανικός ήταν ήδη ενημερωμένος και μας περίμενε.

Ο μηχανικός και οι συνεργάτες του, ήταν συνολικά τρεις άντρες μεταξύ 30 και 40 χρονών. Βγαίνουμε οι κοπελίτσες από το αμάξι και αντιλαμβανόμαστε πως ήμασταν για αυτούς, ό,τι για τον διψασμένο η όαση στην έρημο. Εκεί, το ότι ήμασταν ποθκιάντροπες όχι μόνο δεν ήταν αρνητικό, αλλά ήταν και άκρως αποδεκτό! [Κοίτα να δεις πως αλλάζουν τα πράματα από στιγμή σε στιγμή – και από γενιά σε γενιά] Κάτσαμε εκεί μισή-μια ώρα. Μας κεράσανε καφέ και νερό, μας πήγαν μια γύρα σε όλα τα σούπερ γουάου αυτοκίνητα που μεταλλάσσαν σε κάτι πιο δυνατό:

«Τούτο εν το αγαπημένο μου. Εβάλαμεν του μιαν μηχανή 392 αππάρους, εννά πιάνει 4831 στροφές το λεπτό, έθθαshει κόφτες, εννά κάμνει τζιαι φραπέ, τζιαι είδετε την ήντα όμορφο μωρό ένει;».

Η ερώτηση «ποιά;» συνοδευόμενη από στάση του σώματος ‘Ψάχνω-να-βρω-την-ωραία-γκόμενα’ ήταν εντελώς άκαιρη [strike 5]. Never the less, απολαύσαμε την ξενάγηση λέγοντας κάθε τόσο «Έλα ρε!» και «Μα είδες η τεχνολογία;», μα κυρίως «Αχα, ναι, κατάλαβα» (Major ψέμα). Δεν νομίζω όμως, πως ο πρωταρχικός τους στόχος ήταν να καταλάβουμε, αλλά να μας εντυπωσιάσουν με τις γνώσεις τους. Και αυτό το πέτυχαν!

Η αντίδραση του μηχανικού στην αρχική μου ιδέα προς λύση, περιείχε ένα χαριτωμένο γελάκι του στυλ ‘αχχχ καημένη ξανθιά’. Όπως αντιλήφθηκα αργότερα, αν είχα επιχειρήσει να κάνω την ιδέα μου πράξη, όχι μόνο θα είχα κρουσμένο αυτοκίνητο, αλλά θα είχα και κρουσμένο δέρμα. Παρατήρησε:

Αφού πέρασε αρκετή ώρα, ο φίλτατος μηχανικός άρχισε να επιχειρεί το κουλάρισμα της μηχανής. Κρατήσαμε όλοι μια ασφαλή απόσταση όπως στο E.R: ‘Charging 300. Clear. ktsh ’. Φτshhhhhhhhhhhh και φτshhhhhhhhhhhh να εκτοξεύονται οι υδρατμοί σαν δαιμονισμένοι. Επικίνδυνα πράγματα. Που πας κοπέλα μου ξεβράκωτη στα αγγούρια; Αργότερα θέμας, όταν επιχείρησε να βάλει νερό μες το τανγκούι, το ταγκούι έφτυνεν το πίσω, ωσάν το σιντριβάνι!

Εντωμεταξύ, σε κάποια φάση πήρα τηλέφωνο τον Πάτερ Φαμίλια να τον ενημερώσω για το σκηνικό, να καταγγείλω τον κύριο Φόβου-Τον-Shιηπέττο πως με πρόσβαλε λέγοντάς μου ότι δεν προσέχω το αυτοκίνητο, και να τον ενημερώσω για το γεγονός ότι ένα δεκάλιρο βαστούσα και η φίλη λιγότερα. Πώς θα πληρώναμε τώρα τον καλό μηχανικό που μας το’φτιαχνε μόνο για προσωρινά, γιατί ήθελε εξαρτήματα* καινούρια για να γιάνει; Αμάν πια τα προβλήματα!

* Συγκεκριμένα ένα ανεμιστηράκι για τον θερμοστάτη, το οποίο άμα χαλάσει, είτε εξατμίζεται το νερό γρήγορα, ή ζεσταίνει ο θερμοστάτης, ή κάτι έτσι, που να θυμάμαι τώρα.

ΠΑΤ.ΦΑΜ: Θα του δώσεις τα στοιχεία μας, και θα του στείλουμε τα λεφτά αύριο να του πεις. Το αυτοκίνητο εννά μπορεί να έρτει Λεμεσό, όξα εννά χρειαστεί να έρτω να σας πιάσω;
ΨΥΧΙΑ: Άηστα αστεία , ένει ξέρω.
ΠΑΤ. ΦΑΜ: Καλά, ερώτησες και έμαθες ούλλες τις λεπτομέρειες για το πρόβλημα του αυτοκινήτου. Το αν θα μπορέσεις να στραφείς σπίτι σου, που εν το πιο σημαντικό πράμα, εν το ερώτησες;
ΨΥΧΙΑ: Όντως… όϊ, εν το σκέφτηκα [
strike 6].

Βλέπεις, για μένα μάλλον το πιο σημαντικό πράμα, ήταν το αν ευθυνόμουνα για την κατάντια του αυτοκινήτου. Και όντως δεν ευθυνόμουνα! Το ανεμιστηράκι θα μπορούσε να χαλάσει ανά πάσαν στιγμή. Εν ήταν προβλέψιμο. Χα (στα μούτρα σου κύριε Φόβου-Τον-Shιηπέττο)!

ΚΑΛΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ: Λοιπόν, από δω τελειώσαμε.
ΨΥΧΙΑ: (Προσαρμοσμένο έτσι ώστε να αρμόζει σε ξανθιά) Αχ καλέ μου μηχανικέ, ναι, ναι, σταμάτησε να φτύνει, έπεσεν και ο δείκτης νακκουρούδι, εν άφτει με η λαμπούδα, μια χαρά!
ΚΑΛ. ΜΗΧ: Τελικά εννά πάτε Λευκωσία;
ΨΥΧΙΑ: Α μπα. Η συνεδρία τέλειωσε και νυχτωθήκαμε σχεδόν. Έχουμε και ραντεβού απόψε χι χι. Λεμεσό μας παίρνει;
ΚΑΛ. ΜΗΧ: Ε, έτσι κι έτσι. Πρέπει να πηαίνεις σιγά σιγά.
ΨΥΧΙΑ: Μα πόσο σιγά; (Ε τζιαι που’σαι ρε
Schumacher) Όϊ να μας λαπορτάρουν κι όλας για χαμηλή ταχύτητα (πω, πω ρεζίλιιιιι)!
ΚΑΛ. ΜΗΧ: Θα πιάσεις τον παλιό τον δρόμο και θα πάεις σιγά σιγά. 60-70 το πολύ.
ΨΥΧΙΑ: Ευχαριστούμε πολύ! Αχ, καλέ μου μηχανικέ, πόσα σου χρωστώ;
ΚΑΛ. ΜΗΧ: Τίποτε, τίποτε, εν τζιαι έκαμα τίποτε… (με ύφος που υποδηλώνει τη στάση ‘έχω τα πόδια μου συμμετρικά κλειστά [για έξτρα εφφέ στέκομαι και στις μύτες των ποδιών μου], τα χέρια μου πίσω από την πλάτη, τεντωμένα και δεμένα μεταξύ τους, και κουνιέμαι πέρα-δώθε’, αλλά στάση
macho μηχανικού.)
ΨΥΧΙΑ: Πως, πως δεν έκανες..! Χωρίς εσένα δεν θα μπορούσαμε να πάμε πουθενά!
ΚΑΛ. ΜΗΧ: Να πάτε στο καλό, έβαλα σας και 2 τάγκια νερό στο
πορτ μπαγκάζ, άμα δείτε τον δείκτη να ανεβαίνει να βάλετε νερό στη μηχανή.

Ευχαριστίες, αποχαιρετισμοί, να μη σου τα πολυλογώ (ππεεε… τώρα τζιαι να πάει;), αναχωρούμε για Λεμεσό, από τον παλιό τον δρόμο. Και επειδή την τελευταία φορά που τον διανύσαμε πρέπει να ήμασταν ανύπαρκτες – που λέει ο λόγος – και τέλος καλό όλα καλά, κάναμε το σίκουελ του πρώτου road trip: road trip with action!


Εγώ, Η Ξανθιά: Road Trip with action.

Coming soon to a blog near you


[πα
shαμάς: χαβαλές]
[σουζούμαστε: κουνιόμαστε]
[λάλλαρος: δυνατός ήλιος]
[ποθκιάντροπες: ξεδιάντροπες]
[ρέξε: πέρνα (από το ρέσσω)]
[ζάμπα: μπούτι]
[
shιηπέττο: κυνηγετικό]
[άππαρος: άλογο]
[ταγκούδι: δοχείακι (από το τάγκι: δοχείο)]
[νακκουρούδιν: λιγουλάκι (από το νάκκον: λίγο)]
[άφτω: ανάβω]
[λαπορτάρω: κόβω κλίση]

9 Comments leave one →
  1. gelial permalink
    27/12/2006 17:23

    χοχοχο γαμάτη περιπέτεια! σαν να σας έβλεπα στο μηχανουργείο🙂

  2. Lexi_penitas permalink
    27/12/2006 22:00

    Ψυχια, πέμου άμαν κάμει κόντακ το καπρουλατέρ με την κορόνα το αυτοκίνητο ξεκινά; χαχαχαχαχα🙂

  3. Dr. Psychia permalink
    27/12/2006 22:57

    Λογικά ναι αφού η κορόνα είναι μεταλλική άρα καλό μέσο ηλεκτρισμου, ε και το καρπουλατέρ λογικά παράγει ηλεκτρισμό (μουαχαχαχα). Ε άμα τα κάμεις κόντακτ τα δυό τους και το ένα από τα δύο (κατά προτίμιση η κορόνα) είναι ενωμένο με το σουιch, τότε το αυτοκίνητο ξεκινά!

    Άτε ολάν! Κορόνα τζιαι καρπουλατέρ ακούεις τζιαι συ… :Ρ

  4. To Hlithio Agrino permalink
    28/12/2006 00:58

    Red Headed Woman

    (Bruce Springsteen)

    Well, brunettes are fine, man
    Blondes are fun
    But, when it comes to getting the dirty job done,
    I’ll take a red-headed woman, a red-headed woman.
    It takes a red-headed woman to get a dirty job done.

    Well, listen up, stud,
    Your life’s been wasted
    ’til you’ve got’ down on your knees and tasted
    A red-headed woman, a red-headed woman.
    It takes a red-headed woman to get a dirty job done.

    Tight skirt, strawberry hair
    Tell me what you’ve got, baby, waiting under there.
    Big green eyes that look like, son,
    They can see every cheap thing that you ever done.

    Well, I don’t know how many girls you dated, man
    You ain’t lived ’til you’ve had your tires rotated
    By a red-headed woman, a red-headed woman.
    It takes a red-headed woman to get a dirty job done.

    SMS: Επειδή οι ευχές για το 2006 δεν “έπιασαν”, φέτος δεχόμεθα και χρηματικές εισφορές…

  5. Dr. Psychia permalink
    28/12/2006 10:27

    You made my day Αγρινό μου🙂

  6. Αλφα Μι. permalink
    29/12/2006 21:32

    Οφείλω να ομολογήσω πως εφύρτηκα που το γέλιο.
    Βέβαια εν τζαι γελώ εις βάρος σου/σας αλλά ο τρόπος σου εν φοβερός.
    Στην υγειά σου! [Τζαι της ξανθής φίλης σου!]
    *ένα μπουκάλι chivas*

    Άντε γειά μας.

  7. 19/08/2007 16:36

    επαθα τα ιδια και εγω χε χε χε

Trackbacks

  1. Εγώ, Η Ξανθιά: Road Trip with Αction « Dr. Ψωναρα’s Corner
  2. Εγώ η Υστερική: Δεν θέλω να πεθάνω!! « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

