Skip to content

Hail to Δρακούνα!

02/12/2006


Επηρεασμένη από το τελευταίο ποστ της κορυφαίας – κατά τη γνώμη μου – μπλόγκερ, Δρακούνας (δεξιά: Αυτοί Μιλάν: Όλα είναι του μυαλού και η παντρειά της τύχης), και επί της ευκαιρίας του πρώτου της γενέθλιου (σαν μπλόγκερ), ένιωσα την ανάγκη να δηλώσω δημόσια και υπεύθυνα, πως πέραν από το δικό μου σκουλούτζιν, η Δρακούνα ήταν αυτή μου με επηρέασε και ασχολήθηκα κι εγώ με το σπορ του μπλόγκινγκ. Το σπορ που γυμνάζει σίγουρα τα χέρια, ειδικά από τον αγκώνα και κάτω, τους βουκκιαίους μυς, ενίοτε κάποια εγκεφαλικά κύτταρα, ίσως και κανένα κοιλιακό.

Δεν έκανα ποτέ κάποιο εισαγωγικό ποστ με την έννοια του συστήνομαι, λέω τις σκέψεις μου περί του σπορ, λέω τον χαρακτήρα που θα ήθελα να διαμορφώσει το μπλοκ μου, κου του λου που, κου του λου που. Το σκεφτόμουνα αυτό τις τελευταίες μέρες. Και ήρθε η φίλη μου η Δρακούνα ως από μηχανής θεός και μου είπε ουσιαστικά: «Να η Ευκαιρία! Την παίρνεις;» «Την παίρνω, πως..!»

Γράφω με κάθε ευκαιρία από τότε που έμαθα να γράφω. Εκθέσεις, ημερολόγια, ευχετήριες κάρτες, θεατρικά κείμενα, γράμματα, ραβασάκια, συνθήματα στους τοίχους. Γράφω για οτιδήποτε, οπωσδήποτε, και οποτεδήποτε. Επίσης είμαι ηθοποιός, σκηνοθέτης, τραγουδίστρια, καφετζού πρώτη, χορεύτρια, καθαρίστρια, μαγείρισσα, κομμώτρια, οδηγός νταλίκας, και υπεύθυνη για να κρίνω αν το «Τώρα, ακόμα πιο νόστιμο» στις σκυλοτροφές ισχύει ή όχι. Πολυτάλαντο ψώνιο δηλαδή.

Έχοντας την πάρει (την ευκαιρία), βρίσκω πως το σπορ με κρατάει ανανεωμένη. Αφού να φανταστείτε, δεν χάνω σχεδόν ούτε και μία νύχτα περιποίησης προσώπου, έκοψα τα τηγανητά, μείωσα το κάπνισμα, γυμνάστηκα και για κανένα 20λεπτο 3-4 φορές τον τελευταίο μήνα. Αυτές ήταν όμως, δε νομίζω να το συνεχίσω. Εν πάση περιπτώσει, σημασία έχει πως ασυναίσθητα κόλλησα κάποια συστήματα των ανθρώπων που προσέχουν το δέρμα τους, τη διατροφή τους, τους μυς τους. Μέχρι πρότινος καμία σχέση δεν είχα εγώ με την λέξη προσοχή. Εκτός αν είχε να κάνει με την πιθανότητα εισβολής νυχτερίδας στο σπίτι μου νυχτιάτικα (αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία). Δεν ξέρω αν είναι η ύπαρξη του σπορ που με έχει ανεβάσει. Μπορεί για μένα να ισχύει το «σώμα υγιές εν νου υγιή» αντί του original saying.

Φίλη Δρακούνα! Σε διαβάζω καιρό πολύ. Σε ανακάλυψε πριν μήνες ο Αγάπης και υπολόγισε (πολύ σωστά) πως θα σε γούσταρα τα μάλα. Aπό τη μία, είμαι slow τόπους – τόπους, και γι’αυτό για πολύ καιρό δεν είχα καν σκεφτεί να ακολουθήσω το παράδειγμά σου και να ξεκινήσω να μπλογκάρω (έστω κι αν με παρότρυνε κάποιες φορές ο Αγάπης). Διαβάζοντας αργότερα κι άλλα μπλογκς, συνειδητοποίησα πως, από την άλλη, αρκώ αλλά παίρνω. Άμα πάρω και μετά… παρακαλώ να μεν πιάσουν ποτέ τα στόπερ!

Ήθελα να σου αφιερώσω αυτό το κείμενο με την ευκαιρία των γενεθλίων σου. Είθε να συνεχίσεις να μας ψυχαγωγείς ακάθεκτή για χρόνους πολλούς. Και είθε μια μέρα να γίνει ένα Cyprus blogsphere party και να τα πούμε και προφορικά.

Τα σέβη μου.

11 Comments leave one →
  1. To Hlithio Agrino permalink
    02/12/2006 02:19

    Hail to Drakouna…

    @Psychia

    “…Εκτός αν είχε να κάνει με την πιθανότητα εισβολής νυχτερίδας στο σπίτι μου νυχτιάτικα (αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία)…”

    Ρεεε… μα εσhεσεν σου τζιαι νυχτερίδα; ! ;

  2. AnTonymous permalink
    02/12/2006 03:23

    Άν γίνει πάντως Cyprus blog-sphere party εγώ εν να το οργανώσω (για να με αφήκετε να είμαι παρών αφού έν “μπλογκάρω” συχνά (σε αντίθεση με το πόσο διαβάζω blogs)🙂
    Δρακούνα Respect..

    P.s. Πάλε έν επρόλαβα το Αγρινό και έκαμε πρώτος comment.

  3. To Hlithio Agrino permalink
    02/12/2006 09:35

    Agripnies reeee… emeine mou aypin apo tote pou protoakousa esena me ton Shilan na pezete.

    A, tziai pe tou Jimmy na paretisi na stelnei SMS gia ta gig tis pemtpis pou tin deftera…

  4. ΔHMHTPHΣ permalink
    03/12/2006 23:00

    Συγχαρητήρια για τα κείμενα σας!

    Ήθελα να επικοινωνήσω μαζι σας με e-mail, αλλά δεν το βρίσκω.

    Eίμαι τόσο αμπάλατος, ή μήπως πράγματι δεν είναι διαθέσιμο;

  5. vasilis permalink
    03/12/2006 23:21

    …egw thymounai mia mera polu palia pou se episkefthke mia nxterida spiti sou Voudapesth.

  6. drakouna permalink
    04/12/2006 07:59

    Με σκλαβώνεις!!!

    Ευχαριστώ πολύ….:)

    Καλή συνέχεια σε όλους!

  7. Psychia permalink
    04/12/2006 20:04

    @Hlithio Agrino
    Σε εκείνη την περίπτωση αντιστραφήκαν οι όροι. Δεν μου έχεσε η νύχτερίδα, έχεσα εγώ πάνω μου.

    Πολύ σκατό έπεσε σε αυτό το μπλογκ τελευταία….!

    @ΔHMHTPHΣ
    Ευχαριστώ🙂
    Το email μου είναι dr-psychia@gmail.com.

    @vasilis
    Oh what a night!

  8. To Hlithio Agrino permalink
    04/12/2006 20:17

    Ψυχία, βάλε ταμπέλες… “Προσοχή, walk responsibly “

  9. michaella permalink
    05/12/2006 04:41

    psixia aderfo-psonio xairetai:)
    i drakouna einai poli addictive simfono kai einai kai megali empnefsi gia olous tous co-bloggers opotan ipoklinomaste mazi

    p.s. nomizo anakalipsa se stous friends or whatever tou myspace kapiou filou mou:)

  10. Psychia permalink
    05/12/2006 18:14

    @ΔHMHTPHΣ
    Τελικά εγώ είμαι η αμπάλατη. Ούτε το email μου δεν σου έγραψα σωστά. Απολογούμαι και διορθώνω: drpsychia@gmail.com

    @Hlithio Agrino
    Φίλε μου, ό,τι και να κάνω, η ποινή μου εν κομμένη στο θέμα ταύτο!

    @michaella
    Να μεν νομίζεις, να είσαι σίγουρη.😉

  11. shashoura permalink
    06/12/2006 08:40

    mana mu reee….
    ;)))))))))))))))

Πε μας ρε!

