Skip to content

Plimbare? [2]

28/11/2006

Συνέχεια του Plimbare? [1]

Μέρα τρίτη
: 9:00 το πρωί.

ΣΚΥ: Πάω να κάμω μπάνιο.
ΒΟΔ: Διώ σου ένα πράσινο* για να τραγουδήσεις δυνατά μες το μπάνιο και να ξυπνήσεις την Αρκούδα.

*Ενα πράσινο: Ένα leu που ισοδυναμεί με περίπου 20 σεντ.

ΣΚΥ: Vooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lare, ooooo, cantare, oooooo.
ΑΡΚ: Ποιός γκαρίζει ρε πούστη μου πρωινιάτικα;

Μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν εμφανέστατο ότι η Αρκούδα ήταν ο πιο αδύναμος κρίκος. Γι’αυτό έγινε και το target point. Να σημειωθεί πως η Αρκούδα είναι καλαμαρού, βόρεια. Τα υπόλοιπα ζώα Κυπραίοι.

Και ξεκινάει το πλιμπάρε. Ο Σκύλος τους αρρώστησε και τον αφήσανε σπίτι.

ΑΡΚ: Τι ωραία εδώ πέρα. Βλέπεις γύρω σου βουνά. Όχι την ατέλειωτη πεδιάαααδα της Ουγγαρίας. Έχουνε να πούμε 2-3 λόφους και τους λένε βουνά.

Συζητώντας για την γερμανόφερτη αρχιτεκτονική των κτιρίων, και οδεύοντας προς τον στενότερο δρόμο της Ευρώπης (στη φώτο ποζάρει o Bόδης), ήτανε μαγεμένοι από την διαφορετικότητα του αέρα. Είτε λόγω υψόμετρου τους τα’σκασε περίεργα, είτε κάτι είχε μέσα ο καφές. Προχωρώντας στο δρόμο της γνωριμίας με τον χώρο, ή όπως είπε και σε μια άσχετη φάση το Βόδι, στα 200 μέτρα και μετά:

ΑΡΚ: Πω πω πολλή ανηφόρα ε;
ΝΥΦ: Είμαστε σε βουνό.
ΑΡΚ: Αχ, αυτή η κυρία φοράει γούνα. Είδατε; Έπρεπε να είχα φέρει κι εγώ τη δικιά μου.
ΒΟΔ: Σαν την έφερνες.
ΑΡΚ: Μα μου λέγατε να μη φοράμε ρούχα που τραβάν την προσοχή για να μη γίνουμε στόχος για τους κλέφτες. Γι’αυτό δεν ντύθηκες κι εσύ σαν άστεγος;
ΒΟΔ: Εν τα ρούχα μου τούτα…
ΝΥΦ: Φτάσαμε στη μαύρη εκκλησία. Όι πέτε μου, έχει πιο δρακουλιάρικη ονομασία εκκλησίας που τούτην;
ΒΟΔ: Ε τον λευκό τον πύργο που ήθελες να πάεις ρε Νυφίτσα.
ΑΡΚ: Ένας είναι ο λευκός πύργος!
ΝΥΦ: Πούντον, πούντον; Α, ε τον! Πάμε;
ΒΟΔ: Πάμε.
ΑΡΚ: Πολύ ψηλά είναι.
ΝΥΦ: Ναι αλλά φαντάσου τι θέα μπορεί να έχει.

Φτάνουνε στην ανηφόρα (αρκετά απότομη αλλά μόνο για 150 μέτρα)
ΑΡΚ: Πω πω θα πιαστεί ο κώλος μου. Είναι ατέλειωτη.

Στα μέσα της διαδρομής:
ΑΡΚ: Εμένα αφήστε με εδώ και τα λέμε όταν κατεβείτε.

7 μέτρα πριν το μπαλκόνι του λευκού πύργου η Αρκούδα έκατσε στο παγκάκι.
ΑΡΚ: Διάλειμμα για τσιγάρο ρε παιδιά.
ΒΟΔ: Μα φτάσαμε!

Ανεβαίνουν στο μπαλκόνι:
ΒΟΔ: Νυφίτσα τράβα μας μια φωτογραφία με την Αρκούδα.
ΑΡΚ: Μη, άσε με, έχω ακροφοβία, δώσε να σας βγάλω εγώ.

Στην επιστροφή:
ΝΥΦ: Είδες; Κατηφόρα. Πρέπει να γουστάρεις!
ΑΡΚ: Α μην το λες. Έχω ψυχολογικό με τις κατηφόρες.
ΒΟΔ: Έλα ρε; Ψυχολογικό; Εσύ;
ΑΡΚ: Θα σας πω τι έπαθα αλλά πρέπει να μου υποσχεθείτε πως δεν θα το χρησιμοποιήσετε ενάντιων μου.
ΒΟΔ: Κοίτα με στα μάτια (βλέμμα: τώρα σώθηκες).
ΑΡΚ: Όταν ήμουνα μικρή, πήγαμε εκδρομή με το σχολείο στο βουνό, και τότε ήμουνα πολύ χοντρό παιδάκι. Ε, έτσι όπως κατεβαίναμε, στραβοπατάω δε ξέρω κι εγώ τι, και έφτασα στο τέλος της πλαγιάς λες κι ήμουνα βαρέλι. Και όλα τα παιδάκια γελούσανε μαζί μου. Μέχρι και η κολλητή μου γέλαγε. Αλλά μετά έπεσε κι αυτή. Μέσα στο ποτάμι. Τι γελάτε ρε ζώα;
ΒΟΔ: (Την αρπάζει απ’τους ώμους και την σπρώχνει προς τα κάτω) Πάμε Αρκούδα μου, πάμε στο τέλος της πλαγιάς που έχει και ποταμάκι, πάμε να δεις τι ωραία που γλυστράει.
ΑΡΚ: Μη, μη, μη! Αχ ρε Βόδι, σε παρακαλώ, μη, φοβάμαι.

Φτάνοντας στο τέλος της πλαγιάς χωρίς να χτυπήσει κανένας, περπατήσανε κατά μήκος του ποταμού.
ΑΡΚ: Δε μου λέτε; Έχει λύκους και αρκούδες εδώ;
ΒΟΔ: Ναι, αλλά δε βγαίνουνε πριν τις 5 το απόγευμα.
ΑΡΚ: Α ωραία, γιατί φοβάμαι.
ΒΟΔ: Τι φοβάσαι; Μη σε πάρουν για δική τους και σε κρατήσουν; Μουαχαχαχα.
ΝΥΦ: Αααα κοιτάξτε τι ωραίος πύργος αυτός! Ελάτε να βγάλουμε μια φωτογραφία.
ΒΟΔ: Ναι, να ανεβούμε λίγο τις σκάλες για να φαίνεται από πίσω.
ΑΡΚ: Τι; Κι άλλες σκάλες; Δεν ανεβαίνω εγώ.
ΝΥΦ: Ρε αρκούδα, 10 σκαλιά θα ανέβουμε.
ΑΡΚ: Δεν θέλω να βγάλω φωτογραφία. Αφήστε με. (Οϊμέ!)


Κάπως έτσι συνεχίστηκε το πλιμπάρε, μέχρι που ολοκληρώθηκε αργά το απόγευμα με KFC και σοκολατάκια Λεωνίδας (και πάλι), στη στάνη με το άρρωστο Σκυλί τους να έχει αναρρώσει.

Το βράδυ μπανιαριστήκανε, στεγνώσανε, φτιαχτήκανε, και πήγανε για ποτό στο Opium. Εκεί το υψόμετρο τους χτύπησε για τα καλά. Ο κύριος Μπαρ Μαν τους περιποιήθηκε δεόντως.

Συνέχεια στο
Plimbare? [3]

3 Comments leave one →
  1. To Hlithio Agrino permalink
    29/11/2006 18:09

    Kala… me tin arxitektoniki ekei trigirw to mati prepei na pathe kapias morfis sigxisi… eh?

  2. Psychia permalink
    29/11/2006 20:23

    Και να’ταν μόνο η αρχιτεκτονική…! ;)

  3. ΝΑΝΑΔΑ permalink
    30/12/2006 21:15

    Η αρκουδα δεν ηταν τοσο σπαστικη!!!!Οι δρομοι ηταν ανηφορικοι…

Πε μας ρε!

