Skip to content

Εσύ με Ποιό Ζώο Μοιάζεις;

27/11/2006

Όταν γεννήθηκα η Νάνου Νανούνα είπε στη γιαγιά μου:

– Με ποιό ζώο μοιάζει ρε μάνα, με ποιό ζώο μοιάζει;
– Σώπα παιδί μου για το παιδί!

Καταλήξανε πως έμοιαζα με νυφίτσα. Αν και διόλου κολακευτικό το παρατσούκλι, μου κόλλησε για αρκετά χρόνια. Η είρωνα αυτού ήταν ότι, μέχρι και τα τέσσερα ή πέντε μου χρόνια, ήμουν με την εντύπωση πως η νυφίτσα είναι η μικρή νύφη, άρα το παρατσούκλι μου πολύ κολακευτικό, άρα εγώ πολύ όμορφη.

Φανταστείτε την απογοήτευσή μου όταν ανακάλυψα παρακολουθώντας ένα ντοκιμαντέρ για τη Νέα Υόρκη (και κατ’επέκταση τις νυφίτσες της), ότι όχι μόνο δεν ήμουν τόσο όμορφη όσο μια μικρή νύφη, αλλά ήμουν άσκημη και χτικιάρα σαν ένα μεγάλο ποντίκι, σαν έναν αρουραίο, σαν τον Σρέντερ στα χελονονιντζάκια. Καημένο κοριτσάκι. Που πολλοί το παίρνανε για αγοράκι ακόμα κι αν φορούσε σκουλαρίκια. Που ήταν τόσο πλατύποδο, που τα ορθοπαιδικά παπούτσια που φόραγε κάνανε τους ξένους να λένε στους γονείς μου:


«Συγγνώμη, μα νομίζω πως ο μικρός φόρεσε τα παπούτσια του ανάποδα.»

Και ο Άι Βασίλης εκείνη τη χρονιά ήταν ο Πάτερ Φαμίλιας, ακόμα κι αν δεν το παραδεχότανε όταν καθόμουν στην ποδιά του.

Welcome to reality. Μπορεί να κοίταγα σα χαζό το λούνα πάρκ στα έξι μου όταν επιστρέψαμε μόνιμα Κύπρο από την Σαουδική Αραβία, ψευδαισθήσεις όμως δεν είχα πια!

Να σας πληροφορήσω όμως, πως δεν είναι ψευδαίσθηση η κουβέντα «Άσκημο μωρό στην κούνια, όμορφο στη γειτονιά». Άσχετα με το ότι στην εφηβεία μου πέρασα (αντικειμενικά) και την περίοδο του στρουθοκαμήλου (που μέχρι πρόσφατα είχα την φωτογραφία του διαβατηρίου μου να μου θυμίζει), ο μόνος λόγος που έγινα γιατρός και δεν έγινα σούπερ μόντελ, είναι επειδή μου λείπανε τρεις πόντοι για να μπορέσω να λάβω μέρος σε καλλιστεία. Εμ τι νόμιζες;

10 Comments leave one →
  1. To Hlithio Agrino permalink
    27/11/2006 16:23

    Μα δεν είσαι αρουραίος;

  2. Anonymous permalink
    27/11/2006 17:49

    nomizw oti twra pou psilwses mporeis na ksanadokimaseis gia kallistia …. alla den variese?? ola ta wraia erxonte se mikro paketo

    Vasilis

  3. Jacobo permalink
    27/11/2006 19:17

    Έλα γιατρέ μου τι κι’αν σου λείπουν 3 πόντοι! Πάλι θεά είσαι!

    Φαντάστηκες να ήσουν άντρας και να σου έλειπαν 3 πόντοι;; (από οπουδήποτε;)😉

  4. MhXeirotera permalink
    28/11/2006 02:23

    Eprepe na kaneis sinkerasmo: na fantasteis ton eafto su nyfitsa-nifh, me to nifiko, to velos, ta stefana ke ti mana etimh na se “zosei” :)Kalosorises!

  5. shashoura permalink
    28/11/2006 06:49

    mia aporia….
    i periodos tou strou8okamilou,,,,poia einai?

  6. themanbehindthewall permalink
    28/11/2006 11:08

    γιατρέ κατ’αρχήν η κουβέντα size does not matter όλοι ξέρούμε πως δέν ισχύει, πισώ όμως στο θέμα μας
    ήταν τόσο χάλια το train trip ( είχα γράψει ένα τοππάκκι comment στο προηγούμενο αλλα έφκαλε error )?

  7. Psychia permalink
    28/11/2006 12:01

    Καλημέρα και καλώς σας βρήκα.

    @Hlithio Agrino είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ! :Ρ

    @Vasilis εν μπορώ. Μου λείπουν εκείνοι οι τρεις πόντοι ακόμα.

    @Jacobo αν ήμουν άντρας και μου ελείπαν τρεις πόντοι, θα ήμουν μαύρος για να καλύπτεται η απώλεια ;)

    @MhXeirotera μα τούτη ήταν η πρώτη σκέψη που έκαμα μόλις έμαθα τη σημασία της λέξης!

    @shashoura περίοδος στρουθοκαμήλου: 12 – 16 ετών.

    @themanbehindthewall είσαι πολλά ανυπόμονος🙂

  8. Κωνσταντίνος permalink
    03/03/2008 20:30

    ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΣΧΗΜΟΣ.ΑΘΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΟΠΑΙΚΤΗΣ.ΓΥΝΑΙΚΑΣ!

  9. ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ permalink
    03/03/2008 20:33

    ΑΘΛΗΤΗΣ,ΝΤΡΑΜΗΣΤΑΣ,ΓΥΝΑΙΚΑΣ,ΕΞΥΠΝΟΣ

  10. 08/06/2009 12:07

    ti zwo eimai.

Πε μας ρε!

