Skip to content

Πάμε Ρουμανιάσκα!

21/11/2006

Πριν ένα μήνα έπεσε η πρόταση πάνω στο τραπέζι.

«Είναι η τελευταία μας χρονιά. Πάμε ένα ταξιδάκι;»

Την περιεργαστήκαμε με ενθουσιασμό. Όπως όμως όλοι γνωρίζουμε, πολλές προτάσεις έρχονται και φεύγουν χωρίς να υλοποιούνται. Επειδή όμως στην παρέα δεν είμαστε όλοι γιατροί (ή βουλευτές), η εκδρομή τελικά θα γίνει as planned.

Καλοί χρυσοί οι συνάδελφοι, αλλά τα προγράμματα μας τόσα χρόνια δεν ετσιάττισαν ούτε και μία φορά. Επίσης λόγω του ότι το ιατριλλίκκι θεωρείται ‘prestigious’ επάγγελμα και οι πλείστοι γιατροί διαθέτουμε ένα ‘prestigious’ ψώνιο, οι τόποι προορισμού καταλήγαν να περιορίζονται στη Βιέννη και στην Πράγα. Όχι πως με χαλούν οι τόποι αυτοί, απλά συνήθως δεν τους εσήκωνε η πούγκα μου.

Δια της μεθόδου του αποκλεισμού, καταλήξαμε πως ο καλύτερος εξωτερικός προορισμός γι’αυτήν την εποχή, είναι η Ρουμανία, τα Καρπάθια, το κάστρο του Bran/Δράκουλα (το οποίο δεν λειτουργεί σαν ξενοδοχείο όπως νόμιζα αρχικά εγώ το ούφο).

Νάνου: Πως είναι ο καιρός εκεί παιδάκι μου;
Εγώ: Ε φαντάζομαι πως μιαν ξυλοπαούρα θα την έχει. Είναι χιονισμένα.
Νάνου: Έλα ρε, από τώρα;
Εγώ: Μιλούμε για τα Καρπάθια. Το Brasov (η πόλη διαμονής μας) είναι χιονισμένο 10 μήνες τον χρόνο.
Νάνου: Πω πω παιδάκι μου, να προσέχετε μην πάθετε τίποτα.
(Οι αιώνιες ανησυχίες της μάνας. Ας της δώσω ακόμα κάτι να φοβάται.)

Εγώ: Εκεί που θα πάμε, σε απόσταση 15 λεπτών, έχει αρκούδες, λύκους και αιλουροειδή (αλήθεια)!
Νάνου: Δεν τα φοβάμαι αυτά. Τα φυσικά φαινόμενα φοβάμαι. (!
?!)

Σε απόπειρα βόλτας στο χιονισμένο δάσος λοιπόν, πρέπει να προσέχω το πόσο πολύ βουλιάζει η μπότα μες το χιόνι, γιατί το κρυοπάγημα (και κατ’επέκταση ο πιθανός ακρωτηριασμός) είναι πολύ πιο επικίνδυνο από ένα πεινασμένο λύκο (που είναι αφύσικο φαινόμενο). Α ρε μάνα, αιώνια πηγή έμπνευσης!

Το Brasov, μπορεί να είναι 11 ώρες με το τρένο μακριά, όμως άμα έχεις καμπίνα, ταξιδεύεις νύχτα, το aller retour εισιτήριο σου στοιχίζει 50 λίρες, και η τετραμελής παρέα σου είναι κινητή κωμωδία, λίγο σε απασχολεί (λέμε τώρα, έντεκα ώρες είναι αυτές!).

Το τι θα μεσολαβήσει μεταξύ των δύο αυτών εντεκάωρων διαδρομών στην πραγματικότητα και στη φαντασία μου, θα το μάθουμε την ερχόμενη Κυριακή, με ανανεωμένη (ελπίζω) έμπνευση, με ή χωρίς το ένα μου πόδι. Κι αν η έμπνευση δεν έχει ανανεωθεί, η πρακτική μου σε ψυχιατρική κλινική αμέσως μετά την επιστροφή μου, να είστε σίγουροι πως θα την ανανεώσει. Until then (δρακουλιάρικο) μουαχαχαχα….

[τσιαττίζω = ταιριάζω]
[πούγκα = τσέπη]
[ξυλοπαούρα = πουτσόκρυο?]

10 Comments leave one →
  1. MhXeirotera permalink
    21/11/2006 12:38

    Kala na peraseis… prosoxh sta fisika, ta afisika, ta metafisika ke ta yperfisika fenomena. Metaksi mas, ama su einai grafto na to patheis apo fenomeno, oses profilakseis ke na pareis tha ertei na se vrei! Have fun🙂

  2. To Hlithio Agrino permalink
    21/11/2006 14:04

    Kalo Taxidi!!!

    Skordo kai xylina palloukia pernis mazi sou ?

  3. Trilian permalink
    21/11/2006 15:11

    άντε καλα να περασετε… τα φιλιά μου στον κόμη… μπουχαχαχα!

  4. Starry Night permalink
    22/11/2006 10:44

    Καλές διακοπές! Μπορώ να έχω ένα αυτόγραφο από τον Κόμη Dracula; Αν τύχει και τον δεις, λέω εγώ τώρα..😀

  5. To Hlithio Agrino permalink
    25/11/2006 11:41

    Ποπόφαρδη Ψυχία… πήγες διακοπές και γλύτωσες το -έστω διαδυκτιακό -πρήξιμο για την υπόθεση ιγκλιγκλου..

  6. Psychia permalink
    26/11/2006 09:00

    Ε ρε επεισόδια που έχασα….

  7. To Hlithio Agrino permalink
    26/11/2006 09:46

    Επέστρεψες ή σου δάνεισε ο Καρπάθιος τον υπολογιστή του;

  8. Psychia permalink
    26/11/2006 09:55

    Επέστρεψα γεμάτη εικόνες, μοναδικές εμπειρείες, 2 καινούριους κυλιακούς από το γέλιο και τρελλή συμπάθεια για τον Καρπάθιο λαό.

    Coming soon… to a blog near you.

  9. Psychia permalink
    26/11/2006 09:57

    Α ναι. Απέκτησα και φωνή νταλικέρη.🙂

  10. To Hlithio Agrino permalink
    26/11/2006 10:23

    Welcome… τζιαί μακρυά που τα λαιμά μας….

Πε μας ρε!

